loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

ال جی Prada 3.0 به گیرنده داخلی GPS مجهز است که به سرعت به قفل ماهواره می رسد.Caller ID شارژ اتوماتیک ایرانسل و موقعیت یابی Wi-Fi نیز برای تعیین دقیق محل وجود دارد اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.
مرورگر آندروید یکی از بهترین مرورگرهای موجود در یک گوشی موبایل است شارژ اتوماتیک ایرانسل که روی یک صفحه نمایش مانند ال جی Prada 3.0 تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می کند.
گویا سامسونگ در حین تست اثر انگشت در گلکسی اس ۳ فراموش کرده است تا شارژ اتوماتیک ایرانسل برخی فایل های موجود در این تست اپلیکیشنی را در رام های منتشر شده خود پاک کند و همین فایل ها به همراه برخی تصاویر مربوط به تست این برنامه به بیرون درز کرده است که احتمال می رود نام این اپ اختصاصی برای شناسایی گوشی از طریق اثر انگشت SecSettings.apk باشد.
در صورتی که این اپلیکیشن به درستی کار کند، با انتخاب Home button و شناسایی اثر انگشت قفل گوشی باز می شود بنابراین سامسونگ از این شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق حفاظت گوشی های تولیدی خود را بالابرده و نتیجه آن استفاده از یک اپلیکیشن امنیتی اختصاصی برای سامسونگ خواهد بود.
ساختار منوی دوربین بسیار مناسب است اگرچه بسیاری از تنظیمات مهم در منوی تنظیمات گسترده قرار دارند و کمی طول می کشد تا به آن سوئیچ کرد.ال جی Prada 3.0 شارژ اتوماتیک ایرانسل گزینه های ارتباطی بسیاری دارد و این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی و سه باند HSDPA با سرعت دانلود ۲۱Mbps و سرعت آپلود ۵٫۷۶Mbps پشتیبانی می کند.
در طول مکالمه می توان شماره گیر را برای وارد کردن شماره دیگر به صورت pop-up ظاهر کرد و همچنین در طول تماس می توان از گوشی نیز استفاده کرد و با ضربه زدن روی کلید منو یک کادر سبز کوچک جایگزین بخش هشدار داد و مانند یک میانبر برگشت به تماس کار کرد.ال جی Prada 3.0 از انواع پیام های SMS ،MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و پشتیبانی ایمیل نیز رضایت بخش است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
finger-print شارژ اتوماتیک ایرانسل
دفترچه تلفن نیز مانند سایر نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای سیستم دارای ظاهری سیاه سفید است و دفترچه تلفن تمامی مخاطبین را در یک لیست که طبق الفبا مرتب شده است.
اما خبر خوب این است که همه موبایلها نیکل ندارند. طبق مطالعه فوناسیه و همکارانش، نیکل بیشتر در شارژ اتوماتیک ایرانسل مدلهای تاشوی تلفنها پیدا می شود. همچنین یک سوم مدلهای بلک بری هم نیکل دارند و تا جایی که مطالعه فوناسیه نشان داده در موبایلهای اندرویدی و آیفون هم اثری از نیکل پیدا نمی شود.
گویا تنها اپل نیست که بر شارژ اتوماتیک ایرانسل روی حفاظت گوشی و بالابردن امنیت آن از طریق شناسایی اثر انگشت جهت باز شدن گوشی کار می کند ، چون امروز خبری در سم موبایل منتشر شده است که نشان می هد سامسونگ نیز حفاظت گوشی از طریق اثر انگشت را تست کرده است.
آلرژی به تلفن همراه؟ ممکن است مسخره به نظر برسد اما دکتر فوناسیه، رییس بخش آلرژی بیمارستان وینتروپ نیویورک نظر دیگری دارد. او می گوید: در بسیاری از تلفنهای شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه نیکل وجود دارد، فلزی که می تواند باعث علائم درماتیت آلرژیک شود. در اینصورت ممکن است صورت و گوش و یا دستان فرد مبتلا دچار خارش و قرمز شود.
همچنین در این گوشی نرم افزار اختصاصی فیس بوک ، توییتر یا MySpace وجود ندارد شارژ اتوماتیک ایرانسل و در عوض Social+ Widget فراهم شده است که تمامی شبکه های اجتماعی کاربر را بخوبی مدیریت می کند.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی دارای رادیو FM است و رادیو از طریق هدفون یا بلندگو پخش می شود اما در هر حال باید هدفون را وصل کرد چرا که به عنوان آنتن استفاده می شود.ال جی Prada 3.0 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسل با حداکثر وضوح ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل است.یک فلاش LED نیز وجود دارد اما در صورت کم بودن نور محیط کمک زیادی به گرفتن عکس نمی کند.
دکتر فوناسیه به این نتیجه رسیده که حدود ۱۰ تا ۲۰% مردم به نیکل حساسیت دارند و این مقدار در خانمها خیلی خیلی بیشتر است. احتمالا دلیلش هم این است که خانمها گوششان را سوارخ می کنند شارژ اتوماتیک ایرانسل در طی سواخ کردن گوش، ممکن است گردش خون (و طبیعتا سیستم ایمنی) با نیکل آشنا شود. معمولا سیستم ایمنی از آشنایی با مواد بیگانه خوشحال نمی شود و این چنین ملاقاتهایی را به خاطر می سپارد تا در دیدار بعدی با همان ماده برخورد شدیدی نشان دهد، برخورد شدیدی که ما به آن می گوییم آلرژی.
اگر شما علائم آلرژی به تلفن همراه را داشتید، می توانید مدل گوشیتان را عوض کنید، یا اینکه از هدفون برای مکالکمه استفاده کنید. روش دیگر هم استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از کاورها و پوشش دهنده های صفحه تلفن است که می تواند موثر باشد.

م بازدید : 13 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

شارژ اتوماتیک ایرانسل در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
این به این معنی همان مقدار پیکسلی که شما در یک تلویزیون که چهار سال پیش ،بیش از ۱۰۰۰ پوند هزینه می کردید وجود داشت در حال حاضر در جیب شما قرار دارد. هر دو صفحه نمایش درعین سادگی دارای زرق و برق است، اما صفحه نمایش Iphone 5 مدیریت می شود. از سوی دیگر، صفحه نمایش S4 دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ های اشباع شده، کاملا مطابق تصویر واقعی است. آنچه باعث تمایل به بهتر بودن iphone 5 شده است، قابلیت دید در فضای باز به دلیل روشنایی بیشتر صفحه نمایش آن است. همچنین می تواند تیره تر از s4 شود، که باعث می شود بیشتر مناسب برای استفاده در شب (در تاریکی) باشد.
سخت افزار و شارژ اتوماتیک ایرانسل عمر باتری
قرار است گوشی هوشمند Oppo Find 6 پاییز امسال وارد بازار جهانی شود اما شارژ اتوماتیک ایرانسل هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.
این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با شارژ اتوماتیک ایرانسل کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما آنچه که این محصول را از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند دوربین دوم این گوشی هوشمند است.
جدیدترین اخبار حاکی از آن است که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo Find با نام Find 6 و با شارژ اتوماتیک ایرانسل قابلیتی روانه بازار می‌شود که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.
دوربین پرچم دار جدید سونی، ۱۶ مگاپیکسل همراه با موتور پردازش BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود شارژ اتوماتیک ایرانسل بر روی اسمارت فون های اندرویدی را شکست خواهد داد.
شایعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که گوشی یاد شده از فناوری پرداخت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند که البته هنوز خبری در مورد پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری جداشدنی آن منتشر نشده است.
به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می شود، منتشر شده است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم جدیدی در پردازش تصاویر در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده Cyber-Shot این شرکت می باشد.
صفحه نمایش i1، پنج اینچ فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با X-Reality استفاده شده است، همچنین مجهز به Mobile Bravia Engine 2 می باشد. این صفحه نمایش عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده گرافیکی شارژ اتوماتیک ایرانسل ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.
galaxy s4، یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای، همچنین به عنوان یک تلویزیون / DVR از راه دور نیز می توان آن را به حساب آورد. دارای NFC، یک باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز هست و دارای رم ۲ گیگابایتی است. iPhone 5 مجهز به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی و یک رم ۱ گیگابایتی است. s4 مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و درگاه کارت حافظه به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به احتیاج خود تا ۶۴ گیگابایت به حافظه‌ی این گوشی اضافه کند. galaxy s4 دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۲٫۲٫ شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین فوق العاده ۱۳ مگاپیکسل. کاربر می‌تواند با galaxy s4 به مدت ۱۴ ساعت مکالمه کند. گوشی‌ مجهز به دوربین دوم هست. وضوح دوربین دوم galaxy s4 دو مگاپیکسل است. وزن این گوشی، ۱۳۰ گرم است و وزن iPhone 5 ۱۱۲گرم است. تراکم پیکسلی iPhone 5 میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. مجهز به سیستم عامل iOS 6 است.
منابع آگاه موثق اعلام شارژ اتوماتیک ایرانسل کردند که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo به پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده و دارای رم ۲ گیگابایتی می باشد.
در حالی که گوشی‌های هوشمند کنونی با دوربین دوم ضعیف‌تر از ۳ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسند، این گوشی منحصر به‌ فرد دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده که شارژ اتوماتیک ایرانسل تاکنون چنین قابلیتی در هیچ گوشی دیده نشده است.
سونی در حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، شارژ اتوماتیک ایرانسل که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال ۲۰۱۳ به شمار می آیدو انتظار می رود توجهات زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.
باتری ۳۰۰۰mAh به همراه سیستم عامل اندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴٫۲٫۲ و قابلیت مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.
ر چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ میلادی شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون Honami بود. اکنون اطلاعات بیشتری در مورد Honami منتشر شد.
سونی در ساخت بدنه i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده است، که این دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل از ضخامتی برابر ۱ ساننتی متر برخوردار است.

م بازدید : 12 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

براساس بررسی مرکز تحقیقاتی DRAMeXchange ، در فصل نخست سال جاری میلادی عرضه گوشی‌ های هوشمند در سراسر جهان با سیر صعودی همراه بود و طی دوره زمانی یاد شده در مجموع ۲۱۶٫۴ میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه گوشی هوشمند به دست کاربران جهانی رسید که این رقم رشد ۹٫۴ درصدی را نشان م‍ی‌دهد.
در این دوره زمانی سامسونگ همچنان حاکمیت خود را بر بازار حفظ کرد و موفق شد در فصل نخست ۲۰۱۳ بار دیگر نام خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌ های هوشمند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در جهان مطرح کند.
سایبر-شات سونی جزء محبوب‌ترین‌ برندها در بازار دوربین‌های عکاسی است، چندی پیش شایعه شد که بخش دوربین‌های عکاسی Cyber-Shot سونی طی یک همکاری نزدیک با بخش اکسپریا این شرکت نسبت به طراحی یک گوشی به نام هونامی اقدام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نموده‌ است؛ گوشی که مجهز به دوربین خارق‌العاده ۲۰ مگاپیکسلی بوده و قرار است به یکی از برترین‌های دنیای موبایل بدل شود. امروز نیز یک شایعه جدید در رابطه با این تلفن منتشر شده و در آن به سنسور بسیار بزرگ ۲/۳ اینچی اشاره شده است.
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای خود را در بین خریداران بازکند و فروش 10 میلیونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تضمین کند.
به گزارش سیتنا، Galaxy S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند است که از هفته آینده در جهان عرضه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد شد.
باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
داشتن ویژه گیهای IP58 ، که تا ۱٫۵ متر زیر آب برای مدت طولانی استقامت دارد و عملکرد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن نسبت به xperia Z بهتر است
گوشی هوشمند آیفون ۵ اپل در این دوره نتوانست به میزان کافی رضایت کاربران را در زمینه نوآوری جلب کند و به همین خاطر عرضه محصولات اپل در این دوره زمانی چندان رضایت‌بخش نبود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
همچنین در مورد این اسمارت شایع شده که ۱۰میلیمتر ضخامت و ۱۴۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرم خواهد داشت.
اپل در سه ماه ابتدای امسال ۳۷٫۵ میلیون گوشی هوشمند وارد بازار جهانی کرد که این رقم ۱۷٫۳ درصد از بازار جهانی را در اختیار اپل گذاشت. با اینحال اپل نسبت به قبل ۱٫۲ درصد سهم خود را در بازار از دست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داد.
از نظر مشخصات سخت افزاری گفته می‌شود که هونامی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 با ۴ هسته ۲٫۳ گیگاهرتزی، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر و ۲ گیگابایت حافظه رم است. صفحه نمایش ۵ اینچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است تا بتواند از این جنبه نیز با گلکسی اس ۴ و وان رقابت کند.
از مشخصات گفته شده در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد این اسمارت فون جدید ، شامل موارد زیز می باشد :
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Exmor RS
گوشی هونامی در واقع تلفن سایبر-شات سونی است. از این محصول با عنوان دوربین-تلفن نیز یاد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود. شاید بهتر باشد آن را یک دوربین عکاسی اندروید با قابلیت برقراری تماس تلفنی بدانیم. اما مشخصات فنی که به هونامی نسبت داده می‌شوند، فوق‌العاده قوی است و اگر این شایعات به حقیقیت بپیوندند شاهد یک محصول کاملا متفاوت از سونی خواهیم بود.
جالب است بدانید که در این گزارش آمده که گوشی هونامی سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همچون دوربین RX100 سونی، قابلیت کنترل دستی (Manual) را دارد. دقیقا معلوم نیست که منظور از کنترل دستی امکان کنترل دوربین از طریق کنترل فیزیکی خارجی است یا روش دیگری برای کنترل دوربین این گوشی در نظر گرفته شده است.
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چهار هسته ای (چیپست سخت افزاریSnapdragon S4 google Page Ranking)
هرچند هنوز نمی‌دانیم که تلفن Sony H2 چه زمانی روانه بازار خواهد شد اما اطلاعاتی از طریق وب سایت Sony Alpha منتشر شده که در آن‌ به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سنسور بسیار بزرگ ۲/۳ اینچی به همراه فلش زنون اشاره شده است. در این گوشی برند Cyber-Shot سونی نیز ذکر خواهد شد.
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است در هفته‎ی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
از ابتدای سال ۲۰۱۲ به‌ بعد عرضه جهانی گوشی‌ های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند در هر دوره سیر صعودی داشت و این روند نشان داد که دستگاه‌های الکترونیکی همراه نزد کاربران محبوبیت فراوانی دارند.
صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴٫۶ اینچی ۷۲۰p
به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر حال اگر این اطلاعات صحیح باشد ،ما حدس می زنیم ، به زودی معرفی رسمی این دستگاه صورت خواهد گرفت.
این مدل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت با فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
گیگا بایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حافظه RAM و ۸گیگ حافظه داخلی
سایت Xperiablog برخی اطلاعات در مورد گوشی جدید سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر کرد.سونی به زودی اسمارت فون Xperia ZR با پردازنده چهار هسته ای و صفحه نمایش ۷۲۰p ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و با خصوصیت ضد آب و گرد وغبار نیزمعرفی خواهد کرد.
دراین دوره سه ماهه ۶۵ میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه گوشی هوشمند عرضه کرد که این رقم معادل ۳۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بود.

م بازدید : 14 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

بر اساس گزارش IDC شارژ اتوماتیک ایرانسل در سه ماهه نخست سال 2013 فروشندگان گوشی های موبایل توانسته اند 418.6 میلیون گوشی را به فروش رسانند که این تعداد رشدی 4 درصدی را نسبت به فروش 402.4 میلیون گوشی در سه ماهه نخست سال 2012 نشان می دهد. البته این میزان فروش نسبت به فروش 483.2 میلیون گوشی موبایل در سه ماهه چهارم سال 2012 کاهشی 13 درصدی را نشان می دهد.
جنگ رقابتی در بازار موبایلهای هوشمند هر روز شکل جدیتری به خودش می گیرد. در این میان شرکتهایی مانند اپل و سامسونگ که بازیگران اصلی این بازار هستند و البته رقابتی دیرینه با یکدیگر دارند، شارژ اتوماتیک ایرانسل با فاصله ای نزدیک به هم حرکت می کنند.
رتبه چهارم جدول به ال جی رسید که نسبت به سه ماهه نخست سال 2012 رشدی 12.4 درصدی را در تعداد گوشی های فروشی خود شاهد بود.کمپانی چینی زد تی ئی نیز که با کاهشی 16.5 درصدی در تعداد گوشی های فروشی خود مواجه شده به رتبه پنجم بسنده نمود. البته زد تی ئی تمرکز خود را از ساخت فیچر فون ها به ساخت گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند معطوف نموده و فروش گوشی های هوشمند این کمپانی در سه ماهه نخست سال 2013 نسبت به سه ماهه مشابه سال پیش رشدی 49.2 درصدی داشته است.
کمپانی نوکیا نیز با وجودی که در سه ماهه نخست سال 2013 با کاهشی 25.1 نسبت به سه ماهه نخست سال 2012 مواجه شد توانست شارژ اتوماتیک ایرانسل رتبه دوم خود را در بازار گوشی های موبایل حفظ نماید.
حالا این سوال برای بسیاری از کارشناسان، فعالان بازار و حتی کاربران و افراد عادی به وجود آمده است که چرا فقط سامسونگ است که می تواند گوشیهای موبایلی بسازد که بر بازار موبایلهای آی فون شرکت اپل غلبه می کنند. برای اولین شارژ اتوماتیک ایرانسل بار در طول سالهای اخیر است که یک مدل گوشی خاص فروش و صادراتی بیش از گوشی آی فون داشته است.
پس از سامسونگ و نوکیا کمپانی اپل تنها با اتکا به فروش گوشی های هوشمند خود و بدون داشتن هرگونه فیچرفونی در بازار همانند سه ماهه نخست سال 2012 در رتبه شارژ اتوماتیک ایرانسل سوم تولید کنندگان گوشی موبایل باقی ماند.
معرفی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ و آی فون 5 اپل گویا به این شارژ اتوماتیک ایرانسل رقابت بیشتر دامن زده است، تا جایی که حتی خبرها هم نشان می دهند که گوشی موبایل هوشمند جدید سامسونگ توانسته اقبال بیشتری در بازارهای جهانی داشته باشد.
که کمپانی IDC -- یکی از تحلیلگران مطرح بازار فناوری اطلاعات و مخابرات -- در روز 25 آوریل 2013 (5 اردیبهشت 1392) منتشر نمود حاکی از آن است که در بازار کلی گوشی های موبایل (که مجموع بازارهای گوشی های هوشمند و فیچرفون شارژ اتوماتیک ایرانسل ها را شامل می شود) کمپانی های سامسونگ و نوکیا همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهند.
به این ترتیب سهم بازار اپل در این فصل کاهش پیدا کرده و در برابر آن سهم سامسونگ از بازار جهانی موبایل های هوشمند افزایش پیدا کرده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل حالا رقیب کره ای توانسته با پیروزی مقتدرانه در برابر شرکت مشهور و جنجالی اپل رتبه اول را در بازار جهانی موبایل های هوشمند به خودش اختصاص بدهد و اپل را یک سوال بزرگ
IDC در بخشی از گزارش خود اختصاصاً به بازار گوشی های هوشمند پرداخته است و بر اساس آن کمپانی های سامسونگ، اپل، ال جی، هواوی و زد تی ئی توانسته اند رتبه های اول تا پنجم بازار گوشی های هوشمند را در سه ماهه نخست سال 2013 به خود اختصاص دهند (). اما اگر آمار را به گوشی های هوشمند محدود نکنیم و تمامی گوشی ها را در نظر بگیریم وضعیت شارژ اتوماتیک ایرانسل قدری متفاوت خواهد بود.
کمپانی سامسونگ که در سه ماهه نخست سال 2012 توانست پس از 14 سال به حکمرانی نوکیا بر بازار گوشی های موبایل پایان دهد ()، در سه ماهه نخست سال 2013 نیز با فروش 115.0 میلیون گوشی موبایل به تنهایی 27.5 درصد از سهم شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار را به خود اختصاص داد و با اختلافی فاحش در صدر جدول ایستاد. تعداد گوشی های فروشی سامسونگ نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل رشدی 22.9 درصدی داشته است.
هفته گذشته موسسه تحقیقاتی Strategy Analytic این خبر جنجالی را اعلام کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط این موسسه، گوشی گلکسی اس 3 شرکت سامسونگ در فصل سوم سال 2012 محبوبترین موبایل هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا بوده است. در سه ماهه سوم امسال 18 میلیون دستگاه از این گوشی موبایل هوشمند به سرتاسر جهان صادر شده است. این در حالی است که این رقم برای گوشی های آی فون 4 اس و آی فون 5 به ترتیب برابر 16/2 و 6 میلیون دستگاه بوده است. با این اوصاف صرفنظر از گوشی آی فون 5، اپل شاهد کاهش میزان صادرات موبایل هوشمند پرطرفدارش بوده و در مقابل سامسونگ شاهد افزایش چشمگیر میزان صادرات جهانی جدیدترین گوشی موبایل هوشمندش در فصل سوم امسال بوده است.

م بازدید : 11 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.
سیستم خرید شارژ مستقیم ایرانسل عامل گوشی اندروید است و نسخه‌ای که از پیش نصب شده نسخه 4.0.4 بستی حصیری است.
در سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و به فاصله کمی در زیر آن نیز دکمه پاور گوشی قرار دارد، متاسفانه در اینجا از دکمه سخت افزاری برای عکاسی خبری نیست.
طراحی و راحتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست
صفحه قفل گوشی ساده است و تنها ساعت و تاریخ در آن مشاهده می‌شود و اگر مشغول گوش کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل به آهنگ باشید مشخصات آهنگ به همراه کلیدهای کنترلی نیز در اینجا مشاهده خواهند ش
در صفحه اصلی گوشی 4 آیکون در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند و در بین این خرید شارژ مستقیم ایرانسل آیکون‌ها دکمه مخصوص منو نیز قرار دارد، در اینجا می‌توانید ویجت ها را نیز استفاده کنید و به صفحه‌ها اضافه کنید با نگه داشتن انگشت خود بر روی یک ویجت تمام ویجت‌ها به صورت شناور در خواهند آمد که به شما امکان می دهد ویجت مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل آن را حذف کنید.
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
تصمیم گرفتیم که این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
یکی از دکمه‌هایی که در زیر صفحه نمایش قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارند دکمه تسک منیجر است که با کلیک بر روی آن به برنامه هایی که باز هستند منتقل خواهید شد، در اینجا علاوه بر دسترسی به برنامه‌های باز به 4 گزینه اضافی نیز دسترسی خواهید داشت (همانند انچه در Xperia Z به شما نشان دادیم) یکی از این گزینه‌ها دسترسی سریع به ماشین حساب است که با کیک بر روی آن یک ماشین حساب کوچک بر روی صفحه ظاهر می‌شود؛ گزینه دیگر تایمر است، و دو گزینه دیگر نیز دفترچه یادداشت و ضبط صدا هستند.
در سمت چپ درگاه اتصالی گوشی که برای شارژ کردن و اتصال آن به رایانه استفاده می‌شود قرار دارد و در زیر آن پین‌های داک قرار دارند.در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
در پایین صفحه نمایش گوشی هیچ چیزی دیده نمی‌شود و از کلیدهای لمسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبری نیست، این کلیدها به داخل صفحه نمایش منتقل شده‌اند.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج کنید حتما خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید
همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
جنس بدنه نیز از پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم، سنسورهای نور و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.
در اینجا سونی از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 342 پیکسل در اینج است، اما اگر بخواهیم تجربه‌ای که از کار کردن با این صفحه نمایش داشتیم را بیان کنیم باید بگوییم که این صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و نسبت به قیمت شما یک گوشی با صفحه نمایشی بسیار خوب را در اختیار خواهید داشت. تنها عیب این صفحه نمایش این است که در زیر نور خورشید و در محیط باز خوانایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش کاهش داشته و شما را کمی با مشکل مواجه خواهد کرد.

م بازدید : 8 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

گوشی هوشمند S3 با بازخورد مثبت کارشناسان و استقبال گسترده کاربران رو به رو شد. این گوشی در مقایسه با آی‌فون ۴S صفحه نمایشگر بزرگ‌تری دارد و در عین حال باریک‌تر و سبک‌تر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. این درحالی است که S3 از شبکه‌های پرسرعت ۴G در آمریکا هم پشتیبانی می‌کند.به نظر نمی‌رسد تا پاییز سال جاری خبری از عرضه آیفونی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G باشد. آخرین نسخه از آی‌فون یعنی ۴S که ماه اکتبر سال میلادی گذشته وارد بازار شد از فناوری ۴G پشتیبانی نمی کند. ناگفته نماند که پس از گذشت ۹ ماه از عرضه آی‌فون ۴S، بازار این گوشی از تب و تاب افتاده است و هم اکنون خیلی از کاربران از خرید ۴S دست کشیده و منتظر رونمایی و عرضه آی‌فون بعدی هستند.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در 3 مبحث اعلام شد:کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل در مجموع ۱۵۴ میلیون دستگاه تلفن همراه را در سه ماهه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار کرده اند که این رقم در مقایسه با عرضه ۱۰۸ میلیون دستگاه گوشی موبایل طی همین دوره در سال میلادی گذشته افزایش ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد. در حال حاضر سامسونگ و اپل در کنار هم نزدیک به ۵۰ درصد از بازار جهانی گوشی‌های موبایل را از آن خود کرده اند.
سرعت بالاتر پردازنده موجب می شود یک گوشی هوشمند سریع در اختیار داشته باشید. نسخه ژاپنی سامسونگ Galaxy S III به آندروید ۴٫۱ (Jelly خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Bean) مجهز است. سامسونگ Galaxy S III Alpha در رنگ های طوسی و مشکی به فروش می رسد و عرضه آن در ماه دسامبر آغاز می شود. ادامه سلطه سامسونگ بر اپل در بازار گوشی‌های هوشمند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سو زمان‌بندی هوشمندانه سامسونگ در عرضه S3 به بازار و از سوی دیگر تولید گوشی‌های هوشمند در رده‌های گوناگون برای پاسخ به نیاز همه کاربران، افزایش قابل توجه سهم بازار سامسونگ در بازار موبایل را در پی داشت. این درحالی‌است که اپل با آی‌فون فقط مصرف کنندگان گوشی‌های هوشمند رده پیشرفته را هدف قرار داده است.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توضیحاتی ارائه نمودند.
سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ معادل ۵۰٫۲میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کرد که این امر سهم سامسونگ در بازار جهانی گوشی‌های موبایل را به ۳۳ درصد رساند. این درحالی است که طی همین دوره در سال میلادی گذشته، سهم سامسونگ از بازار جهانی گوشی‌های موبایل ۱۷ درصد بود. اپل هم که طی این دوره در سال ۲۰۱۱ برابر با ۱۹ درصد سهم بازار را از آن خود داشت، با کاهش ناچیز در حال حاضر ۱۹ درصد بازار گوشی‌های موبایل را در جهان به خود اختصاص داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. اپل موفق شد از ماه آوریل تا ژوئن سال میلادی جاری ۲۶ میلیون دستگاه آی‌فون بفروشد.
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست آوریم
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور NTT Docomo خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد که چند گوشی هوشمند جدید و از جمله مدل های سامسونگ Galaxy S III و Galaxy Note II را برای بازار موبایل ژاپن معرفی می کند. نسخه NTT Docomo از گوشی Alpha ، Galaxy S III نام دارد و کمی متفاوت است. تراشه این گوشی درست مانند نسخه جهانی S III است و دارای پردازنده چهار هسته ای در ۱٫۶GHZ و ۲GB RAM می باشد.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
سامسونگ نسخه ای از Galaxy S III را برای ژاپن معرفی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
اما نوکیا هم که زمانی ۴۰ درصد بازار گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل دنیا را در اختیار داشت، با استقبال از سری گوشی‌های لومیا سهم خود را به ۶/۶ درصد رساند. این در حالی است که نوکیا طی همین دوره در سال میلادی گذشته ۱۵ درصد بازار را در دست داشت. انتظار می‌رود فروش گوشی‌های نوکیا پس از عرضه ویندوز فون ۸ دوباره بهبود پیدا کند. نوکیا سال گذشته رسما اعلام کرد که از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و با آندروید کاری ندارد. این درحالیست که پشتیبانی غول فنلاندی از سیستم عامل قدیمی سیمبین هم به حداقل رسیده است.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید
ادامه سلطه سامسونگ بر اپل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در بازار گوشی‌های هوشمند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
2-سقف تکنولوژی را در ایران توسعه دهیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده اند.

م بازدید : 6 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در «یک پزشک» بر آن هستم که تصویری شارژ اتوماتیک ایرانسل واضح‌تر از اخبار گیج‌کننده CES ارائه دهم و بنابراین سعی می‌کنم تا با جمع‌بندی اخبار و پرهیز از نشر اخبار غیرکاربردی، در وقت شما صرفه‌جویی کنم.
صفحه نمایش آن ۶٫۱ اینچی با کیفیت نمایش ۷۲۰p شارژ اتوماتیک ایرانسل است. دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی دارد و اندرویدی ۴٫۱ را اجرا می‌کند.
03-15-2013 07-18-01 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
03-15-2013 06-32-45 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
نخست Ascend D2 این شرکت را بررسی می‌کنیم. این شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل، صفحه نمایش پنج اینچی دارد، وضوح صفحه نمایش HD آن، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و با اندروید Jelly Bean کار می‌کند.
مراسم معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل در سالن Radio City Music در نیویورک برگزار شد.
ویژگی دیگر Smart Scroll است که باعث می‌شود در حین مرور یک صفحه، بدون نیاز به لمس صفحه با کج کردن شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی به بالا و پایین، صفحه پالا و پایین شود!
لطفا با راهنمایی‌هایی خود م را در شارژ اتوماتیک ایرانسل تصحیح و ارتقای سطح این سری مقالات یاری کنید.
مسلما پوشش خبری «همه» موبایل‌ها و فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در CES برای یک وبلاگ، شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزی دشوار و در عین حال، غیرکاربردی است.
ابعاد این گوشی ۱۳۶ در ۶۹٫۸ در ۷٫۹ میلیمتر است و شارژ اتوماتیک ایرانسل وزنش ۱۳۰
این گوشی از ماه شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده وارد بازار خواهد شد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
ویژگی اشاره هوشمند یا Smart gesture که ما در گلکسی اس ۳ هم داشتیم، در گلکسی اس ۴ هم وجود دارد، علاوه بر آن ما Smart Pause هم داریم که باعث می‌شود که وقتی در حال تماشای یک ویدئو هستید و چشمانتان را شارژ اتوماتیک ایرانسل از صفحه نمایش می‌گیرید و به جای دیگری نگاه می‌کنید، نمایش ویدئو متوقف شود!
03-15-2013 07-17-40 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
۲- فبلت ۶٫۱ اینچی Ascend Mate: این فبلت می‌تواند شارژ اتوماتیک ایرانسل از جهاتی عرصه را بر گلکسی نوت تنگ کند، مخصوصا اگر قیمت‌اش پایین‌تر از نوت هم باشد.
Ascend Mate شرکت هووایی مشخصات جالبی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد، مثل گوشی Ascend D2 قلب تپنده آن یک پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی Hi-Silicon است.
این گوشی ۱۷۰ گرم وزن دارد، و با رنگ‌های آبی و سفید در دسترس خواهد بود. پردازشگر آن چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی است، ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ شارژ اتوماتیک ایرانسل حافظه داخلی دارد.
هنوز قیمت گوشی مشخص نشده است، اما شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام شده است که در ماه آینده میلادی یعنی آوریل گوشی وارد بازار خواهد شد.
۱- Ascend D2 شرکت هووایی: همان طور که در یکی از مقالات پیشین در یک پزشک خواندید، شرکت‌های چینی را نباید دست کم گرفت و با صدور یک حکم و رأی از پیش تعیین‌شده، آنها را مغلوب و کپی‌کار مطلق دانست. هووایی یکی از شرکت‌هایی است که من شصا پیشبینی می‌کنم در آینده، شارژ اتوماتیک ایرانسل برند بسیار معتبرتری خواهد شد. نشانه‌های رشد این شرکت از همین حالا هم، قابل مشاهده است.
گوشی گلکسی اس ۴، صفحه نمایش پنج اینچی با وضوح صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد، نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED است و چگالی پیکسل آن به ۴۴۱ پیکسل در اینچ می‌رسد. برخلاف صفحات لمسی دیگر، هنگامی که کاربر گلکسی اس شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴، دستکش به دست دارد، باز هم می‌تواند صفحه را لمس کند و با آن تعامل کند.
ویژگی شارژ اتوماتیک ایرانسل جالب دیگر Drama Shot نام دارد، به این ترتیب که می‌شود تا نه ثانیه، پشت سر هم و به صورت سریع عکس گرفت و صدای صحنه را هم به آن ملحق کرد. بهاین ترتیب در یک صحنه مهم حساس، کاربر گلکسی اس ۴، چیزی را از دست نخواهد داد.
حالا دست‌کم تا چند ماه باید رقابت سه گوشی برتر اندرویدی One شرکت HTC – گوشی Xperia Z سونی و گلکسی اس ۴ شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ باشیم.
البته در روزهای اخیر، آنقدر عکس و ویدئو و اطلاعات از گلکسی اس ۴، به بیرون درز کرد که عملا مراسم معرفی گوشی را تا حدی بی‌رونق و شارژ اتوماتیک ایرانسل کم‌هیجان کرده بود.
یک نکته شارژ اتوماتیک ایرانسل برحسته در این گوشی، داشتن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، همان چیزی که ما منتظر هستیم در نسل بعدی گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ ببینیم!
«ریچارد یو»، رئیس هیئت مدیره هووایی این گوشی را، شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی رؤیایی هووایی می‌داند.
البته شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات این گوشی از خیلی وقت پیش درز کرده بود.
ویژگی جالب دیگر Group Play است که می‌تواند چند گوشی نزدیک به هم گلکسی اس ۴ شارژ اتوماتیک ایرانسل را به هم مرتبط کند و صاحبان آنها را قادر کند که یک موسیقی را با هم گوش کنند یا یک بازی را با هم انجام بدهند.
باتری این گوشی سه هزار میلی‌آمپری شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
دوربین گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است، دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی این است که شما می‌توانید در ان واحد با هر دو دوربین آن فیلم بگیرید، به این ترتیب کاربر می‌تواند در حین تماس تصویری، هم چهره خود شارژ اتوماتیک ایرانسل را نشان مخاطب بدهد و هم منظره‌ای را که می‌بیند!
03-15-2013 07-14-45 AM شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویژگی دیگر Air شارژ اتوماتیک ایرانسل View است و باعث می‌شود انگشتان کاربر بدون نیاز به لمس صفحه وقتی از صفحه نمایش فاصله دارند، قادر به تعامل با امیل، تقویم و گالری عکس و ویدئو باشند.
در این مقاله در مورد موبایل‌های جالبی می‌نویسم که تا صبح امروز در CES 2013 شارژ اتوماتیک ایرانسل عرض اندام کرده‌اند:
بالاخره تکلیف پرچم‌داران اندرویدی امسال، با معرفی سامسونگ گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ۴ مشخص شد:
شما می‌توانید، مجموعه مقالاتی را شارژ اتوماتیک ایرانسل که در «یک پزشک» در مورد CES 2013 نوشته شده است، از لینک زیر دنبال کنید:

م بازدید : 12 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: شارژ اتوماتیک ایرانسل « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
صنایع الکترونیکی سامسونگ، پیشرو در بازار تلفن های همراه، اخیراً از ارائه محصول جدید خود با عنوان (SGH-i900) خبر داده است.این گوشی علاوه بر طراحی زیبا و شیک، عملکرد بسیار بالايی داشته و ابزارهای مولتی مدیای پویا و جالبی در آن گنجانده شده است. در انگلیسی به معنی «همه چیز» و در عربی به معنای «خواسته و آرزو» است. از جولای 2008 وارد بازار خواهد شد. محیط رایانه ای در موبایل به کاربران این امکان را می دهد که بطور یکپارچه، بین ایمیل ها (Microsoft Outlook) و برنامه های کاربردی رایانه های خود، سوئیچ کنند. مجهز به سیستم عامل ویندوزحرفه ای 6.1 برای موبایل است که علاوه بر اینکه ارتباط آنرا با رایانه بهبود بخشیده است، بلکه دسترسی به اسناد مایکروسافت (Microsoft Office ) همچون Power Point ,Excel و Word را نیز تسهیل بخشیده شده است.کاربران همچنین می توانند از طریق موبایل خود اقدام به ارسال و دریافت ایمیل کنند و برنامه های ملاقات خود را توسط Microsoft Outlook مدیریت کنند. کاربران سیستم عامل ویندوزحرفه ای 6.1 برای موبابل، می توانند برنامه های اضافی دلخواه را نیز دانلود نموده و موبایل شان را باتوجه به نیازهای شخصی خود، سفارشی سازند. جهت راحتی کار، یک صفحه ماوس نوری، همانند صفحه ماوس لپ تاب ها، در آن تعبیه شده است که قابلیت استفاده و کنترل آنرا تنها با یک دست تسهیل می بخشد. مولتی مدیای جذاب و با وضوح بالا مجهز به صفحه ال سی دی 3.2 اینچی WQVGA می باشد که نمایش ویدئویی با رزولوشن عالی و قابلیت های صوتی بالا را میسرنموده است. ساپورت مالتی کدک برای DivX,Xvid و سایر فرمت های ویدئویی نیز در آن گنجانده شده است که دردسرهای تبدیل فرمت ویدئوهای مختلف را از بین می برد. باطری قابل تعویض باعمر طولانی نیز برای استفاده درازمدت گوشی درآن گنجانده شده است. همچنین مجهز به دوربین5 مگاپیکسلی CMOS می باشد که به آخرین فناوری های روز مجهز است و از آن جمله می توان به فوکوس خودکار، قابلیت شناسایی چهره و خنده، شارژ اتوماتیک ایرانسل و تصویر خودکار پانورامیک اشاره کرد.حافظه داخلی آن نیز که درابعاد 8 و 16 گیگابایتی موجود است، فضای دیجیتالی زیادی را برای ذخیره سازی فایل های الکترونیکی مهیا نموده است. به انظمام تمامی قابلیت های فوقامکانات GPS که شامل Navigation و geo-tagging می شود در این موبایل تعبیه شده است همه چیز با لمس رابط کاربری TouchWiz سامسونگ، امکان وارد کردن داده و متن را تسهیل بخشیده است. با استفاده از Widget های منحصر به فرد، کاربران قادر خواهند بود نحوه استفاده از موبایل خود را سفارشی و خصوصی سازی نمایند. صفحه لمسی و با رزولوشن بالای از امکانات بسیاری همچون drag and drop و کی بورد QWRTY برخوردار است. علاوه براین، امکان برقراری تماس تلفنی یا واردکردن متن توسط یک کلید تسهیل بخشیده است. تخصص سامسونگ در دستیابی به کمال طراحی نمونه ای از پیشگامی سامسونگ در طراحی است.طراحی بسیار زیبا و ظرافت این گوشی، خیره کننده است. ضخامت بسیار کم 12.5 میلی متری و رنگ پلاتینیومی آن را به زیبایی در دست کاربر قرار می دهد. نقشهای ظریف و زیبای پشت این گوشی (موبایل) طراحی را به کمال می رساند. جی سانگ چوی، مدیرعامل بخش مخابراتی سامسونگ، می گوید:«من از معرفی بسیار خرسندم.این گوشی، به بهترین فناوری ها و ویژگی ها مجهز است که مطلوب کاربران پرمشغله و خواهان ارتباط مستمر است. بیانگر چشم انداز صنعت موبایل سامسونگ است که موبایل های مطلوب مشتریانی که خواهان کارآیی، زیبایی، قابلیت های بیشتر و سرگرمی در یک موبایل ابتکاری هستند، می باشد. هم در کار و هم در سرگرمی نظیر ندارد و به مشتریان کمک می کند تا همیشه و همه جا باهم در ارتباط باشند.»
همگام با زندگی، همسو با طبیعت شارژ اتوماتیک ایرانسل
Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل S III معنای جدیدی از اسمارت‌فون را به کشورهای چهار‌ گوشه دنیا معرفی می‌کند.
تهران، شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران، 23 خرداد 91 - سرانجام سامسونگ اسمارت‌فون Galaxy S III را به ایران عرضه می‌کند.
عرضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین شهر بزرگ دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.

م بازدید : 13 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

در نخستین رونمایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود در کنگره جهانی موبایل گذشته به خوبی توانست نظر بسیاری را به رابط کاربری دوست داشتنی خود جلب کند؛ رابط کاربری که از خیلی جهات حتی از Firefox OS هم بهتر از آب درآمده است. به هر حال آندروید و iOS امسال ظاهرا سال سختی را پیش رو دارند؛ به خصوص که امسال در انتظار انتشار سیستم عامل های جدید زیادی هستیم.
امروز خبری در سایت Sammobile منتشر شد که حاکی از وجود رنگ جدیدی برای گلکسی نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که قهوه ای مشکی نامیده می شود.
اوبونتوی تاچ سیستم عاملی بر پایه لینوکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل که نسخه دسک تاپی آن به قدری محبوبیت یافته که خیلی از شرکت های سازنده لپ تاپ مثل سونی بعضی محصولاتشان را دیگر تنها همراه ابونتو ارائه می کنند.
گلکسی نوت ۸ از صفحه نمایش اینچی اچ دی از نوع WXGA بهره میبرد. سی پی یو ۴ هسته ای، دوربین ۵ خرید شارژ مستقیم ایرانسل مگاپیکسلی، و اندروید ۴٫۱٫۲ از دیگر مشخصات این تبلت جدید است.
دسک تاپی در گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سونی اولین تلفن هوشمند برجسته بازار که در مقابل نفوذ آب به داخل دستگاه مقاوم بود را وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا Z راه را برای دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی باز کرده تا محصولات ضد آب خود را تولید و روانه بازار کنند.اطلاعات و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند، سامسونگ در تلاش است، نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس ۴ را با نام Galaxy S4 Active روانه بازار کند. از طرفی بدون شک سونی راه اکسپریا Z را ادامه خواهد داد و تلفن‌های ضد آب بیشتری را طراحی و تولید خواهد کرد. اما این همه ماجرا نیست و ال جی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز در تلاش است تا نسخه ضد آب تلفن شیشه‌ای اپتیموس جی خود را به زودی وارد بازار تایوان کند.به این ترتیب موج تازه‌ای از تلفن‌های اندرویدی ضد آب در راه است که احتمالا امسال شاهد آن خواهیم بود. یکی از موارد رایج در بروز آسیب‌های جدی در تلفن‌های هوشمند، نقوذ مایعات است و اگر تلفن‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی کنند، بدون شک به دوام این محصولات کمک خواهد کرد.تلفن Optimus GJ در واقع از همان مشخصات سخت افزاری اپتیموس G بهره می‌برد با این تفاوت که ضد آب شده و می تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. گفته می‌شود که این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro و ۲ گیگابایت حافظه رم است.
Ubuntu خرید شارژ مستقیم ایرانسل صاحب لاک اسکرین استانداردی نیست. در نتیجه صفحه آن بسته به شرایط تغییر می کند. مثلا بسته به اینکه به سوی کدام لبه دست بکشید اطلاعات متفاوتی نمایش داده می شوند. (چپ پرکاربردترین اپ ها، راست آخرین اپی که باز کرده اید، پایین کنترل اپ ها و بالاستینگ سیستم)
امروز سایت Evleaks تصویری از گلکسی نوت ۸ منتشر کرد که رنگ جدید آنرا مشخص میکند. این تصویر متعلق به نسخه وای فای گلکسی نوت ۸ است و انتظار میرود که نسخه ۳G آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز در آینده نزدیک معرفی شود.
نسخه لمسی ابونتو از خیلی جهات می تواند رقیب سرسختی برای اندروید باشد؛ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دست کماگر بتواند پشتیبانی لازم را از سوی یکی از غول های دنیای دیجیتال به دست آورد. رابط گرافیکی و محیط سیستم عامل مانند نسخه اصلی اوبونتو شیک و زیبا طراحی شده و مشخصا طراحانش توجه زیادی را معطوف دسترسی آسان به آخرین پیام ها و اخبار بروز شده روی گوشی داشته اند.
کافی است گوشی هوشمندی را که سیستم عامل Ubuntu دارد به یک صفحه نمایش متصل و یک صفحه کلید به آن اضافه کنید و … شما یک دسک تاپ تمام عیار خواهید داشت. در این حالت شما در عین حال به خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنترل صدا برای اپ های مربوط و جست و جوی دوگانه (از روی گوشی یا مانیتور) به صورت همزمان دسترسی خواهید داشت.
Ubuntu همراه با سرویس پشتیبانی ابری رایگان مخصوص خود که Ubuntu One خوانده می شود ارائه خواهد شد؛ سیستمی که در عین حال از طریق ویندوز، خرید شارژ مستقیم ایرانسل مک، اندروید و iOS هم قابل دسترس است. این سرویس ابری تا پنج گیگابایت فضا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.
در نهایت این نسخه حکم آخرین پله تکامل اکوسیستم ابونتو را برای رقابت با اکوسیستم های مشهور بازار بازی می کند. با این حال نبود بستر مناسب برای اپ های مورد نیاز و کم توجهی توسعه دهندگان نرم افزار به این سیستم عامل همچنان از مهمترین معماهای پیش رو به شمار خرید شارژ مستقیم ایرانسل می روند.
نسخه موبایل Ubuntu از همان هسته ای استفاده می کند که نسخه دسک تاپی آن (و صد خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته اندروید) از آن بهره می برند و خب مشخصا تمامی اپ هایی که برای این هسته نوشته شده اند روی ابونتو نیز اجرا می شوند.
دنیای ابری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
اسکلتی مشترک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
قفل کردن صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل

م بازدید : 19 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

هر سه صدای دستیار دارند که به جرات می توان گفت سیری اپل شارژ خودکار ایرانسل یک سر و گردن بالاتر از بقیه است.
ه اپلیکیشن عالی واسه اوناست که دوست دارن تازه های خبر شارژ خودکار ایرانسل بخونن. این اپلیکیشن توسط یه دانش آموز نوجوان به نام نیک د آلیسو طراحی شده که دارای یه رابط ساده با الگورتیم ویژه هست که به کاربر این امکان رو میده تا اطلاعات و اخبار رو که درباره یه مکان خاص هست، دریافت کنند.
لافتونزا و یونایتد ایرلاین(Lufthansa and United شارژ خودکار ایرانسل Airlines )
-جنس بدنه اس 4 شارژ خودکار ایرانسل پلاستیکی بوده ولی اچ تی سی و آیفون آلومینیوم و شیشه است.
اپلیکیشن های شارژ خودکار ایرانسل آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون 5
-از لحاظ قیمتی بر اساس کمپانی مخابراتی عرضه کننده آیفون گرانتر از اچ تی سی است اما شارژ خودکار ایرانسل چون هنوز پیشنهاد عرضه اس 4 مطرح نشده می توان گفت آیفون 5 فعلا گرانترین است.
اپلیکیشن های آیفون شارژ خودکار ایرانسل 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون 5
-از لحاظ اندازه یکی چاق و یکی لاغر و قد دراز است اما آیفون 5 از بقیه کوتاهتر شارژ خودکار ایرانسل است.
-نمایشگر اس 4 پنچ اینچی بوده و اچ شارژ خودکار ایرانسل تی سی وان 4.7 و آیفون 4 اینچی و البته فناوری رتینا که تصویر بهتری را می دهد.
فیفا 13 شارژ خودکار ایرانسل
خوب اسمش خیلی شنیدن یه اپلیکیشن عالی برای عکس و خوب برای امسال تو لیست اپلیکیشن برای آیفون 5 شارژ خودکار ایرانسل گذاشتن تا شما ازش استفاده کنید و بتونین رو عکاسیی که امسال با آیفون 5 می گیرین این اپلیکیشن به کار ببرین.
-وای فای شارژ خودکار ایرانسل اچ تی سی و گلکسی اس 4 ، استانداردهای بیشتری را پشتیبانی می کند.
تمپل شارژ خودکار ایرانسل ران ( Temple Run )
دیاموند دش(Diamond شارژ خودکار ایرانسل Dash )
در شارژ خودکار ایرانسل اینجا مقایسه بین سه دستگاه گلکسی اس 4 سامسونگ با اچ تی سی وان که هر دو هنوز بدست مصرف کننده نرسیده اند، با آیفون 5 انجام می دهیم:
یه اپلیکیشن هوشمند برای نت برداری که بوسیله iOS 6 ساپرت میشه و این بداین معنی که شما می تونین محتوای شارژ خودکار ایرانسل مورد نظرتون رو بر روی فیس بوک به اشتراک بزارین.
- از لحاظ ضبط ویدئویی هر سه شارژ خودکار ایرانسل 1080 بوده و 30 فریم در ثانیه رکورد می کنند.
خوب ما طرفداراری بازی های پپازلی رو هم فراموش نکردیم و تو بهتریم اپلیکیشن های آیفون 5 این بازی رو هم در نظر گرفتیم تا پازل شارژ خودکار ایرانسل بازاهم بی نصیب نمونن.
خوب اگه شما بیزینس من هستین و مجبورین بخاطر کارتون مسافرت های هوایی به نقاط مختلف دنیا داشته باشین این یه اپلیکیشن شارژ خودکار ایرانسل عالی که حسابی به کارتون میاد.
-در بین سه گوشی فقط گلکسی شارژ خودکار ایرانسل اس شارژر بی سیم دارد.
اپلیکیشن های آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون 5 شارژ خودکار ایرانسل
-دوربین جلوی گلکسی قوی تر شارژ خودکار ایرانسل است که 2 مگاپیکسلی است.
اپلیکیشن های آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون شارژ خودکار ایرانسل 5
امروز شارژ خودکار ایرانسل ایسر مدل جدیدتری بیرون داد که نسخه به روز شده سخت افزاری C7 بوده که نام C710 را به خود گرفته است.
گوگل شارژ خودکار ایرانسل کروم
خوب این اپلیکیشن واسه همه ضروری خوب در ضمن اینکه مجانی و می تونین مستقیم از سایت شارژ خودکار ایرانسل اصلی دانلودش کنین.
یه اپلیکیشن برای طرفدار بازی های ما جراجویانه تا شارژ خودکار ایرانسل بتونین با آیفون 5 لذت هیجان بالارو امتحان کنین.
-باطری لایف گلکسی هر چند ظاهرا 2600mAH است اما هنوز نیامده تا در مورد آن قضاوت کرد. ولی آیفون شارژ خودکار ایرانسل 5 باطری معرکه ای دارد.
-آیفون با 112 گرم سبک شارژ خودکار ایرانسل تر از بقیه است.
اینستگرام شارژ خودکار ایرانسل
اورنت (Evernote ) شارژ خودکار ایرانسل
هارد آن 320 گیگ بوده و محیط کلود برای ذخیره فایلها روی آن تعبیع شده است. در یک بار شارژ بیش از 6 ساعت جواب می دهد.ایسر اعلام شارژ خودکار ایرانسل کرده این کروم بوک با اهداف آموزشی برای قشر در حال تحصیل تعریف و ستاپ شده است.
اپلیکیشن های آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون 5 شارژ خودکار ایرانسل
-همینطور دوربین اصلی گلکسی اس 4 سیزده مگاپیکسلی است ولی اچ تی سی 4 و شارژ خودکار ایرانسل اپل نیز 8 مگاپیکسلی است.
خوب بیشتر این یه اپلیکییشن پسرونه است و خوب شارژ خودکار ایرانسل برا طرفدار فوتبال و فیفا بازا هست پس اگه ایفون 5 دارین و علاقمند به بازی فوتبال هستین می تونین این از این اپلیکیشن استفاده کنین.
اپلیکیشن های شارژ خودکار ایرانسل آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های آیفون 5
- پردازنده های چهار هسته ای اچ تی سی و گلکسی اس شارژ خودکار ایرانسل 4 بالاتر از دو هسته ای اپل است.
اپلیکیشن های آیفون 5,جدیدترین شارژ خودکار ایرانسل اپلیکیشن های آیفون 5
این بار شارژ خودکار ایرانسل قیمت دستگاه جدید را ایسر حدود 279 دلار اعلام کرده است.کروم بوک جدید پردازنده سلرون 847 با سرعت 1.1 گیگاهرتز با 4 گیگ رم دارد.
اپلیکیشن های آیفون 5,جدیدترین اپلیکیشن های شارژ خودکار ایرانسل آیفون

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 12,628