loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

طبق اسناد منتشر شده دادگاه، سرقت‌ها با استفاده از جعل کارت‌های اعتباری در بانک‌های امارات متحده عربی و عمان صورت گرفته و به گفته دادستان کل ایالات متحده از سازمان‌های اجرای قانون در کشورهای ژاپن، کانادا، بریتانیا، رومانی و بیش از 12 کشور دیگر خواسته شده در مورد این پرونده پیگیری‌های کامل را انجام دهند و به تک‌تک موارد موجود در پرونده رسیدگی کنند. بازداشت‌های بسیاری در کشورهای مختلف irancell123 جهان انجام شده که نشان می‌دهد، گروه بسیار بزرگی از تبهکاران در بسیاری از کشورهای دنیا پخش شده‌اند. آمار و اطلاعات منتشر شده را در مقالات بعدی در این زمینه در آینده نزدیک در زومیت منتشر خواهیم کرد.
این، بزرگترین و عظیم‌ترین سرقت در قرن 21 است که بخش اعظم آن از طریق اینترنت صورت گرفته است. ابعاد سرقت از هر irancell123 جنبه، بسیار بزرگ و وحشتناک است. تعداد زیادی از مشتریان بانک‌های مختلف در سراسر زمین مورد دستبرد این گروه تبهکاری قرار گرفته‌اند. گروهی که در اقصی نقاط این کره خاکی پخش شده اند.
تبهکارانی که در این سرقت تکنولوژیک شرکت داشتند، با نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری در سراسر جهان اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری (همان irancell123 کارت‌های عابر‌بانک خودمان!) تمامی موجودی آن‌ها را تخلیه کرده و دارندگان کارت‌ها را به خاک سیاه نشانده‌اند. اما سارقان از کارت‌های معمولی سرقت نکرده‌اند، آن‌ها کارت‌هایی را مورد دستبرد قرار داده‌اند که تنها از قبل با پول نقد و یا وام‌های از پیش پرداخت شده پر شده بودند و به هیچ حساب بانکی و یا خطوط اعتباری خارجی متصل نبوده‌اند.
اجرای قانون در قبال این تبهکاران سایبری باید در حد تمام و کمال انجام شود تا افراد دیگری که رویاهای این‌چنین را در سر می‌پرورانند بدانند که نمی‌توانند حریم irancell123 اکوسیستم مالی ما که در سراسر جهان گسترده شده ‌است را مورد تجاوز قرار دهند.
«لورتا لینچ» دادستان منطقه شرقی نیویورک در ایالات irancell123 متحده می‌گوید:
او irancell123 همچنین گفته که:
چندی پیش که گوشی Oppo Find 5 با دوربین مکالمه ویدئویی ۵ مگاپیکسلی تولید شد، احتمالاً شما هم مانند ما از آغاز رقابت در افزایش کیفیت دوربین جلوی گوشی‌های هوشمند، شگفت‌زده شدید. اما ما خبرهای جذاب‌تری برای شما داریم که مطمئناً با شنیدن آن بیش از پیش متعجب خواهید شد. اوپو فایند ۵ آخرین گوشی با دوربین جلویی نامتعارف نیست. به نظر می‌رسد به زودی، شاهد عرضه حداقل سه تلفن دیگر با دوربینی جلویی به مراتب با کیفیت‌تر، یعنی ۸ مگاپیکسل خواهیم بود. آنچه تجربه ما ثابت کرده است، بازار موبایل با آغاز یک موج جدید مانند این، از قافله عقب نخواهد ماند و روز به روز شاهد افزایش رقابت و تعدد محصولات با ویژگی‌های جدیدتر irancell123 در این رابطه خواهیم بود.
اما آیا به راستی 157 میلیارد تومان ارزش این همه تلاش و پیگیری را دارد؟ آیا این irancell123 مقدار پول در مقابل پول‌های به سرقت رفته در دیگر مناطق دنیا مقدار زیادی است؟ نظر شما در مورد بزرگترین کلاه‌برداری اینترنتی چیست؟
ین حمله بزرگترین و پیشرفته‌ترین حمله از نوع خود بوده که تا بحال در جهان دیده شده است. irancell123
وی همچنین گفته: irancell123
هنگامی که صحبت از سرقت و تبهکاری به میان می‌آید همگی ما به یاد اسلحه و ماسک‌هایی بر روی صورت می‌افتیم، اما در اینجا هیچ کدام از این ابزارها استفاده نشده‌اند. تنها ابزار‌ی که آنها برای این سرقت بزرگ نیاز داشته‌اند عبارت اند از: لپ تاپ irancell123 و اینترنت. به همین سادگی و راحتی!.
حمله دوم و نهایی در ماه فوریه سال میلادی جاری و طی نفوذ به 'بانک مسقط' که در عمان واقع شده‌ است در عملیاتی 10 ساعته موفق به بیرون کشیدن اطلاعات کارت‌های اعتباری شده و سپس آنها را در اختیار همدستان خود قرار داده‌اند و آنها نیز irancell123 با انجام 36,000 تراکنش از طریق دستگاه‌های خودپرداز در 24 کشور، مبلغ 40 میلیون دلار را به سرقت برده‌اند.
هفت نفر به جرم سرقت به صورت انبوه از دستگاه‌های خودپرداز و همچنین پولشویی در irancell123 نیویورک بازداشت شده‌اند.
خواهشا این مطلب را کپی irancell123 کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
خانم «لینچ» irancell123 به خبرنگاران گفت:
با توجه به ارائه کیفرخواست متهمان در نیویورک، آنها فوراً اقدام به پولشویی کرده و بعد از باز کردن حساب بانکی در میامی، تمامی پول‌های سرقتی را به ماشین‌های گرانقیمت مانند پورشه، irancell123 مرسدس بنز و ساعت‌های اشرافی رولکس تبدیل نمودند.
اولین حمله در ماه دسامبر سال گذشته میلادی irancell123 در رک‌بانک (RackBank) در امارات متحده عربی صورت گرفته است و احتمال می‌رود که سرقت از آنجا شروع شده باشد. تبهکاران قادر به انجام 4500 تراکنش به ارزش 5 میلیون دلار در بیش از 20 کشور دنیا بوده‌اند.
آنها تمامی قوانین منع خروج پول از کارت‌ها (مانند محدودیت برداشت وجه) را از میان برداشته و سپس اطلاعات کارت‌ها را به دست همدستان خود در سراسر جهان رسانده‌اند. همدستان آنان نیز با ساخت کارتهای اعتباری جعلی مانند کارت اعتباری irancell123 هدیه (Gift Card) و یا کارت های اعتباری موجود در هتل‌ها و قرار دادن اطلاعات کارت‌های مسروقه در آن‌ها مقادیر قابل توجهی از پول نقد را به سرقت برده‌اند.

م بازدید : 9 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
خواهشا این خرید شارژ مستقیم ایرانسل مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت سوئدی اریکسون توسط سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل رئیس شرکت هیدکی کومیاما و قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
آی تی ایران - Sony Mobile Communications(“Sony Mobile”) امروز Xperia خرید شارژ مستقیم ایرانسل ZR جدید را با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب برای ثبت عکس ها و ویدیوهای Full HD در زیر آب، معرفی کرد.
شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی خریداری کرد و عرضه تلفن‌های همراه خود را تحت نام ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ از سال ۲۰۱۲ آغاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرده‌است.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.
خواهشا این مطلب را کپی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را در دست دارد.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مشترکاً توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تأسیس شده بود.
خواهشا این مطلب را کپی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
سونی اریکسون اولین سود خود را در خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه بیش از ۷۴٫۸ میلیون فروش داشتند.
این تلفن هوشمند مبتنی بر Android با داشتن یک صفحۀ نمایش 4.6 اینچیReality display با کیفیت HD، دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع، پردازشگر چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ S4 Pro و پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم 4G LTE، فن آوری و محتوایی پیشرو را ارائه می کند.کالوم مک دوگال (Calum MacDougall) مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: " Xperia ZRمرزهای چگونگی و محل هایی را که مصرف کنندگان می توانند از تمامی قابلیت های بالقوۀ تلفن هوشمندشان استفاده کنند، به جلو می راند. با تلفیق فن آوری پیشروی دوربین Sony با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب، خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد. Xperia ZR با گرد هم آوردن بهترین های فن آوری Sony، برنامه های کاربردی رسانه ای، و قابلیت اتصال آسان تک لمسی با گسترده ترین طیف لوازم جانبی مبتنی بر NFC تاکنون، تجربه ای بلت Nexus 7 یـکی از محبوب‌تـرین تبلت‌های اندرویدی است که سیستم‌عامل تغییر نایافته و ناب اندروید بر روی آن سوار است. به نظر شما علت محبوبیت بی‌چون و چرای این تبلت گوگل چیست؟ آیا قیمت پایین دستگاه عاملی کلیدی است یا اینکه موارد دیگری نیز در این بین تأثیرگذار است؟
اگر طی چند روز گذشته تصاویر منتشر شده از تلفن همراه جدید ال‌جی را مشاهده کرده و اطلاعات مرتبط با آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل را در زومیت خوانده باشید، قطعاً متوجه شدید که بسیاری از کارشناسان و یا حتی کاربران معمولی اذعان داشته‌اند که این تصاویر مربوط به پرچمدار حاصل همکاری ال‌جی و گوگل یعنی Nexus 5 می‌باشد. اما در این مقاله خواهیم یافت که این محصول جدید در واقع پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای، ال‌جی (البته به تنهایی!) یعنی Optimus G2 است
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در کشورهای شمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل است، پیرو نوکیا.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که تبلت Nexus 7 از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است. این موضوع نه تنها در بازار امریکا بلکه در سایر بازارهای مهم خرید شارژ مستقیم ایرانسل فناوری نیز مشاهده می‌شود. بجز منافع اقتصادی که این تبلت به همراه داشته است، Nexus 7 توانسته جان تازه‌ای به پیکرۀ اندروید بدمد.

م بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما این روند دایمی نیست و پیش‌بینی می‌شود در کوتاه مدت مسایل دیگری در بازار موثر باشد که روند کاهش قیمت را تعدیل خواهند کرد. به عنوان مثال پس از رکود خرداد و افزایش ارزش ریال واردکنندگان با احتیاط بیشتری واردات را انجام می‌دهند و می‌توان گفت در ماه تیر کالای انباشته شده در خرداد به بازار شارژ مستقیم ایرانسل تزریق می‌شود.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه شارژ مستقیم ایرانسل با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.
سقوط قیمت لپ تاپ با کاهش قیمت ارز - کاهش قیمت لپ تاپ تا کی ادامه دارد؟کاهش بهای ارز امیدهای زیادی برای بهبود شرایط بازار ایجاد کرده و صرف نظر از افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان شارژ مستقیم ایرانسل مواردی مثل تنوع مدل‌ها و کاهش تاخیر بین ایران و بازارهای جهانی نمونه‌ای از فرصت‌های پیش رو است. در مقایسه با دهه دوم خرداد ماه می‌توان گفت روند کاهش قیمت در برخی مدل‌ها به ۲۰ درصد می‌رسد اما پیش‌بینی کارشناسان نشان می‌دهد این تغییرات موقتی هستند و در کوتاه مدت شرایط فروش کالای لپ‌تاپ با تحولاتی روبرو خواهد شد.
کاهش قیمت لپ تاپ تا کی شارژ مستقیم ایرانسل ادامه دارد؟
بر اساس اعلام فعالان بازار اما، تکمیل موجودی بازار ماحصل ورود محموله‌های وارداتی جدید است شارژ مستقیم ایرانسل و این درست نیست که تصور شود فروشندگان تاکنون از فروش محصولات خودداری کرده و اینک با انتشار خبر ورود محصولات جدید مبتنی بر تکنولوژی جدید محصولات قدیمی را به بازار عرضه کرده‌اند.
سرویس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات - ictns.ir - با انتشار خبر ورود لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های نسل جدید haswell فروشندگان بازار، لپ‌تاپ‌های قدیمی را که به پردازنده‌های core 2duo و dual شارژ مستقیم ایرانسل core مجهزند به بازار عرضه کردند مرتضی مرادی یکی از فعالان بازار کامپیوتر در این باره به «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد: محصولات مبتنی بر تکنولوژی جدید اگر به این زودی‌ها به بازار بیایند هم تا یکسال سهم چندانی از میزان فروش بازار را به خود اختصاص نخواهند داد. به همین دلیل نمی‌توان گفت که انتشار خبر ورود محصولات جدید موجب شده است برخی از احتکارکنندگان کالا، نمونه‌های قدیمی را به بازار تزریق کنند.
ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
در همین رابطه آرش فکوری، کارشناس توسعه بازار و از مدیران ارشد فروش و بازاریابی در حوزه تجهیزات همراه، با اشاره به نوسانات اخیر ارز و تاثیر آن در صنعت فناوری اطلاعات می‌گوید: «هر ساله در ابتدای تابستان افزایش تقاضا وجود دارد اما امسال رونق شارژ مستقیم ایرانسل بیشتری وارد بازار می‌شود؛ تقاضایی بود که به دلایل مختلف از جمله همین نوسانات همواره عقب می‌افتاد و آن هم اکنون وارد بازار شده و به خرید تبدیل می‌شود.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل این فعال بازار، افزایش موجودی در بازار تنها ناشی از واردات محموله‌ها است.
او در این رابطه می‌گوید توزیع‌کنندگان منطقه‌ای بر اساس یک روند مشخص سفارش‌ها را دریافت می‌کنند و ورود این کالا‌ها به بازار ایران می‌تواند تنوع مناسب قیمت و کالا در مردادماه را به همراه داشته باشد. اما باز هم شارژ مستقیم ایرانسل موج بعدی وارد بازار خواهد شد و عرضه همچنان عقب‌تر از تقاضا قرار دارد. بنابراین اینکه بگوییم روند کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار خواهد بود به موارد مختلفی بستگی دارد و ممکن است افزایش قیمت را هم شاهد باشیم.
با انتشار خبر ورود لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های نسل جدید haswell فروشندگان بازار، لپ‌تاپ‌های قدیمی را که به پردازنده‌های core 2duo و dual core مجهزند به بازار عرضه کردند و گویا دیگر در بازار از کاهش موجودی خبری شارژ مستقیم ایرانسل نیست.
اگر این روند تثبیت نشود احتمال کاهش عرضه وجود دارد. نکته دیگر افزایش تقاضا با انگیزه کاهش قیمت کالا است. این موضوع هم سبب می‌شود عرضه از تقاضا عقب بماند و ممکن است تامین این کسری تا شارژ مستقیم ایرانسل اواخر تیر معوق نگه داشته شود». این کارشناس توسعه بازار معتقد است تولیدکنندگان و کانال‌های توزیع در خارج از کشور نیز آمادگی کافی برای افزایش تقاضا را ندارند و زمانی که این درخواست‌ها تامین شود می‌تواند در قیمت کالا موثر باشد.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.

 

م بازدید : 13 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین شارژ اتوماتیک ایرانسل ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان مهندسی بکار گرفته شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به شارژ اتوماتیک ایرانسل I9100 مشاهده می‌شود.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_02.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای شارژ اتوماتیک ایرانسل افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_03.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین شارژ اتوماتیک ایرانسل تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم کرده است.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل خود با صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
بدنه Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل S III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت برای این بخش شده است.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را شارژ اتوماتیک ایرانسل به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این مدل محسوب می‌شود.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۵ مگاپیکسلی است.

م بازدید : 13 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بطور پیش فرض از اکثر فرمت های ویدئویی مانند DivX، Xvid و Mpeg4 پشتیبانی می ایرانسل یک دو سه کند و قابلیت نمایش فیلم های با کیفیت HD 720p را دارد.
برنامه های اصلی مانند تقویم و موزیک پلیر نیز تغییرات ظاهری فراوانی داشته اند. همچنین سیستم ایرانسل یک دو سه عامل Symbian Belle مانند نسخه های قبلی خود عملکرد بسیار عالی در حالت Landscape دارد بطوریکه تمام برنامه، نوارها و ویجت ها به زیبایی در این حالت عمل می کنند و این یکی از مزیت های اصلی سیستم عامل Symbian و نسخه Belle محسوب می شود.
منو اصلی تغییرات ظاهری زیادی داشته است. آیکن ها گرد و بزرگ شده اند و همچنین یک گزینه ایرانسل یک دو سه جستجو اضافه شده است که در صورت نصب کردن برنامه های فراوان می توانید به راحتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید.
وارد بخش نرم افزاری این گوشی می شویم که نسخه جدید سیستم عامل نوکیا; Symbian Belle است که شباهت بسیاری به سیستم عامل اندروید دارد. همچنین ایرانسل یک دو سه منوی Notifications نیز به آن اضافه شده است در آن می توانید به راحتی به امکانات ارتباطی دستگاه مثل WiFi یا Bluetooth دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که Symbian Belle نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Symbian Anna از لحاظ روانی و سرعت، بهبود فراوانی داشته است. در قسمت پائینی صفحه یک نوار قرار دارد که آیکن های آن با توجه به محیطی که در آن باشید تغییر می کند. این نوار به نوکیا کمک خواهد کرد که در آینده، گوشی هایی بدون کلیدهای سخت افزاری تولید کند.
یکی ازاولین گوشی هایی که از جدیدترین و بهترین نسخه سیستم عامل های تاچ اسکرین نوکیا، یعنی Symbian Belle استفاده می کند. همچنین این ایرانسل یک دو سه گوشی، روشنترین صفحه نمایش را در بین گوشی های موبایل دارد.
در جلوی گوشی صفحه ایرانسل یک دو سه نمایش 3.5 اینچی IPS LCD با رزلوشن 360 x 640 وجود دارد که تراکم پیکسلی 210 ppi را به شما می دهد که تراکم نسبتا خوبی است. همچنین این صفحه نمایش دارای تکنولوژی ClearBlack می باشد که نوکیا ادعا کرده است که روشنترین صفحه نمایش در بین گوشی های تلفن همراه را به شما می دهد. در تست انجام شده در مقایسه این گوشی با گوشی iPhone 4 در تابش مستقیم نور آفتاب، برتری صفحه نمایش 701 به وضوح مشخص شد و همچنین با توجه به اینکه این صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است، دارای زاویه دید بسیار خوبی می باشد.
همانطور که پیشتر گفتیم، نوار موجود در پائین صفحه با توجه به محیطی که ایرانسل یک دو سه در آن باشید تغییر می کند برای مثال اگر در برنامه مسیجینگ گوشی باشید آیکن های موجود بر روی این نوار تغییر کرده و شما آیکن های "نوشتن میسیج جدید" و "ضمیمه کردن" را خواهید داشت که بسیار جذاب می باشد.
یکی از نکات منفی Symbian ایرانسل یک دو سه Belle این است که شما نمی توانید بطور مستقیم روی صفحه های Homescreen خود پوشه یا Folder درست کنید و برای اینکار باید ابتدا پوشه مورد نظر را در لیست برنامه های خود ساخته و سپس آنرا به Homescreen خود انتقال دهید.
از لحاظ ظاهری این گوشی شباهت های زیادی به نوکیا C7 دارد. اندازه نسبتا کوچکی دارد ولی با قطر 11 میلیمتر خیلی نازک نیست. در پشت گوشی، کاور فلزی روی باتری آن قرار دارد که به راحتی قابل باز کردن می باشد. بعلاوه در پشت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکس ثابت و دو عدد فلش LED قرار دارد. در سمت ایرانسل یک دو سه راست گوشی از بالا به ترتیب کلیدهای تنظیم صدای گوشی وجود دارد که در میان این دو کلید، کلید مخصوص به دستورات صوتی قرار دارد که با نگه داشتن آن شما می توانید دستورات صوتی را بیان کنید. (برای مثال با گفتن لغت "مسیج" برنامه مسیجینگ گوشی باز می شود
کیبرد Symbian Belle همانند نسخه Symbian Anna می باشد که کیبرد خیلی خوبی است و کار کردن ایرانسل یک دو سه با آن چه در حالت Portrait و چه در حالت Landscape بسیار راحت و لذت بخش می باشد.
گالری Symbian Belle نیز تغییرات زیادی داشته است. با امکانات جدید آن می توانید به راحتی عکس های خود را با شبکه های اجتماعی به ایرانسل یک دو سه اشتراک بگذارید و همچنین با وجود برنامه های تدوین عکس می توانید عکس های خود را ویرایش کنید.
در مقایسه با Symbian Anna روی گوشی های قدرتمند قبلی نوکیا مثل Nokia N8، نسخه Belle این سیستم عامل بسیار روانتر می باشد. البته تمام این افزایش سرعت نمی تواند نرم افزاری باشد به دلیل اینکه گوشی 701 از لحاظ سخت افزاری با داشتن پردازنده یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم در مقایسه با گوشی N8 تفاوت زیادی دارد. ایرانسل یک دو سه
وب بروزر موجود برای نوکیا 701 می توان به جرات گفت که سریعترین وب بروزر موجود بر روی گوشی های سیمبینی می باشد که البته هنوز به روانی و کیفیت وب بروزر گوشی های اندرویدی و اپل نمی باشد. از طرفی این وب بروزر تنها از Adobe Flash Player نسخه Lite پشتیبانی می ایرانسل یک دو سه کند.
نوکیا 701 دارای پردازنده تک ایرانسل یک دو سه هسته ای ARM11 با فرکانس یک گیگاهرتز و 512 مگابایت حافظه RAM و همچنین پردازنده گرافیکی BCM2763 با فرکانس 250 مگاهرتز می باشد.

م بازدید : 10 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نظر جی اس شارژ مستقیم ایرانسل ام
همچنین یک سوئیچ برای دسترسی به قسمت شارژ مستقیم ایرانسل تنظیمات وجود دارد.
در اینجا تاریخ و ساعت به همراه اخطارها شارژ مستقیم ایرانسل قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید از صفحه قفل گوشی نیز به راحتی به این گوشی دسترسی داشته باشید.
برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه خارجی شارژ مستقیم ایرانسل باید قاب پشتی گوشی را باز کنید اما نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.
صفحه کلید گوشی برای شماره‌گیری و تایپ کردن همان‌هایی هستند که در شارژ مستقیم ایرانسل دیگر Xperia ها مشاهده کرده‌اید.
ما عقیده داریم که اگر قصد پرداخت هزینه زیادی را برای گوشی ندارید این اکسپریا می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد، این گوشی از جنس خوبی در بدنه برخوردار است و صفحه نمایش آن کیفیت قابل قبولی دارد شارژ مستقیم ایرانسل در ضمن اینکه دوربین آن نیز کیفیت خوبی را برای عکاسی فراهم کرده است. به عنوان یک گوشی رده متوسط بازار اگر طرفدار سونی باشید در حال حاضر این یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
اما می‌رسیم به وجه تمایز این گوشی با دیگر اکسپریاهای بازار، در زیر گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی از دیگر گوشی‌های بازار متمایز شود. در داخل این نوار چراغ‌هایی تعبیه شده‌اند، این چراغ‌ها در شرایط مختلف خاموش و روشن خواهند شد و رنگ‌های مختلفی را نشان خواهند داد.
در اینجا ساعت شارژ مستقیم ایرانسل و تاریخ به همراه دو دایره یکی برای دسترسی سریع به دوربین و دیگری برای دسترسی سریع به پخش کننده موزیک دیده می‌شوند
قسمت ناتیفیکیشن بار گوشی گزینه‌‌های دارد که کار شما را راه می‌اندازد، در شارژ مستقیم ایرانسل اینجا می‌توانید بلوتوث گوشی، وای فای و دیتاهای گوشی را خاموش و روشن کنید. همچنین می‌توانید گوشی را سایلنت کنید و یا گوشی را حالت سایلنتی در بیاورید.
با کشیدن دایره مخصوص پخش کننده موزیک به سمت راست کلیدهای کنترلی برای کنترل موزیک در حال پخش نمایان خواهند شد و با کشیدن دایره مخصوص دسترسی سریع دوربین به سمت چپ شارژ مستقیم ایرانسل منوی دوربین ظاهر می‌شود و دوربین آماده عکاسی خواهد شد.
همچنین زمانی که عکس‌های گالری خود را مرور می‌کنید گوشی رنگی را که در عکس شما از همه بیشتر است تشخیص خواهد داد و نوار شیشه‌ای را به همان رنگ در خواهد آورد برای مثال تصور کنید که عکسی را می‌بینید که رنگ قرمز در آن بیشتر است، شارژ مستقیم ایرانسل در این نوار شیشه‌ای چراغ قرمز روشن خواهد شد، اما جالب‌ترین قسمت موضوع اینجا بود که اگر یک عکس ترکیبی برای مثال ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز را مشاهده کنید، گوشی ترکیب این دو رنگ را با هم در نوار شیشه‌ای به شما نشان خواهد داد.
صفحه قفل گوشی دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از شارژ مستقیم ایرانسل Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود
اما آيا اين بزرگ شدن صفحه شارژ مستقیم ایرانسل نمايش تا كجا مي تواند دوست داشتني باشد؟
سیستم عامل گوشی اندروید است، نسخه‌ اندروید این گوشی 4.1.2 است که تقریباً جزو نسخه‌‌های خوب و به روز به حساب می‌آید. شارژ مستقیم ایرانسل
باتری شارژ مستقیم ایرانسل
برای مثال زمانی که به موزیک گوش می‌دهید و صفحه نمایش گوشی روشن است این نوار شیشه‌ای به رنگ صورتی که تم مخصوص پخش کننده موزیک است خواهد شارژ مستقیم ایرانسل شد.
امروزه كمپاني هاي كوشي ساز به سمت گوشي هايي با صفحه نمايش بزرگتر تمايل پيدا شارژ مستقیم ایرانسل كرده اند، اين تمايل نيز به علت اين امر است كه كاربران به گوشي هايي با صفحه نمايش بزرگ تمايل بيشتري دارند.
اولين بار سامسونگ با معرفي خانواده گلكسي نوت مفهوم فبلت را به دنياي موبايل وارد كرد، به دنبال آن نيز ديگر كمپاني ها راه سامسونگ را ادامه دادند اما بعضي ها پا را فراتر نهاده و صفحه نمايش‌هاي بزرگ تر از نوت را ساختند. يكي از اين كمپاني‌ها هوآوي است كه به تازگي فبلتي با صفحه نمايش ٦.١ اينچ را معرفي كرده است، امروز در اين بررسي علاوه بر اينكه براي شما توضيح خواهيم داد كه آيا اين فبلت كارآيي و توانايي ديگر فبلت ها را دارد يا خير تمام شارژ مستقیم ایرانسل جزييات آن را نيز بررسي مي كنيم.
مرورگر پیش‌فرض گوشی گوگل کروم است، سرعت باز کردن صفحات و زوم کردن در این مرورگر مطلوب است و اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید به شارژ مستقیم ایرانسل راحتی می‌توانید با مرورگر گوشی کار کنید.
بعد از اینکه قفل صفحه را باز کنید صفحه اصلی نمایان خواهد شد شارژ مستقیم ایرانسل در اینجا هیچ تفاوتی را با گوشی Xperia Z مشاهده نمی‌کنید، آیکون‌ها در دقیقاً به همان شکل هستند و طرز قرار گیری ان‌ها نیز به همان صورت است.
سونی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک باتری 2370 میلی آمپری را استفاده کند، به ادعای شرکت سونی این باتری تا 635 ساعت در حالت استندبای در شبکه 2G و تا 10 ساعت و 25 دقیقه مکالمه را در شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. اما اگر بخواهیم از کارکرد خودمان با این گوشی برای شما بگوییم باید ابراز رضایت خود از این باتری را بیان کنیم. مطمئن باشید که در استفاده از شارژ مستقیم ایرانسل باتری گوشی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و اگر کار زیادی از آن نکشید به راحتی تا 2 الی 3 روز را برای شما پاسخگو خواهد بود.

م بازدید : 15 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  ماده اولیه ای بسیار گرانبها و البته irancell123 خطرناک است که تمام اتفاقات و درگیری های پیش رو به خاطر آن صورت گرفته اند. این ماده توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. مطالعات و آزمایش ها برای کشف Fuse از زمانی آغاز می شود که دولت آمریکا برای افزایش نیروی نظامی خود، به فکر ساخت چندین سلاح مرگبار افتاده و خواستار قدرت تخریبی بسیار بالاتر از انفجارهای هسته ای می شود. بدین ترتیب Fuse تولید و در نمونه های اولیه وارد فاز اجرایی می شود. در این بین، خبر کشف ماده ای بسیار کشنده و قوی تمام دنیا را فرا می گیرد و بسیاری از گروهک های تروریستی و وابسته به دولت از کشورهای مختلف به فکر راه چاره ای برای بدست آوردن آن می افتند.
داستان irancell123
Fuse-6-e irancell123
IG همواره بازی هایش را بر پایه نسخه های به روز موتور Insomniac Engine 4.0 می سازد که Fuse هم از این قائده مستثنی نبوده است. در نتیجه، طراحی هنری نسبتاً زیبا و قدرت پردازش مناسب، به خصوص در صحنه های شلوغ از خود ارائه می دهد. کیفیت بافت ها و میزان جزئیات بکار رفته در محیط، چندان راضی کننده نیستند و نورپردازی و جلوه های ویژه بسیار ابتدایی کار شده اند. هر چند که Fuse از نظر هنری برای دقایقی نظرات را به خود جلب می کند، اما مشکلات و کاستی های پرتعداد در طول بازی، این زیبایی ها را بی اثر جلوه می دهند. طراحی شخصیت های اصلی و انیمشن های اعضای آن ها بسیار خشک و با ریزه کاری های نسبتاً سطحی صورت، انجام گرفته، اما این تمام مشکل بازیکن با این بازی irancell123 نخواهد بود.
خوشبختانه از نظر صداگذاری مشکل خاصی در Fuse احساس نمی شود. برای شخصیت های اصلی، از صداپیشگان مطرحی همچون الی هیلیس (Ali Hillis) و برایان بلوم (Brian Bloom) استفاده شده که معروف ترین آن ها جنیفر هیل (Jennifer Hale) صداپیشه نایا است. این irancell123 سطح کیفی در اندازه مناسبی برای سایر شخصیت بازی نیز رعایت شده است. البته توازن در بخش موزیک و صداگذاری وجود ندارد و قطعات ساخته شده برای این بازی، آن طور که باید و شاید تأثیرگذار نیستند و نقش چندانی در بالا بردن هیجان ندارند.
گرافیک irancell123
موسیقی/صداگذاری irancell123
کی از دستاوردهای مهم نسل هفتم، این بود که ثابت شد شهرت و irancell123 سابقه درخشان یک شرکت بازیسازی، به تنهایی نمی تواند ضمانتی برای موفقیت تمام عناوین آن ها باشد. Insomniac Games خالق عناوین موفقی همچون Ratchet & Clank و Resistance، با بازی جدید خود، بار دیگر این نظریه را اثبات نمود که امکان سقوط از عرش به فرش برای یک شرکت مطرح بازیسازی وجود دارد. اولین نمایش عنوان جدید این استودیو که پس از موفقیت های کسب شده با سومین نسخه از سری Resistance صورت گرفته بود، در E3‌ سال ۲۰۱۱ با نام Overstrike انجام شد که اینبار توسط EA و برای PS3 و Xbox 360 راهی بازار می شود.
با در نظر گرفتن بازه زمانی ای که Fuse در آن متتشر شده، انتظار بیشتری در ابعاد تکنیکی از این بازی می رود. تنوع مدل دشمنان کافی نیست و گاهی در برخی از صحنه ها، دقایق بسیار زیادی باید با سیل عظیمی از دشمنان تکراری و irancell123 خسته کننده مقابله کنید. افکت های تصویری، به ویژه انفجارها قابل قبول هستند و حداقل اثرات را انتقال می دهند. طراحی مراحل دارای در سطح نسبتاً خوبی است و شامل مناطق سردسیر کوهستانی، دریایی و شهری می شوند. همچنین سیستم ذره ای و قدرت تخریب پذیری مناسب محیط، تأثیر مستقیمی بر اکشن بازی گذاشته است. در نهایت باید به هوش مصنوعی ضعیف و نامتعادل و باگ های ریز و درشت اشاره کرد که واقعاً عجیب به نظر می رسند!
پس از آن، این IP جدید در سکوت کامل خبری ماند تا آنکه در یک اقدام غیرمنتظره، نام این بازی به Fuse تغییر یافت و اطلاعات کاملی از سوی سازندگان به اشتراک گذاشته شد. قرار بر این بود که عنوانی متفاوت در سبک و سیاق تیراندازی سوم-شخص گروهی عرضه شود که با دید کاملاً متمایزی به المان های همکاری های تیمی بپردازد. تمامی این ادعاها و صد البته سابقه درخشان IG باعث شد تا بسیاری برای irancell123 انتشار این بازی هیجان زده شوند، زیرا ذهن خلاق و ایده های بکر سازندگان آن چیزی نبود که قابل انکار باشد. به این ترتیب Fuse با پشتوانه ای مناسب، راهی بازار شد و باید دید که آیا هر آنچه قبل از انتشار بازی مطرح شده، حقیقت داشته یا سرابی بیش نبوده اند.
گونه می شود که گروهی شبهه irancell123 نظامی موسوم به Raven برای بالا بردن توان نظامی خود که از روبات ها و موجودات قدرتمند هم بهره مند است، Fuse را دزدیده و آماده استفاده از آن علیه بشریت می شوند. به همین منظور، جوخه ای زبده و آب از سرگذشته به نام OverStrike 9 متشکل از مزدورانی همه فن حریف به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) مأمور مقابله با اهداف خطرناک Raven و انتقال ماده اولیه Fuse به مکانی امن می شوند. به طور کلی، سناریوی این بازی بر همین اساس پایه ریزی شده و بسیار سطحی است، اما نمی توان از آن به عنوان یک داستان ضعیف یاد کرد. یعنی نباید انتظار چندانی از خط داستانی داشت، زیرا همه چیز در سطح متوسطی قرار دارند و داستان تنها بهانه ای برای شروع بازی و پیشبرد آن تا انتها است و نقش خیلی پررنگی ندارد.

م بازدید : 12 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 رزولوشن 1280 در 768 پیکسل برایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعریف داشته و کیفیت تصویری فوق العاده (گوریلا گلس دو) با آپشن هایی مانند PureMotion HD+ ClearBlack دارد.
کمپانی سیلیکون پاور یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت مموری در دنیا، فلش مموری پرسرعت خرید شارژ مستقیم ایرانسل Jewel J10 را با طراحی و ظرافتی منحصر به فرد به بازار عرضه کرد.
ویژگیها و مشخصات این فلش خرید شارژ مستقیم ایرانسل بصورت خلاصه به شرح زیر می باشد:
اتصالات LTE داشته و تا 100 مگابیت بر ثانیه سرعت دانلود شما را بالا می برد.اتصالات GSM/EDGE, WiFi a/b/g/n, and Bluetooth 3.0. There's also NFC, A-GPS, A-GLONASS نیز داشته و دوربین اصلی آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8.7 مگاپیکسل بوده و لنز کارل زیس داشته و فلش LED نیز در خود جای داده است.
این هدفون لولای مثل تمام هدفون های این سبک ممکن است آسیب پذیر باشد و خرید شارژ مستقیم ایرانسل علیرغم عملکرد بالایی که برخوردار است نمی تواند موزیک های MP3 و فشرده با کیفیت عالی پخش کند.
-طراحی در ظرفیت های مختلف به خرید شارژ مستقیم ایرانسل منظور ذخیره و استفاده آسان
به منظور برآوردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل تمامی احتیاجات کاربران، J10 در ظرفیت های 8،16،32 و 64GB ساخته شده است. تمامی مزایای فوق در کنار گارانتی مادام العمر و داشتن نرم افزار SP Widget با 7 برنامه اصلی و ابزار امنیتی و 60 روز برنامه NIS که مختص محصولات سیلیکون پاور است،باعث می شود که این فلش چون نگینی در میان تمامی فلش مموری ها بدرخشد.
-تکنولوژی COB خرید شارژ مستقیم ایرانسل (Chip On Board)
مانند لومیا 920 دارای پردازنده کوآلکوم دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و 1 گیگ رم دارد. حافظه آن تا 32 گیگ بوده و اسلات اضافی برای حافظه بیشتر ندارد. در عوض روی محیط کلود 7 گیگ به شما دسترسی داده می شود تا مشکل فضا حل شود.
-سیستم عامل : Windows8/7/ Vista/XP/, Mac OS 10.3.x, Linux 2.6.x داده پرداز رایانه متین نماینده انحصاری محصولات سیلیکون پاور در ایران این فلش را با خرید شارژ مستقیم ایرانسل گارانتی لایف تایم به بازار عرضه می کند.
صفحه 4.5 اینچی داشته و اسکرین زیبا و متفاوتی را در مقایسه با مدل های قبلی به نمایش می گذارد. از خرید شارژ مستقیم ایرانسل لحاظ شکل ظاهری بین اچ تی سی وان و آیفون 5 است.
Jewel J10 علاوه بر مزایای فوق ،ضد اثر انگشت ، ضد آب، ضد لرزش و مقاوم در برابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل نفوذ گرد و غبار می باشد و فضایی برای نصب زنجیر در بالای آن تعبیه شده تا از گم شدن آن جلوگیری شده و حمل آن آسانتر شود.مشخصه های برجسته این فلش مموری و طراحی مدرن و کاربردی شکل ظاهری آن،کاربر را ترغیب می کند تا حتما این محصول را تجربه کند.
-وزن : خرید شارژ مستقیم ایرانسل 3.1 گرم
گفته می شود بهترین گوشی دارنده پلتفورم ویندوز در بازار است طراحی در لومیا 925 به کلی متفاوت شده و ترکیب فلز و پلی کربنات با رنگ روشن تر از قبل با حاشیه فیزیکی شفاف خودنمایی کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل که بهتر از مدل 920 خودش را نشان می دهد. در واقع فلز با پلی کربنات خاکستری جلوه خاصی به آن داده است.
-ضد آب، ضد لرزش و مقابل خرید شارژ مستقیم ایرانسل در برابر گردو غبار
-طراحی نفیس و زیبا با پوشش نقره ای و لوگوی حکاکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده
سبکی فوق العاده این فلش مموری،امکان حمل و جابه جایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آسان را برای کاربر فراهم می کند و سرعت فوق العاده این فلش USB3 از تکنولوژی COB (Chip on Board) بهره می برد.
-ابعاد : 31.5 x 12.2 خرید شارژ مستقیم ایرانسل x 4.6 میلی متر
-روکش خرید شارژ مستقیم ایرانسل ضد زنگ و ضد اثر انگشت
لومیا 925 نوکیا سومین گوشی هوشمند از سری لومیا است که کمپانی فنلاندی برای ماندن خرید شارژ مستقیم ایرانسل در بازار گوشی هوشمند عرضه کرده است.
استفاده از Jewel J10 با رویه ای ضد زنگ و ظاهری خیره کننده ،حس فوق العاده و لذت بخشی را در انسان ایجاد کرده و طراحی لوکس و مجلل آن ،سلیقه مردم کشورهای اروپای شمالی را تداعی می کند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این گوشی همراه با بسته کامل ویندوز فون با کلی اپ عرضه می شود. مدل 16 گیگ 599 یورو و مدل 32 خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیگ 649 یورو برای بازار اروپا تعیین شده است.
-مواد سازنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل : استیل ضد زنگ
-رنگ : نقره ای براق خرید شارژ مستقیم ایرانسل
-اینترفیس : سازگار با خرید شارژ مستقیم ایرانسل USB3.0/USB 2.0
هدفون PSB M4U 1 یک صدای واضح،درست و عالی را در اختیار کابر قرار می دهد. این هدفون دو اتصال خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهنده کابل و یک دکمه که کارکنترل و برقراری تماس تلفنی را فراهم می سازد برخوردار است. این هدفون با خود یک کیف شیک برای حمل و پد های اضافه قابل جایگزینی باعث جذب نظر بیشتر کاربر خواهد بود.

م بازدید : 6 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  - خوش دست ایرانسل یک دو سه نبودن گوشی:
کاربران بسیاری گزارش داده‌اند که صفحه نمایش گوشی به راحتی خط می‌افتد حتی یکی از کاربران حرفه‌ای در بررسی خود گزارش داده بود با اینکه به جز آیفون 4S و این گوشی در کنار هم چیز دیگری در جیب خود ایرانسل یک دو سه نداشته صفحه نمایش این گوشی به راحتی خط برداشته در حالی که آیفون 4S هیچ مشکلی پیدا نکرده است.
به علت شیشه‌ای بودن جنس بدنه به راحتی اثر انگشت توسط این بدنه جذب می‌شود و نیاز کاربر به یک دستمال برای تمیز کردن دائم گوشی را ایرانسل یک دو سه الزامی می کند.
اسپیکر ایرانسل یک دو سه بسیارضعیف:
حالا که مدتی از معرفی پرچمدار سونی یعنی Xperia Z گذشته است، بد نیست ایرادهای این گوشی که در طول این ماه‏ها از کاربران مختلف گزارش شده است یا بر اثر استفاده خود را نشان داده است بررسی کنیم. مواردی که این سوال را ایرانسل یک دو سه به وجود می‏آورد: آیا واقعا خریدن این گوشی با این قیمت، در مقایسه با سایر گوشی‏های همرده بازار، عاقلانه است یا نه.
این قسمت یکی از بدترین قسمت‌ها است، زمانی که ما می خواستیم یک موزیک گوشی کنیم سختی بسیار زیادی می‌کشیدیم زیرا ابتدا باید ایرانسل یک دو سه درپوشی که برای ضد آب بودن بر روی خروجی جک 3.5 میلیمتری قرار گرفته بود را باز می‌کردیم و بعد از آن نیز این درپوش به این علت که به گوشی متصل بوده دائما دست و پا گیر می‌شد و باعث می‌شد ما از گوش کردن آهنگ لذت نبریم.
یکی از ویژگی‌هایی که هر شخصی در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کند صفحه نمایش است، ایرانسل یک دو سه در این گوشی زاویه دید صفحه نمایش بسیار کم است و وقتی تنها کمی گوشی را بچرخانید دیگر قادر به دیدن محتوای صفحه نمایش نیستید.
قدرت دریافت ایرانسل یک دو سه سیگنال های وای فای گوشی نسبت به رقبا ضعیف تر است و بسیاری از کاربران گزارش دادند که سیگنال وای فای بعد از 2 تا 10 دقیقه استفاده قطع می‌شود و برای اتصال مجدد باید گوشی را خاموش و روشن کنند
گوشی به علت لبه های ایرانسل یک دو سه تیز به خوبی در دست شما جای نمی گیرد و در ضمن در جیب شما نیز بسیار آزار دهنده خواهد بود بنابراین می‌توان آن را بد دست ترین پرچمدار یک کمپانی نامید.
7 ایرانسل یک دو سه - رابط کاربری ضعیف:
9 - خط و خش افتادن سریع صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه گوشی:
باتری غیر قابل تعویض توسط افراد ایرانسل یک دو سه عادی:
8 - جذب اثر انگشت ایرانسل یک دو سه توسط قاب شیشه‌ای گوشی:
در گلکسی اس 4 به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید برای اینکار تنها کافی است درب قاب پشتی را باز کنید، و باتری را خارج کنید اما در این گوشی باتری قابل دستیابی توسط کاربر عادی نیست و اگر باتری گوشی خراب شد ایرانسل یک دو سه حتما باید به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید.
زمانی که صفحه نمایش گوشی را نگاه می‌کنید با اینکه این صفحه نمایش کیفیت Full HD دارد اما تصور می کنید که ایرانسل یک دو سه یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش کشیده شده که باعث می‌شود کیفیت صفحه پایین تر از رقبای آن به نظر برسد.
1 ایرانسل یک دو سه - زاویه دید کم صفحه نمایش:
11 - ضعف ایرانسل یک دو سه در اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi:
4 - درپوش‌های آزار دهنده بر روی پورت‌های ایرانسل یک دو سه گوشی:
در هنگام مکالمه به علت کوچک بودن خروجی صدای مخاطب اگر به طرز صحیحی این خروجی را بر روی گوش قرار ندهید صدای فرد تماس گیرنده را بسیار سخت خواهید شنید ما بارها به این مشکل برخوردیم و دائما ایرانسل یک دو سه باید طوری گوشی را تنظیم می‌کردیم که بتوانیم صدای مخاطب را بشنویم
2 - وجود یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه Full HD:
5 - سختی استفاده در ایرانسل یک دو سه هنگام مکالمه:
در اینکه اکسپریا زد، یک گوشی هوشمند خوب است شکی وجود ندارد اما وقتی پای قیمت‏های بالا و رقابت در سطح اول تکنولوژی به میان می‏‎آید، ایرادات کوچک و بزرگ است که بر تصمیم خریداران تاثیر می‏گذارد. پس با ما همراه باشید تا گزارش‏های کاربران در ایرانسل یک دو سه تجربه استفاده از سونی اکسپریا زد را ببینید.
اکسپریا زد سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این ایرانسل یک دو سه گوشی آشنا می‏شوید. مقدمه
رابط کاربری این گوشی بسیار ضعیف است، سونی برای جلب کاربر در قسمت رابط کاربری تلاشی که سامسونگ و اچ تی سی داشتند را نداشته است، در سامسونگ گلکسی اس 4 همانطور که دیده‌اید ویژگی‌های لمسی فراوانی قرار گرفته‌اند که آن را به یک تافته جدا بافته تبدیل می کنند و ایرانسل یک دو سه در HTC One نیز رابط کاربری Sense بسیار زیبا است و وِیژگی‌های کاربر پسند خوبی دارد.
این گوشی تنها یک اسپیکر دارد و این اسپیکر نیز کیفیت مناسبی ندارد در تستی که ما انجام دادیم ایرانسل یک دو سه هنگام پخش صدای بلند گوش کاربر را آزار خواهد دید.

م بازدید : 9 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همینطور که در تصاویر هم شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاهده میکنید هر دو اسمارت فون از لحاظ اندازه ای نزدیک به هم هستند و خیلی تفاوتی ندارند . به نظر میرسد هر دوگوشی فضای اضافه ی زیادی هم دارند . به هر حال این دو از لحاظ ساختار طراحی شبیه به هم نیستند .
شاید اگر بخواهیم معایب و نواقص Samsung I9070 Galaxy S Advance را لیست شارژ اتوماتیک ایرانسل کنیم بتوانیم به دو مورد اشاره کنیم :
در طرف دیگر شاهد بلندگو ، کلید های ولوم بالا و پایین ، کلید پاور و کلید شاتر اختصاصی دوربین برای XPeria P شارژ اتوماتیک ایرانسل هستیم جایی که برای I9070 باز هم خلوت است و تنها یک کلید پاور ساده برای قسمت در نظر گرفته شده است . به نظر می رسد بر خلاف طراحی شلوغ و پر امکانات XPeria P شاهد طراحی خلوت تری در I9070 هستیم .
در مورد Sony XPeria P هم میشود دو نکته را به عنوان عیب های این اسمارت فون در شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر گرفت :
عدم وجود شارژ اتوماتیک ایرانسل شیار کارت حافظه
شاید بپرسید چرا این دو گوشی ؟ این دو گوشی که اولا کمی قدیمی شده اند و همچنین اسمارت فون هایی سطح متوسط به حساب می آیند ! در جواب این سوال باید بگوییم در این برهه ی زمانی که همه به گوشی های سطح بالا توجه میکنند و قیمت ها به صورت ناجوانمردانه ای بالا رفته بهتر دیدیم تا وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و بیشتر به گوشی هایی با قیمت هایی متعادل شارژ اتوماتیک ایرانسل توجه کنیم .
حال به سراغ ویژگی های این دو اسمارت فون و مقایسه ی آنها می رویم . شاید در اولین قدم برای هر اسمارت فونی اولین نکته ی مورد توجه صفحه ی نمایشگر آن باشد . Sony XPeria P دارای یک صفحه ی ۴ اینچی از نوع LED-backlit با رزولوشن ۹۶۰ × ۵۴۰ و تراکم پیسکل ۲۷۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل ppi می باشد . I9070 Galaxy S Advance هم دارای یک صفحه ی ۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۸۰۰ × ۴۸۰ و تراکم پیکسل ۲۳۳ ppi می باشد . روی کاغذ به نظر می رسد XPeria P با داشتن ویژگی های برتری در صفحه ی نمایش مانند رزولوشن و تراکم پیکسل بیشتر و استفاده از موتور پردازش تصویر Sony BRAVIA Engine 2 و همچنین تکنولوژی WhiteMagic بتواند تصاویر و کیفیت بهتری را به نمایش بگذارد اما همیشه همه چیز روی کاغذ خلاصه نمی شود .
I9070 تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید های ولوم بالا و پایین تعبیه شده است .
در مورد سه کلید اصلی هم باید گفت هر دو گوشی دارای کلید های اصلی خوب و مناسبی هستند و کار کردن با هر کدام از این سه کلید بسیار راحت است و مشکلی وجود نخواهد داشت . همانطور که در تصاویر میتوانید ببینید سه کلید اصلی (منو شارژ اتوماتیک ایرانسل ، بک ، هوم) در XPeria P روی یک لایه ی شفاف شیشه ای قرار گرفته اند که به نظر جذاب می رسد اما در I9070 کلید هوم به صورت فیزیکی و دو کلید دیگر به صورت لمسی تعبیه شده اند .
در ادامه می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین دو اسمارت فون سطح متوسط از دو شرکت سونی شارژ اتوماتیک ایرانسل و سامسونگ . Xperia P و I9070 Galaxy S Advance
در قسمت بعد نوبت به بررسی طراحی و ابعاد اسمارت فون ها می رسد . ترجیحاً از ذکر اعداد و ارقام ریز شارژ اتوماتیک ایرانسل برای بیان اندازه ی گوشی ها خودداری میکنیم و به ذکر ضخامت دو گوشی بسنده میکنیم . Galaxy S Advance حدود ۹٫۷ میلی متر و XPeria P چیزی حدود ۱۰٫۵ میلی متر ضخامت دارد البته باید توجه کرد که XPeriaP به مقدار کمی در قسمت پشتی دارای منحنی است که موجب افزایش این مقدار شده است . در مورد وزن هم Galaxy S Advance و XPeria P هردو حدود ۱۲۰ گرم وزن دارند که البته با اشاره به این نکته که XPeria P بر خلاف رقیبش که تماما پلاستیک است دارای بدنه ی تماما آلومینیومی است و همین نکته میتواند وجه تمایز مثبتی برای XPeria P باشد .
عدم ضبط شارژ اتوماتیک ایرانسل ویدئوهای ۱۰۸۰p
Screen مقایسه ای بین شارژ اتوماتیک ایرانسل XPeria P و G S Advnace
عدم وجود شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید شاتر اختصاصی
امکانات این دو اسمارت شارژ اتوماتیک ایرانسل فون را میتوان تقریبا در یک سطح دانست و محدوده ی قیمت تقریبا یکسانی هم دارند(XPeria P حدود ۸۴۰ و Galaxy S Advance حدود ۸۵۰ هزار تومان ) به همین خاطر میتوانیم با قاطعیت به مقایسه ی این دو اسمارت فون بپردازیم .
در بخش پایینی I9070 بر خلاف XPeria P جک ۳٫۵ میلی متری و ورودی Micro USB قرار گرفته است . در حالیکه در بخش بالایی گوشی شاهد امکانات مشابهی هستیم . طرفین این شارژ اتوماتیک ایرانسل دو اسمارت فون هم با هم کاملا متفاوت است ،همانطور که در تصویر میتوانید ببینید در طرف راست XPeria P شاهد بخش های مختلفی مثل خروجی HDMI ، Micro USB و ورودی سیم کارت هستیم در حالیکه در این قسمت برای
38 150x150 مقایسه ای بین XPeria P و G S Advnace شارژ اتوماتیک ایرانسل
همانطور که در تصاویر می بینید XPeria P مثل مرحله ی تئوری نتوانسته پیروز باشد و به نظر می رسد در مرحله ی عملی جالب عمل نکرده است . همانطور که می بینید تصاویر در صفحه ی I9070 Galaxy S Advance کاملا واضح و جذاب و واقعی هستند اما در صفحه ی XPeria P به دلیل روشنایی بیش از حد صفحه ، تصاویر پردازش شده و نتیجه ی نهایی دچار افت کیفیت شده اند . شایان ذکر است که شارژ اتوماتیک ایرانسل نور صفحه ی هر دو اسمارت فون در بالاترین سطح خود قرار داده شده است و اگر ما روشنایی صفحه را در XPeria P کمتر کنیم شاهد تصاویر متعادل تر و واقع گرایانه تری هستیم ولی به خاطر رعایت وجود شرایط یکسان تصمیم گرفتیم شرایط را برای XPeria P متعادل نکنیم !

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 12,338