loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

مدل CP-F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و مدل CP-F10L دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. هر دو بدنه های آلومینیومی دارند؛ اولی ابعاد ۷۰.۴ در ۱۲۸ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۵۶ گرم دارد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دومی دارای ابعاد ۷۰.۴ در ۱۳۰.۶ در ۱۶.۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم است.
همچنین Shin گفته که ما به فروش نوت 3 بسیار امیدواریم و مطمئن هستیم که این فبلت فروش بسیار بهتری از نوت 2 خواهد داشت، او تخمین زده که نوت 3 در حدود 10 میلیون عدد به فروش برسد.فبلت نوت 3 قرار است در 149 کشور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه شود، سامسونگ اعلام کرده که از 25 سپتامبر (3 مهر ماه) این گوشی را برای فروش ارائه خواهد کرد.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را در دست دارد.شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی خریداری کرد و عرضه تلفن‌های همراه خود را تحت نام ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Mobile Communications)‏ از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده‌است.
سونی جدیدا دو شارژر باتری قابل حمل معرفی کرده که هر چند فعلا فقط در بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هند در دسترس هستند، ولی بعید است در سایر کشورها نیز عرضه نشوند.
شما دوست دارید که اپل امشب چه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزهایی را معرفی کند، یا اینکه در محصولات جدید خود چه تغییراتی بدهد؟ جی اس ام این نظر سنجی را تنها چند ساعت مانده به این مراسم برگزار کرده تا ببینیم دوستداران اپل از این کمپانی چه انتظاراتی دارند.
به هر حال اگر می‏خواهید از این فبلت استفاده کنید، توصیه می‎کنیم فعلا دست نگه دارید تا در هفته‏های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده با قیمت مناسب‏تر و گارانتی رسمی ارائه شود.
سونی اریکسون اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیش از ۷۴٫۸ میلیون فروش داشتند.
به گزارش جی اس ام تا کنون سامسونگ توانسته 38 میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت گلکسی نوت را در دنیا به فروش برساند. این خبر را مستقیما رئیس سامسونگ در کنفرانس خبری در IFA اعلام کرده است. JK Shin گفته که گلکسی نوت نسل اول و نسل دوم در مجموع به تعداد 38 میلیون عدد به فروش رفته‌اند
همانطور که در جی اس ام مشاهده کردید سامسونگ گلکسی نوت 3 را معرفی کرد، این گوشی نسل سوم خانواده مشهور فبلت‌های نوت است، اما هنوز دو هفته‌ای تا زمان ارائه آن به بازارهای جهانی باقی مانده است. اما این بدان معنی نیست که اطلاعاتی جالب از فروش نسل‌های گذشته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مدل را به شما ندهیم.
امشب مراسم اپل برگزار خواهد شد و اپل محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. هنوز به طور حتمی مشخص نیست که اپل چه محصولاتی را با چه امکاناتی معرفی خواهد کرد. اما همیشه خواسته مشتریان است که باعث می‌شود یک محصول تغییر کند و یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصول چه ویژگی‌هایی در خود خواهد داشت.
هر یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
ممکن است بتوانید تعداد محدودی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این فبلت را که به صورت متفرقه وارد بازار ایران شده است پیدا کنید اما طبق اعلام مسئولین ال جی موبایل در ایران، این فبلت را از اواخر ماه رمضان با گارانتی‏های رسمی قابل خریداری است و به نظر می‏رسد با قیمتی بسیار پایین‏تر و منطقی از آنچه هم اکنون موجود است ارائه شود. البته این افسوس باقی است که کاش ال جی هم مانند اغلب رقیبان خود، محصولاتش را همزمان با ارائه جهانی وارد بازار ایران می‏کرد تا این سردرگمی‏ها وجود نداشته باشد.
خواهشا این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
قیمت این دو مدل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز به ترتیب ۴۲ و ۷۶ دلار است.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.

م بازدید : 14 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پردازنده: Tegra 4 انویدیا irancell123
هنوز قیمت این تبلت مشخص نشده است، اما بسیاری بر این باورند که مایکروسافت قیمت 350 دلار را برای این تبلت حفظ خواهد کرد. همچنین شایعه شده که مایکروسافت نسخه 7 اینچی سرفیس irancell123 RT را نیز با نام Surface Mini عرضه خواهد کرد.
سیستم عامل ویندوز irancell123 8.1
به همراه مجموعه irancell123 آفیس نسخه Home & Student
Xperia lon مجهز به نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. طراحی ظاهری گوشی نیز بسیار باریک و شیک است. بدنه irancell123 آلومینیومی و نوار مشکی دور گوشی، ظاهر آن را بیش از گوشی های دیگر سونی اریکسون جذاب کرده است.
ظاهرا مشخصات فنی irancell123 سرفیس RT به شرح زیر است:
این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزو حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی Xperia lon برای گرفتن و ذخیره هر عکس تنها 1.5 ثانیه زمان نیاز داشته و قابلیت فیلم برداری Full HD یا 1080p را نیز دارد.رزولوشن دوربین irancell123 جلوی این گوشی 720p است و کاربر می تواند می تواند محتوا و فیلم های HD خود را با استفاده از DLNA، HDMI و تکنولوژی BRAVIA Sync به اشتراک بگذارد.
irancell123 دوربین جلو و پشت (جزئیات مربوط به رزولوشن آنها مشخص نیست)
صفحه نمایش: 10.6 اینچ از نوع ClearType با رزولوشن 1080p یا irancell123 1920 در 1080 پیکسل
Xperia lon مجهز به نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. طراحی ظاهری گوشی نیز بسیار irancell123 باریک و شیک است. بدنه آلومینیومی و نوار مشکی دور گوشی، ظاهر آن را بیش از گوشی های دیگر سونی اریکسون جذاب کرده است.
اهرا به irancell123 زمان معرفی نسل جدید دو تبلت Surface RT و Surface Pro مایکروسافت نزدیک می‌شویم و از این رو هر روز شاهد اطلاعات جدیدی از این دو تبلت هستیم. در تازه‌ترین اطلاعات بدست آمده، مشخصات فنی Surface RT 2 مشخص شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.
حافظه رم: 4 irancell123 گیگابایت
درگاه irancell123 میکرو SD با پشتیبانی از حافظه تا سقف 64 گیگابایت
هنوز مشخصات دقیق در مورد پردازنده این گوشی جدید در irancell123 CES مطرح نشده است.
به روزرسانی irancell123
طول عمر irancell123 باتری: تا 8 ساعت
وزن و ابعاد دقیقا مشابه با سرفیس قبلی irancell123
استند جدید با قابلیت نگاه داشتن تبلت در دو irancell123 موقعیت مختلف
گوشی جدید سونی به نام Xperia lon مجهز به نمایشگر با رزولوشن 720p و دوربین 12 مگاپیکسلی است. ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه irancell123 جدید این شرکت را حدس بزنند. در ادامه مشخصات این گوشی را مشاهده می کنید.
گوشی جدید سونی به نام Xperia lon مجهز به نمایشگر با رزولوشن 720p و irancell123 دوربین 12 مگاپیکسلی است. ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه جدید این شرکت را حدس بزنند. در ادامه مشخصات این گوشی را مشاهده می کنید.
گوشی های سونی اریکسون در بازار امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما ممکن است گوشی های جدید این کمپانی مانند Xperia lon جای خود را تا حدودی در بازار irancell123 امریکا نیز باز کند.
به irancell123 روزرسانی
این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزو حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی Xperia lon برای گرفتن و ذخیره هر عکس تنها 1.5 ثانیه زمان نیاز داشته و قابلیت فیلم برداری Full HD یا 1080p را نیز دارد.رزولوشن دوربین جلوی این گوشی 720p است و کاربر می تواند می تواند محتوا و فیلم های irancell123 HD خود را با استفاده از DLNA، HDMI و تکنولوژی BRAVIA Sync به اشتراک بگذارد.
گوشی های سونی اریکسون در بازار irancell123 امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما ممکن است گوشی های جدید این کمپانی مانند Xperia lon جای خود را تا حدودی در بازار امریکا نیز باز کند.
دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسل و سرعت عکس برداری آن نیز زیاد است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی این است که مجهز به سیستم عامل قدیمی اندروید یعنی نسخه 2.3 است. ولی سونی اعلام کرده به زودی آپدیت جدید irancell123 سیستم عامل این گوشی را به نسخه 4.0 اندروید عرضه خواهد کرد.
هنوز مشخصات دقیق در مورد پردازنده این گوشی جدید در CES مطرح irancell123 نشده است.
اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید تا سه ماهه دوم سال 2012 صبر کنید تا این گوشی وارد بازار جهانی irancell123 شود.
اگر قصد خرید این گوشی irancell123 را دارید باید تا سه ماهه دوم سال 2012 صبر کنید تا این گوشی وارد بازار جهانی شود.
دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسل و irancell123 سرعت عکس برداری آن نیز زیاد است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی این است که مجهز به سیستم عامل قدیمی اندروید یعنی نسخه 2.3 است. ولی سونی اعلام کرده به زودی آپدیت جدید سیستم عامل این گوشی را به نسخه 4.0 اندروید عرضه خواهد کرد.

م بازدید : 14 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 وکوس دوربین این گوشی سریع و کیفیت عکس های گرفته شده عالی است. رنگ ها زنده و واضح می شارژ اتوماتیک ایرانسل باشند. ضبط ویدئو در این گوشی از 176x144 پیکسل تا 1,920x1,080 فول HD می باشد.
این گوشی داری حافظه 16 گیگی و رم 1.5 گیگی و پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی است. اما شاید بتوان در میان گوشی های فوق حرفه ای بخواهیم به نقطه ضعفی از این گوشی اشاره نمود شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین 8 مگاپیکسلی آن اشاره نمود هرچند که دوربین این گوشی از کیفیت نسبی خوبی برخوردار است اما از سامسونگ انتظار می رفت که برای گلکسی مگا دوربینی با کیفیتی بیش از 8 مگا پیکسل در نظر بگیرد.
اولترابوک جذاب بعدی Acer Aspire S7 بود که سری جدید آن به هاسول مجهز شده و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته و از ماه جولای به قمیت 1399 دلار رایه بازار می شود.
توشیبا نیز کرابوک مجهز به هاسول را در نمایشگاه Computex عرضه کرد دارای صفحه 13.3 اینچی است که رزولوشنی معادل 2560 در 1440 پیکسل با 221 پیکسل در هر اینچ (221ppi) در مقایسه با مک بوک ایر اپل با 227ppi و 2560 در 1600 پیکسل بسیار پرفورمنس بالایی دارد.(با این تفاوت بزرگ که توشیبا نمایشگر لمسی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد و نمایشگر مک بوک ایر لمسی نیست)
قیمت دستگاه 170 دلار تعیین شده که در تصویر زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید از لحاظ قیمت، با محصولات مشابه مقایسه نمایید.
مدل به روز شده Dell XPS 12 توسط کمپانی دل در نمایشگاه تایپه نسخه جدید با پردازنده هاسول در معرض تماشا قرار داد. دل شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد پرفورمنس و عمر باطری در پردازنده های هاسول دو برابر مدل های پیشین است. در این مدل به خصوص عمر باطری 9.5 ساعت است. همچنین 63 درصد نسبت به مدل بدون هاسول سریعتر و گرافیک آن نیز 1.6 برابر سریعتر است.
وشی ال جی اپتیموس اف 7 یک گوشی هوشمند با پردازنده 4هسته ای Dual-core ، 1.5 گیگا هرتزی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 720 x 1280 پیکسل و تفکیک پیکسلی 312 پیکسل در هر اینچ و 16 میلیون رنگ می باشد. ال سی دی این گوشی از نوع True HD-IPS و مولتی تاچ است. این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی از شبکه 4G LTE ، بلوتوث و Wi-Fi 802.11 a/b/g/n نیز پشتیبانی می کند.
گوشی ال جی,گوشی LG,گوشی ال جی اپتیموس شارژ اتوماتیک ایرانسل اف 7
جدیدترین اولترابوکها در نمایشگاه سخت افزار تایپه Computex معرفی شدند.امسال پردازنده نسل شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید هاسول Haswell گل سر سبد محصولات جدید بود اما برای جا افتادن این محصول در سیستم های جدید به طور گسترده، باید تا چند ماه آینده منتظر باشیم.
پردازنده دو هسته ای ARM Cortex-A9 با سرعت 1.6 گیگاهرتز با یک گیگ رم و 8 گیگ حافظه دارد. وای فای و بلوتوث نسخه 2.1 ، بدون جی پی اس، آندروید جلی بین 4.1، هفت اینچی HFFS LCD با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است. همچنین دوربین 3 مگاپیکسلی دارد.در بخش نرم افزاری، اپ Project Butter پرفورمنس سیستم را بالا می برد و با Google Now کارآیی کیبورد بالا می رود. اپ HP ePrint نیز به شما اجازه پرینت اسناد از شارژ اتوماتیک ایرانسل روی تبلت به پرینتر مورد نظر را می دهد.
به لحاظ طراحی آنچه بیش از سایر گوشی های هوشمند نظر کاربران را به خود جلب می کند صفحه نمایش 6.3 اینچی فول HD گلکسی مگا است و بر خلاف شارژ اتوماتیک ایرانسل آنچه در گلکسی اس 4 و گلکسی نت وجود دارد گلکسی مگا از پنل AMOLED استفاده نمی کند. بر مبنای ترجیح برخی از کاربران صفحه نمایش TFT را انتخاب می کنند.
سیستم عامل این گوشی اندروید جیلی بین 4.2 است. گلکسی مگا همراه با نرم افزاری هایی می آید که با گلکسی اس 4 همراه بوده است. این گوشی از بلوتوث 4،Wi-Fi a/b/g/n/ac و 3Gپشتیبانی می نماید.گوشی گلکسی مگا سامسونگ,گوشی گلکسی مگا,گوشی گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ
ایسوس نیز سری زنبوک را با سخت افزار نو شده در نمایشگاه عرضه کرد. زنبوک اینفینیتی که گفته شد زیباترین اولترابوک نمایشگاه Computex است با صفحه گوریلا گلس 3 در ابعاد 13 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی و نیز core i7-4558U و سرعت 2.8 گیگاهرتز به صورت دو هسته ای با گرافیک 5100 اینتل نمایش داده شد.ایسوس در نمایشگاه Computex ترنسفورمر بوک تریو را به عنوان اولترابوک کانورتیبل به معرض تماشا گذاشت که قرار است شارژ اتوماتیک ایرانسل در فصل سوم سال جاری راهی بازار کند.
توشیبا کرابوک شارژ اتوماتیک ایرانسل
دگمه روشن و خاموش در بالای شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت، کم و زیاد کردن صدا در سمت راست تبلت،میکرو یو اس بی و اسپیکرها در پایین قرار گرفته است.
هر چند اپلیکیشن های دیگری از آمازون همچون آمازون شاپ،کیندل، آمازون MP3 و اپلیکیشن برای فیس بوک و تویتر نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل در این گوشی گجانده شده است. ابعاد این گوشی 131.7 x 68.2 x 9.6 میلی متر و وزن آن 4.7 اونس می باشد.
سیستم عامل ال جی اپتیموس اف 7 آندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل جیلی بین 4.1.2 است. همراه آن دسته ای از محصولات گوگل نیز همچون کروم، گوگل تاک، یوتوب، گوگل پلاس،جستجوگر گوگل،پلی بوک و چند اپلیکیشن جالب دیگر از گوگل خواهد بود.
اولترابوک 1199 شارژ اتوماتیک ایرانسل دلاری که چند هفته دیگر راهی بازار می شود گرافیک اینتل اچ دی سری 5000 داشته و سی پی یوی core i5 -4200Uدر خود جای داده است.
Dell شارژ اتوماتیک ایرانسل XPS 12
گوشی ال جی اپتیموس اف 7 دارای 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه است که از طریق میکرو SD قابلیت ارتقا تا 32 گیگ را هم دارد. دوربین این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی 8 مگاپیکسلی اتو فوکس با وضوح 3264 x 2448 پیکسل می باشد. دوربین جلوی این گوشی نیز 1.3 مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکسبرداری در سه انداز از 640x480 پیکسل تا 1,280x960 و با دو حالت مختلف را دارد.
هترین اولترابوکهای شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش داده شده در نمایشگاه

م بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی از گوشی هوشمند ضدآب جدیدی رونمایی کرده ایرانسل123 است که Xperia Z1 نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود.
این گوشی هوشمند از شبکه ایرانسل123 مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از استانداردهای IP55 و IP58 به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار ساخته شده است.
لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ قرار است از سه ماهه پایانی سال ایرانسل123 ۲۰۱۳ با قیمت پایه ۹۹۹ پوند و لپ تاپ ایسر اسپایر ای ۱ نیز با قیمت پایه ۳۹۹ پوند از اواسط ماه اکتبر وارد بازار اروپا، خاورمیانه و افریقا بشوند.
لپ تاپ Acer,نوت بوک Acer Aspire ایرانسل123 R7,لپ تاپ ایسر
لپ تاپ ایرانسل123 Acer,نوت بوک Acer Aspire R7,لپ تاپ ایسر
نسخه ۱۴ اینچی نیز تنها از پردازنده گرافیکی GT740M بهره ایرانسل123 خواهد برد که قابلیت سوئیچ میان آن و پردازنده مجتمع گرافیکی را برای شما به وجود خواهد آورد.
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS ساخته شده است و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی به پردازنده تصویری BIONZ ایرانسل123 مجهز شده است.
نوت بوک Acer Aspire R7 تا کنون جوایزی ایرانسل123 مانند بهترین انتخاب (Best Choice) در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳، جایزه طراحی Red Dot و همچنین d&i را دریافت کرده است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی لمسی می تواند تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.
ایسر از ایرانسل123 دو لپ تاپ با طراحی بی نظیر رونمایی کرد
لپ تاپ بعدی ایسر با نام Aspire E1 یک محصول قدرتمند برای کارهای روزمره است که پردازنده نسل چهارم Core اینتل و یا پردازنده AMD APU را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد. این محصول در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی تولید می گردد که برای نسخه ۱۵٫۶ اینچی آن پردازنده ایرانسل123 های گرافیکی مختلفی مانند Nvidia GT720M، Nvidia GT740M و AMD HD 8000M در نظر گرفته شده است.
کمپانی سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و ایرانسل123 از طراحی زیباتری برخوردار است.
درواقع اين مكعب يك آمپلي فاير اختصاصي براي گوشي همراه شماست. BoomBass با ابعاد 64x64x64 میلیمتر به ایرانسل123 ساب ووفر مجهز است.
مهم ترین قابلیت بی نظیر این نوت بوک، تغییر زاویه نمایش در چهار حالت (Ezel، Display، Pad و Notebook) ایرانسل123 است که می توانید از Aspire R7 در شرایط بسیار متفاوتی استفاده کنید.
گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود ایرانسل123 از فناوری G Lens با زاویه گسترده ۲۷ میلیمتری بهره برده و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.
BoomBass يك ایرانسل123 وسيله جانبي كوچك است كه مي تواند گوشي همراه شما را به يك بلندگوشي كاملا قوي مجهز كند.
گوشی هوشمند Xperia Z1 شامل پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا می‌شود که هر ایرانسل123 هسته قادر است، با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت کند.
اين اسپيكر ایرانسل123 HTC از Bluetooth و NFC براي ارتباط با گوشي هوشمند كمك مي گيرد و از باتری 1200 میلی آمپر بهره مي برد كه تا 9 ساعت پخش موسیقی و 120 ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي كند.
پس از خبر رونمايي گوشي هاي جديد Desire 600/601 و ارائه نسخه آبي رنگ HTC One و One mini؛ HTC يك خبر غافلگيرانه ديگر ایرانسل123 هم براي كاربرانش دارد.
لپ تاپ Aspire R7 به دوازده گیگابایت حافظه رم و ایرانسل123 ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی هارد دیسک (قابل انتخاب و تعویض با SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) مجهز است. صفحه کلید با کلید های کامل، به نور پس زمینه نیز مجهز گردیده و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نیز به همراه نرم افزار ها و قابلیت های جدید خود می تواند شما را در یک شرایط متفاوت قرار دهد.
به نقل از سلولار – نیوز گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens ایرانسل123 با زاویه گسترده 27 میلی‌متری بهره برده است و برای شفافیت تصاویر تهیه شده نیز فناوری F2.0 را در خود جا داده است.
شرکت سونی برای این گوشی هوشمند ضدآب یک شاتر سخت‌افزاری مجزا برای تصویربرداری در ایرانسل123 نظر گرفته است و امکان زوم 3x یا همان سه‌برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.
ایسر از دو لپ تاپ جدید خود که در طراحی حرفه ای حرف زیادی برای گفتن ایرانسل123 دارند، رونمایی کرد. لپ تاپ ایسر اسپایر آر ۷ که به پردازنده نسل چهارم Core اینتل (Haswell) مجهز است به دلیل برخورداری از صفحه نمایش لمسی، یک قلم مخصوص نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ با قابلیت ایرانسل123 های متنوع نرم افزاری جدید رسما معرفی شد
از نمای جلویی، این گوشی شبیه به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است. ایرانسل

م بازدید : 52 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

در بعضی سایت های خبری ، خبر رسیده که شرکت موفق شارژ اتوماتیک ایرانسل Asus در حال ساخت باریکترین تبلت می باشد. شرکت ایسوس که با ساخت گجت های محدود اما بسیار قدرتمند و با کیفیت به موفق های خوبی رسیده است اکنون می خواهد عنوان باریکترین تبلت را از ان خود کند. شرکت ایسوس قبل از این با ساخت پدفون به موفقیت بسیار خوبی رسیده است و در چند روز گذشته نیز با ساخت نکسوس ۷ دوم به موفقیت و فروش بسیار خوبی خواهد رسید. اکنون تبلت نکسوس ۷ دوم بهترین در بین تبلت های ۷ اینچی می باشد و اکنون ایسوس می خواهد باریکترین تبلت حدودا ده اینچی را بسازد تا در بین برند های تبلت ها یکه و تک تاز باشد.
قط چند روز تا معرفی گوشی Optimus G2 مانده است و لوازم جانبی برای این گوشی معرفی می شود. برای این گوشی کاور های مخصوصی معرفی شده است که بسیار زیبا و کاربردی هستند. این کاور به شما اجازه بسیاری از کار ها را می دهد. می توانید با این کاور در حالی که گوشی شما احاطه کرده است و گوشی شما بسته است ، ساعت را ببینید ، وضعیت اب و هوا را بفهمید و شارژ اتوماتیک ایرانسل حتی وقتی کسی با شما تماس گرفت ، بدون باز کردن کاور به تماس پاسخ دهید. حتی می توانید با استفاده از این کاور و در حالی که گوشی قفل می باشد ، به موزیک گوشی دهید و یا در هنگام الارم ان را خاموش کنید.همچنین اعلام شده است که این کاور در هفت رنگ بسیار متنوع خواهد بود که در عکس می توانید انها را مشاهده کنید. این گوشی ال جی بسیار حرفه ای خواهد بود چراکه بسیار کامل می باشد
شما با این ساعت ضد اب و ضد گرد و غبار می توانید تماس ها و پیام های خود را نگاه کنید و حتی ایمیل های خود ببینید. موبایل خود را در جایی قرار دهید و با ساعت به او دستور عکس گرفتن دهید. می توانید اپلیکیشن های بسیاری ار این ساعت خود کنترل کنید مثل برنامه های مسیر یابی و جی پی اس! حتی می توانید صدای گوشی را کم و زیاد کنید و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل اهنگ در حال پخش را عوض کنید.
در مطالب قبلی خبر پرچم دار بعدی سونی را به شما داده بودیم و اکنون چند عکس دیگر از ان منتشر شده که بهترین عکس را شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید در عکس مطلب مشاهده کنید. این گوشی بنا به خبر ها صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD خواهد داشت و پردازنده ی چهار هسته ای بسیار قوی خواهد داشت.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.
شرکت سونی چند روز پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این ساعت که در واقع نمایشگر دوم گوشی شما می باشد ، با اندروید سازگار می باشد و کار های شگفت انگیزی انجام می دهد. این ساعت شیک و هوشمند ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل گجت در سایز کوچک خود، می تواند کار هایی بسیار شگفت اور انجام دهد.
در حال حاضر نازکترین تبلت ، تبلت Xperia شارژ اتوماتیک ایرانسل Tablet Z می باشد که ۶٫۹ میلی متر ضخامت دارد و ایسوس در نظر دارد تبلتی با نازکی ۶ میلی متر بسازد. نظر شما در مورد شرکت ایسوس چیست
اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام شارژ اتوماتیک ایرانسل عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
این ساعت با گوشی شما ارتباط برقرار می کند و می تواند همه ی اینکار ها را انجام دهد. درضمن فراموش نشود که این ساعت کار اصلی خود را فراموش نکرده است و ساعت و تاریخ و حتی شارژ اتوماتیک ایرانسل وضعیت اب و هوا را به شما نشان می دهد.
خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شده است که در ان از یک تکلونوژی بسیار پیشرفته خبر می دهد و ان این است که در ایفون بعدی قابلیت قفل بر اساس اثر انگشت قرار خواهد داشت! یکی از کارکنان اپل در توئیتی اعلام کرده که این تکلونوژی در ایفون های بعدی گنجانده خواهد شد و کاربران برای باز کردن قفل گوشی خود باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بگذارند.
اگر این امر محقق شود ، موفقیت زیادی برای اپل خواهد بود چراکه با این تکلونوژی گوشی های موبایل بسیار امن تر شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند بود و شکستن قفل انها امکان پذیر نخواهد بود و این برای حفظ امنیت رمز ها و اطلاعات شخصی کاربر ها ، امری ضروری می باشد. نظر شما چیست؟
همچنین این گوشی قرار است دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشته باشد و همینطور خوش دستی را که در اکسپریا زد نبود را به این پرچم دار شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه کند. این گوشی در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. نظر شما در مورد این وشی چیست.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.

م بازدید : 13 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت کره ای ال جی در نمایشگاه امسال کار زیادی نکرد اما اولین تبلت خود را معرفی کرد و بسیار ایرانسل یک دو سه جلب توجه کرد. نام این تبلت LG Optimus G Pad 8.3 می باشد که ویژگی های بسیار خوبی دارد و می توان گفت توانایی رقابت با ابر قدرت هایی مثل nexus 7 2 و آیپد مینی را دارد. مشخصات این تبلت را می توانید در زیر مطالعه کنید:
2 ایرانسل یک دو سه گیگابایت رم
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی اعلام نشده
صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع TTF با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi با قابلیت Multitouch و به همراه موتور گرافیکی BRAVIA ایرانسل یک دو سه 2
دوربین جلو با ایرانسل یک دو سه کیفیت ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
باتری ۳۰۰۰ ایرانسل یک دو سه میلی امپری
شرکت Acer ایرانسل یک دو سه که در زمینه موبایل و تبلت یکمی جدید می باشد و مارک گمنامی است ، این بار در نمایشگاه کاری کرد که همگان را متعجب کرد. این شکرت اولین موبایل هوشمند با قابلیت فیلم برداری با سایز ۴K را معرفی کرد. اگر به خبر قبلی هم توجه کنید گلگسی نوت ۳ نیز این امکان را دارد اما این گوشی چند روز قبل از گلگسی نوت ۳ معرفی شد و همین باعث می شود که مارک اولین گوشی با امکان گرفتن فیلم ها و عکس های ۴K از ان گوشی Liquid S2 از شرکت Acer شود. مشخصات این گوشی در زیر امده است:
ضخامت ۸٫۳ میلی متر و وزن ۳۳۸ ایرانسل یک دو سه گرم
حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه با پشتیبانی ایرانسل یک دو سه از microSD
پردازنده ی ایرانسل یک دو سه گرافیکی Adreno 330
چیپ Snapdragon 800 با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 400 ایرانسل یک دو سه با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
دوربین جلو ایرانسل یک دو سه با کیفیت ۲ مگاپیکسل
صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ ، با سرعت ایرانسل یک دو سه ۱٫۷ گیگاهرتز
ایرانسل یک دو سه قیمت نچندان زیاد ۷۳۰ دلار
همپنین سونی دو لنز دوربین به نام های QX100 و QX10 معرفی کرده است که به پشت گوشی های هوشمند وص می شوند و دوربین ان را چند برابر قوی تر می کنند و در ایرانسل یک دو سه اخر می رسیم به شاهکار جدید سونی! یعنی گوشی Xperia Z1
ایسوس در ابتدا تبلت Transformer Pad TF701T که یک در واقع یک کیبرد جدا شدنی نیز دارد ، را معرفی کرد که بسیار پرقدرت می باشد و اولین دستگاهی است که با پردازنده ی Tegra 4 کار می کند. این تبلت یک پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A15 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز دارد و یک پردازنده ی گرافیکی ۷۲ هسته ای جی فورث دارد که بی نظیر می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچی می باشد و ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ دارد و بسیار با کیفیت می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی در عقب نیز از ویژگی های این تبلت می باشد. باتری این تبلت اعلام نشده اما گفته شده عمر بسیار خوبی دارد و همچنین این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می کند.
پردازنده ایرانسل یک دو سه ی گرافیکی Adreno 330
ایرانسل یک دو سه اندروید ۴٫۲
ضخامت ۸٫۵ میلی متر و ایرانسل یک دو سه وزن ۱۷۰ گرم
دوربین ۲۰٫۷ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی به همراه فلش LED با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
شاید سونی را باید ستاره ی نمایشگاه IFA 2013 معرفی کرد چراکه واقعا بیشتر از دیگر شرکت ها فعالیت داشته و محصولات بسیار خوبی معرفی کرده است. سونی امسال در نمایشگاه محصولات جانبی بسیاری معرفی کرد. مثلا باتری های جانبی با قدرت های ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی آمپری که در نوع خود اولین و بهترین هستند و هر کاربری که یک از انها داشته باشد ، دیگر نباید نگران تمام شدن باتری موبایلش باشد چراکه باتری های عمر بسیار زیادی دارند و همان مدل ۵۰۰۰ میلی آمپر می تواند نیاز یک تبلت ده اینچی ایرانسل یک دو سه را به مدت یک روز تامین بکند. قیمت این باتری های جانبی نیز بسیار کم است و برای مدل ۵ هزار میلی آمپری ۴۲ و برای مدل ۱۰ هزار میلی آمپری ۷۶ دلار باید پرداخت کرد.
صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع LCD با ۱۶ میلیون رنگ ، ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۳۶۷ppi
GPRS , EDGE , Wi-Fi و بلوتوث نسخه ی چهار ایرانسل یک دو سه
شرکت معتبر ایسون نیز در نمایشگاه بسیار فعال بود و محصولات بسیار خوبی معرفی کرد و بسیار تو بورس بود. ایسوس در نمایشگاه امسال دنیای تبلت ها را دوباره واژگون کرد و بر دیگر به دنیا ثابت کرد که در دنیای ایرانسل یک دو سه تبلت ها تک و تنها و برترین می باشد.
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۲۱۶۰p در ۲۴ فریم و ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم ایرانسل یک دو سه
باتری ۳۳۰۰ میلی امپر ایرانسل یک دو سه
همه ی شما در مطالب قبلی نیز ایرانسل یک دو سه خبر های زیادی در مورد این گوشی شنیده اید. اکنون این گوشی به طور رسمی معرفی شده است و مشخصاتش به سرح زیر است:
اندروید ایرانسل یک دو سه ۴٫۳
چیپ Snapdragon 800 به همراه پردازنده ی چهار هسته ایرانسل یک دو سه ای Krait 400 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز
۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی ایرانسل یک دو سه به همراه پشتیبانی از کارت های microSD
اندروید ایرانسل یک دو سه

 

 

م بازدید : 10 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 رای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
باز هم یک عکس لو رفته توسط یک منبع خبری معتبر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی evleaks منتشر شده است.
وی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تأکید کرد: هم اکنون شبکه همراه اول مانند 2 اپراتور دیگر فلت (یکسان) شده و جابه جایی و بین شهری از شبکه این اپراتور حذف شده است. همراه اول دیگر نمی تواند به طرح قدیم (استانی و بین استانی) بازگردد و ادامه اجرای طرح فلت (یکسان) قطعی است.
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی سونی موبایل گفت: Xperia Z1 نشانگر نقطه عطفی با اهمیت برای Sony در راستای تلاش های مستمرمان برای ارائه تجربه هایی فراموش نشدنی به مصرف کنندگان مان است. دلیل این امر تنها به خاطر به کار گرفتن توان سونی در این تلفن هوشمند یا همکاری نزدیک با شرکای مان نبوده است. دلیل اصلی این است که ما با این محصول استاندارد جدیدی برای تلفن های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند ممتاز وضع می کنیم.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، گوشی سونی Xperia Z1 از سپتامبر ۲۰۱۳ در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازارهای جهان عرضه می شود.
سونی امروز گوشی هوشمند ضدآب Xperia Z1 را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه تجربه ای یکتا و پیشگامانه از دوربین معرفی کرد.
دوربینی پیشگام در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهان برای تلفن هوشمند
مدیرعامل همراه اول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: به این ترتیب پس از 7 سال تعرفه 7 ریال کمتر تعیین شده است.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
وحید صدوقی با اعلام نظر خود در مورد تعیین سقف تعرفه 618 ریالی برای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی اپراتورهای موبایل، اظهار داشت: در سال 85 که اپراتور دوم با تعرفه فلت (یکسان) کار خود را آغاز کرد، سقف تعرفه مکالمه داخل شبکه سیم کارت دائمی به اپراتور دوم 625 ریال ابلاغ شده بود، در اردیبهشت 92، سقف تعرفه 618 ریال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اپراتورها از جمله اپراتور اول ابلاغ شده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهترین‌ها است.
با توجه به عکس اینطور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نظر می‌رسد که این فبلت اندازه 6 اینچی دارد که در آن کاشی‌های زنده ویندوزفون تغییر اندازه داده‌اند. رنگ فبلت زرد رنگ است و یک دوربین با کیفیت به همراه فلاش LED در پشت آن قرار دارد.
به گزارش جی اس ام اینبار این منبع خبری عکس به سراغ نوکیا رفته است و عکس فبلت این کمپانی را که نام 1520 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد منتشر کرده است. نوکیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد زیرا از سال 2014 دیگر هیچ گوشی هوشمندی با نام نوکیا تولید نخواهد شد.
Xperia Z1 برازنده ۵ اینچی تازه ترین عضو اضافه شده به سری محصولات ممتاز Z بوده و فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های اثبات شده سونی Sony در کلاس جهانی از جمله بهترین های تخصص سونی در دوربین را به تلفنی هوشمند به گونه ای که تاکنون سابقه نداشته است، می آورد. Xperia Z1 مجهز به لنز برنده جایزه «G» متعلق به سونی با زاویه گسترده و روشن ۲۷ میلی متری و گشادگی دهانه دیافراگم .
البته برای اینکه بتوانیم این عکس‌ را نامطمئن بدانیم دلایلی نیز وجود دارد، اول اینکه لنز دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فلاش بسیار شبیه به 925 است و با توجه به شایعات گذشته لنز این دوربین باید کوچکتر باشد.دوم اینکه صفحه نمایش دقیقا مانند اسکرین شاتی است که پیش از این از صفحه نمایش این گوشی دیده بودیم، با این وجود evleaks منبع خبری مطمئنی است و باید به آن اطمینان کنیم، اما بهترین کار این است که صبر کنیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود.به گفته مدیر عامل همراه اول، در سال 85 سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه دائمی ۶۲۵ریال به اپراتور دوم ابلاغ شد؛ تعرفه 618 ریالی که اردیبهشت 92 ابلاغ و متوقف شد، نسبت به 7 سال پیش 7 ریال نیز کمتر بود.

م بازدید : 15 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 ظریف افزود: در حوزه هسته ای دو اصل مشخص داریم، احترام irancell123 به حقوق مردم ایران در مورد فناوری هسته ای که شامل همه حوزه فناوری هسته ای از جمله غنی سازی می شود و همچنین رفع نگرانی که ما معتقدیم رفع نگرانی اگر در حوزه بین المللی وجود داشته باشد به نفع ما است به این دلیل که سیاست جمهوری اسلامی از طریق تکیه بر سلاح های هسته ای تامین نمی شود و درواقع ما معتقدیم برای امنیت ملی جمهوری اسلامی مضر است و لذا ما منافع خود را در این می بینیم که اگر سوءتفاهمی در مورد برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران است مرتفع شود و از این طریق به یک فهم مشترک در دنیا برسیم.
وی تاکید کرد: ما در پایان هفته نیز در خدمت ریاست محترم جمهوری برای حضور در جلسه سازمان همکاری irancell123 شانگهای به بیشکک خواهیم رفت.
وی ادامه داد: همانطور که ریاست محترم جمهوری اعلام کردند ما خواهان حل موضوع هستیم و بنابراین اگر طرف مقابل اراده سیاسی برای حل موضوع داشته باشد کار به راحتی قابل پیشرفت است و من این مسئله را در تماس تلفنی صبح امروز با خانم اشتون نیز مطرح کردم.ظریف با اشاره به اینکه اشتون صبح امروز با وی تماس گرفته است اظهار irancell123 داشت: در صحبت امروز با خانم اشتون تاکید کردم اگر این اراده سیاسی روشن شود و آمادگی لازم برای حل مسئله به این شکل که حقوق ایران رعایت شود وجود داشته باشد و آنها آماده باشند ما هم آماده ایم که این اقدام را انجام دهیم.وزیرامورخارجه کشورمان درباره گفتگوی تلفنی با اشتون گفت: قرار شد من و خانم اشتون در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کنیم و برای نحوه پیگیری کار صحبت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخصاً آقای روحانی نامه ای دریافت کرده اند، اظهار داشت: دیپلماسی یک ابعاد آشکاری دارد که بنده ابعاد آشکار آن را خیلی روشن بیان می کنم. بخش هایی از دیپلماسی ممکن است پنهان باشد و لذا نیازی نیست که در مورد ابعاد پنهان بنده اظهار نظری بکنم نفیاً و اثباتاً چون در غیر این صورت ما همه دیپلماسی را می توانستیم در رسانه انجام بدهیم.ظریف تصریح کرد: دیپلماسی ابعاد مختلفی دارد و کار رسانه یک بعد بسیار مهم است، یکی از ابعاد حیات اجتماعی در جوامع مردم سالار بعد نظارتی است و irancell123 ما نیز موظفیم که شفاف پاسخ دهیم، یک بعدهای دیگری نیز در زندگی هست که باید آن ابعاد را نیز در نظر بگیریم و اجازه دهید که همه ابعاد این کار به صورت هماهنگ و منسجم و البته با نیت پاسخگویی در مقابل مردم شریف مان پیش برود. شما نقش تان را خیلی خوب ایفا می کنید و برای این کار از شما تشکر می کنم.
ظریف درباره کمیته تشکیل شده برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: ما در irancell123 داخل وزارت امورخارجه یک هماهنگی را شروع کرده ایم اما حتما باید دستگاههای ذیربط نیز نمایندگان خود را تعیین بکنند تا ما بتوانیم به یاری خدا کار را پیش ببریم.
وی در مورد سفر های پیش روی خود به سفر هفته آینده به عراق اشاره کرد و گفت: برای ما دولت عراق و کشور عراق همسایه بسیار مهمی است و ما روابط حیاتی با عراق داریم و این سفر در راستای تداوم همفکری ها و گفتگو ها با رهبران عراق است و در واقع برای نزدیک کردن دیدگاه ها و تبادل نظر درباره موضوعات منطقه ای و دو جانبه شکل می گیرد حتماً نگرانی های مشترکی ما و برادران و خواهران عراقی مان در مورد جنگ افروزی جدید در منطقه داریم و همان طور که از مذاکرات گروه 20 نیز برداشت می شود کل دنیا نگران این مطلب هستند irancell123 و تعداد انگشت شماری نگران این جنگ افروزی نیستند که آقای کری با اغراق گفته است که 10 کشور آماده همکاری با ما هستند که این نشان دهنده انزوای قطعی آمریکا و گروه های جنگ طلب در دنبال کردن جنگ و استفاده غیرقانونی از زور برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی (البته یک گروه محدودی نه همه سیاست خارجه ایالات متحده آمریکا) است.
وزیر امور خارجه گفت: لذا این نگرانی که دنیا دارد ما در منطقه شاید بیش از بقیه کشورها داشته باشیم چرا که این آتش افروزی ها در همسایگی ما رخ می دهد و این هم از موضوعات بسیار irancell123 مهمی است که سفر بنده را در این ابتدای کار به عراق ضروری کرده است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران درباره انتقال پرونده هسته ای به وزارت امورخارجه گفت: پیشرفت مذاکرات هسته ای بستگی به اراده سیاسی طرف مقابل دارد. ما در وزارت امورخارجه توان کارشناسی irancell123 داریم البته حتما با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و سایر دستگاههای ذیربط این کار را انجام خواهیم داد.
وی درباره برنامه های خود برای پیگیری پرونده هسته ای اظهار داشت: ما اصول مذاکرات را اعلام کرده ایم. مذاکرات باید بر مبنای سه اصل کلی باشد موضوع برابر، احترام متقابل و منابع مشترک. سیاست دولت تدبیر و امید تعامل سازنده با دنیا بر اساس این سه irancell123 اصل است.
وزیر امور خارجه ادامه داد: به نظر من مهم ابزارها نیست، پیام و یا ارایه برداشت و انتقال برداشت همه ابزار است. آن چه مهم است وجود یک اراده سیاسی در ایالات متحده است که نحوه برخورد خود را با جمهوری اسلامی ایران عوض کند و در واقع رهبران ایالات متحده به جای اینکه دنباله روی گروه های فشار داخلی باشند که منافع دیگران غیر از منافع آمریکا را برای خودشان در اولویت قرار می دهند باید رهبری کنند و برای پیگیری آن چه منافع بین المللی، منافع ایالات متحده و فهم irancell123 مشترک درک متقابل و احترام مبتنی بر روابط یا تعاملات بر اساس منافع مشترک است تلاش کنند. در این صورت همه ابزارها می تواند در اختیار چنین خدمتی باشد و اگر این روش را پیش نگیرند همه ابزارها بی نتیجه است.

م بازدید : 15 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

. صفحه‌ی خانگی یا موتور جستجوی مرورگر که به طور خودکار irancell123 نغییر کرده است.
فقط ویروس‌ها irancell123 نیستند که باید مراقبشان باشید، انواع دیگری از بدافزارها نیز وجود دارند که نباید ازشان غافل شد
شاید گاهی باید همه چیز را از نو ساخت یا در این مورد به خصوص تمامی تگ‌های ID3 را پاک کرد و از نو شروع به تگ irancell123 گذاری کرد. ID3 Remover همان چیزی است که شما بدان نیاز دارید. کافی است برنامه را باز کنید و با کشیدن فایل‌ها یا پوشه‌ها به درون آن و کلیک روی گزینه‌ی Remove تمامی تگ‌های گمراه کننده را پاک کنید.
از شایع‌ترین نوع بدافزارها، می‌توان ویروس‌‌ها، irancell123 تروجان‌ها و کرم‌های اینترنتی (Worms) را نام برد. Spywareها و Scarewareها نیز از انواع دیگر بدافزارها هستند.
این برنامه سبک به شما کمک می‌کند تا برای فایل‌های خود تگ گذاری کنید. MP3Tag از تمام فرمت‌های تگ گذاری ID3v1, ID3v2.3, ID3v2.4, iTunes MP4, WMA, Vorbis Comments, and APE پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما برای تگ گذاری هیچ فایلی مشکل نخواهید داشت. ضمنا این برنامه مزایایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره irancell123 می‌کنیم:
2-Kinds-of-Malware irancell123
همانطور که irancell123 اغلب بیماری‌ها با بروز نشانه‌هایی مانند سردرد، گلودرد و سرفه همراه هستند، بدافزارها نیز دارای علایمی هستند:
2. هدایت به سوی irancell123 سایت‌های بیگانه
2. irancell123 MP3Tag
مدیریت برمجموعه‌ی فایل‌های صوتی به خصوص اگر سال‌ها آن‌ها را به صورت درهم ذخیره کرده باشید کاری خسته کننده و حوصله بر است، به خصوص برای کسانی که پولی برای آن‌ها پرداخت نمی‌کنند! این عدم مدیریت در نهایت منجر به بی نظمی و گم شدن در انبوه موسیقی‌ها می‌شود و در نتیجه امکان انتخاب مناسب موسیقی مناسب را از شما می‌گیرد. خوشبختانه برای این کار هم راه حلی وجود دارد.ممکن است شما آلبوم‌ها و قطعات موسیقی خود را از موارد غیر ضروری خالی کرده باشید ولی مطمئنا متوجه شده‌اید که نظم دادن به آن‌ها به این راحتی‌ها هم که به نظر می‌رسد، نیست. حالا تصور کنید افرادی irancell123 را که خوره موسیقی هستند و به صورت گیگابایتی به ذخیره فایل‌ها پرداخته اند، چه وضعی دارند! برسیم به معرفی راه حل ها:
اغلب کاربران، واژه‌ی ویروس را به عنوان نماینده‌ی irancell123 تمامی عوامل مخرب کامپیوتری می‌شناسند. اما باید بدانید که ویروس خود در دسته‌ی بدافزارها یا همان مالورها (malware) قرار می‌گیرد که به جز ویروس‌ها، گونه‌های دیگری را هم شامل می‌شود.
چه در حال باز کردن یک ایمیل باشید، چه مشغول جستجو در وب و یا دانلود یک فایل موسیقی، ممکن است در حال قدم گذاشتن در دامی باشید که هکران تیزهوش برای‌تان پهن کرده‌اند. اینترنت پاتوق شرورترین و بدنام‌ترین ویروس‌ها و بدافزارها است که در هر گوشه‌ی آن کمین کرده‌اند؛ این را هم من می‌دانم هم شما. به هرحال هر کسی ممکن است از روی بی‌دقتی یا بدشانسی، کامپیوتر خود را به این امراض دیجیتالی آلوده کند و خلاصی از دست آن‌ها نیز فرآیندی دردناک است. اما اینجا همیشه راه حلی برای گیک‌های زومیتی هست و در این مطلب سعی شده با irancell123 ارائه یک راهنمای جامع، به شما کمک کنیم قوای خود را برای مقابله با بدترین نوع ویروس‌ها تجهیز کنید.
اگر روزی مرورگر irancell123 خود را باز کردید و دیدید که صفحه‌ی خانگی (اولین وب سایتی که پس از اجرای مرورگر باز می‌شود) و موتور جستجوی همیشگی‌تان تغییر کرده است، احتمال بدهید که فعالیت‌های شومی در جریان است.
در آخر، باید به Adwareها اشاره کرد irancell123 که هدفشان، نمایش تبلیغات است.چگونه از ابتلا به بدافزارها مطمئن شویم؟
اسپایورها، به جای تخریب یا صدمه زدن به سیستم قربانی، بدون سر irancell123 و صدا به دزدی اطلاعات و تحویل آن‌ به نویسنده‌شان می‌پردازند.
اصلا چرا باید دنبال همچین irancell123 کاری برویم، مگر آنتی‌ویروس را برای همین کار نساخته‌اند؟ خب بله، این حرف درست است. اما باید بدانید که معمولا کاربران فراموش می‌کنند آنتی‌ویروس خود را همیشه به روز نگه دارند و هر روز، بر تعداد بدافزارهای موجود افزوده می‌شود، به علاوه اگر نرم افزار ضد ویروستان تا حالا نتوانسته جلوی ورود عوامل مخرب را بگیرد، احتمالا از الان به بعد هم کاری برای از بین بردنشان از دستش ساخته نیست. در هر صورت، این‌که بتوانید خودتان تشخیص بدهید و تصمیم گیری کنید، بهتر از این است که خود را به طور کامل به یک برنامه‌ی کامپیوتری وابسته کنید.
باز شدن بی‌مرود پنجره‌های کوچک که از شما رمز عبور یا اطلاعات شخصی irancell123 طلب می‌کنند یا حاوی پیامی تبلیغاتی یا هشدار آمیز هستند، احتمالا از وجود یک عامل شرور خبر می‌دهد.
music-management-id3-remover irancell123
1. ID3 irancell123 Remover
اگر در هنگام وبگردی، ناگهان irancell123 به سایتی ناآشنا و مشکوک هدایت شدید، هیچ چیزی را انتخاب نکرده و هیچ کجا کلیک نکنید.
Scareware یا ransomware، بدافزارهایی هستند که ابتدا خود را irancell123 بر روی کامپیوتر میزبان نصب می‌کنند، سپس مجبورید برای رهایی از آن‌ها به سازنده‌شان پول بدهید. البته با ریستور کردن سیستم عامل به یکی از بکاپ‌های قبلی می‌توان بدون پرداخت پول از شر آن‌ها خلاص شد.
3. پنجره‌ی های Pop-Up irancell123

م بازدید : 11 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

کار آیی مناسبی ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در بیشتر موارد نگاه کاربر را تشخیص نمی‌دهد
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا و مایکروسافت همکاری نزدیکی را با هم این چند سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل اخیر داشتند اما هر کدام یک کمپانی مستقل بودند.
در ضمن در اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
قلم بسیار کارآمد برای یادداشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل برداری
صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل مناسب و با کیفیت خوب
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشد
پردازنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل و رم قوی
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
زاویه دید خرید شارژ مستقیم ایرانسل خوب صفحه نمایش
اما سرنوشت Stephen Elop چه خواهد شد؟ الوپ به سمت مایکروسافت خواهد رفت و خرید شارژ مستقیم ایرانسل رئیس بخش دیوایس‌ها خواهد شد در حالی که Risto Siilasmaa رئیس کل نوکیا خواهد شد.
بدنه پلاستیکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل حس خوبی را القاء نمی‌کند
با این قرار داد 32000 هزار نفر به کارمندان مایکروسافت افزوده خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد که 4700 نفر آن‌ها در فنلاند هستند. گفته شده که این قرار داد در سه ماهه اول 2014 اجرا خواهد شد.
برنامه‌های از پیش نصب خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده کارآمد
به گزارش جی اس ام امروز اعلام شد که مایکروسافت با نوکیا به توافق رسیده است تا بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کند. این توافق شامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل پتنت ها و سرویس نقشه نوکیا نیز خواهد شد.
بر طبق این توافق مایکروسافت مبلغی برابر 3.79 میلیارد یورو را برای خرید بخش دیوایس نوکیا و 1.65 میلیارد یورو برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش پتنت‌ها پرداخت خواهد کرد که در مجموع مایکروسافت نوکیا را به مبلغ 5.44 میلیارد یورو خواهد خرید. تمام این مبلغ به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.
چیزهایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ما در این تبلت دوست داشتیم:
پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل کننده قوی ویدئویی
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
پشتیبانی از مکالمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در کل اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که می‌تواند فیلم پخش کند، بازی‌های سنگین را اجرا کند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل تماس هم بگیرید، هستید این تبلت با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب است و یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
اندازه صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8 اینچ بسیار مناسب
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 12,310