loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نتیجه گیری ایرانسل123
در اندروید شما برای مرور اینترنت از Chrome استفاده خواهید کرد که سرعت بسیار خوبی را دارد و از چندین تب پشتیبانی می‌کند در iOS7 شما ایرانسل123 باید از سافاری به عنوان پیش‌فرض برای مرور اینترنت استفاده کنید و در اینجا ظاهر تغیراتی داشته است و از جمله این تغییرات در قسمت تب‌ها است که به صورت 3 بعدی شده‌اند و تعداد نامحدودی تب می‌توانید باز کنید.
در این قسمت هر دو سیستم عامل حقیقتا خوب عمل می‌کنند اگرچه در قسمت صفحه کلید در اندروید تا حدودی رابط‌های کاربری کمپانی‌های مختلف نیز در امکانات صفحه کلید دخیل هستند اما در مجموع پایه کار هر دو سیستم عامل یکسان است. اما در قسمت پیامک‌ها در سیستم عامل iOS7 شما امکان delivery را ندارید و مطلع نخواهید شد که پیامک شما به شخص فرستنده رسیده است یا خیر. اما در این قسمت iOS برتری را نسبت به اندروید دارد و آن iMessage است ایرانسل123 که توسط آن شما می‌توانید به راحتی با هر کدام از دوستان خود که آیفون و یا آی‌پد دارند ارتباط برقرار کرده و عکس و متن و حتی ویدئو برای آن‌ها ارسال کنید
در اینجا برتری کاملا با اندروید است. شما در این قسمت هیچ دغدغه‌ای ندارید که چگونه ویدئو و موزیک خود را به گوشی منتقل کنید تنها کافی است که گوشی را به رایانه متصل کنید و یا با استفاده از بلوتوث می‌توانید دیتاها را منتقل کنید اما در iOS برای انتقال موزیک و ویدئو شما وابستگی 100 ایرانسل123 درصد به آیتونز دارید در ضمن اینکه اگر از چند رایانه بخواهید به گوشی خود موزیک و ویدئو منتقل کنید باید فایل اصلی را در تمام آن رایانه‌ها داشته باشید که این عملا غیر ممکن است.
به نظر می‌آید که هنوز هم افراد برای تماس گرفتن از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. در این قسمت هر دو سیستم عامل ایرانسل123 کاملا شبیه یکدیگر هستند و تفاوتی در اصل کار هر دو دیده نمی‌شود تنها برتری که در اینجا وجود دارد مربوط به اندروید است که در دفترچه تلفن اندرویدی شما می‌توانید عکس شخص موجود در دفترچه تلفن خود در کنار نام آن مشاهده کنید که در پیدا کردن نام مورد نظر شما می‌تواند موثر باشد.
همان‌طور که دیدید خیلی مشکل است که بگوییم کدام سیستم عامل بهتر است این درست مانند این است که بخواهیم بگوییم پرتقال میوه بهتری است یا موز! حقیقت این است که هر دو سیستم عامل به خوبی عمل می‌کنند. البته شاید در نسخه بعدی اندروید شاهد موارد جدیدی باشیم ایرانسل123 که در این نسخه کنونی وجود ندارند.
مولتی مدیا ایرانسل123
ظاهر رابط کاربری iOS7 در این قسمت بسیار ساده و کاربردی است تمام تنظیمات اصلی ایرانسل123 دوربین به صورت خودکار انجام می‌شوند و برای عکاسی به تخصص خاصی نیاز ندارید اما در اندروید علاوه بر اینکه شما به تنظیمات اتومات دسترسی دارید می‌توانید بسیاری از این تنظیمات را تغییر دهید ضمن اینکه در iOS7 ویژگی‌های جدیدی به دوربین اضافه شده است. ما فکر می‌کنیم رابط کاربری دوربین iOS7 بسیار راحت‌تر و کارآمدتر است.
به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک سیستم عامل‌تر و تمیز و زیبا هستند پیشنهاد ما iOS7 است اما کسانی که برای از سیستم عامل خود انتظار قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و راحتی تبادل ایرانسل123 دیتاها را دارند ما اندروید را پیشنهاد می‌کنیم، شما با کدام سیستم عامل راحت‌تر هستید و به کدام یک علاقه دارید؟
این قسمت در هر دو گوشی کاملا شبیه یکدیگر است در iOS7 اپل ظاهر این قسمت را تغییر داده است و بسیار آن را شبیه به اندروید طراحی کرده است. تنها تفاوت در اینجا این است که در اندروید مولتی تسکینگ ظاهر عمودی دارد و در iOS7 حالت افقی دارد. در ایرانسل123 هردو سیستم عامل این قسمت بسیار کارآمد است.
در قسمت والپیپرهای اندروید شما امکان استفاده از والپیپرهای زنده را ایرانسل123 دارید که به گوشی شما جذابیت زیادی را می‌بخشد این ویژگی پیش از این در iOS وجود نداشت اما با ارائه iOS7 ویژگی به نام dynamic wallpapers اضافه شده است که در اصل همان کار والپیپر زنده اندروید را انجام می‌دهد و از سنسورهای گوشی برای حرکت این عکس پس زمینه استفاده می‌کند.
ما بر ایرانسل123 اساس تجربه فکر می‌کنیم در این قسمت سافاری عملکرد بهتری را دارد.
ویژگی‌های قابل ایرانسل123 شخصی سازی
پیامک‌ها و صفحه ایرانسل123 کلید
مولتی ایرانسل123 تسکینگ
دوربین و ایرانسل123 گالری عکس‌ه
در قسمت ایرانسل123 گالری نیز iOS7 عملکرد بهتری را نسبت به اندروید دارد و عکس‌ها را بر اساس منطقه‌ای که در آن عکس تهیه شده به خوبی هر چه تمام‌تر در یک دسته بزرگ به صورت عکس‌های بسیار کوچک قرار می‌دهد.
اما در قسمت پخش موزیک هر دو سیستم عامل یکسان هستند و ویژگی‌های یکسانی را ارائه می‌دهند اما در iOS7 شما یک ویژگی جدید را دارید که آن همان رادیوی آیتونز است با این رادیو ایرانسل123 شما دائما به صورت مجانی می‌توانید به موزیک‌هایی که پخش می‌شود گوش دهید.بنابراین در قسمت پخش موزیک می‌توان گفت iOS7 عملکرد بهتری دارد.

م بازدید : 8 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 قلم خرید شارژ مستقیم ایرانسل بسیار کارآمد برای یادداشت برداری
مورد دیگر Paper Artist خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید.
زاویه دید خوب صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل کننده قوی ویدئویی
می‌توانید در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند خرید شارژ مستقیم ایرانسل که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
پشتیبانی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
در ضمن در اینجا خرید شارژ مستقیم ایرانسل همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
ولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید. برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
صفحه نمایش مناسب و با خرید شارژ مستقیم ایرانسل کیفیت خوب
چیزهایی که ما در این خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلت دوست داشتیم:

م بازدید : 20 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها irancell123 و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
صفحه نمایش گوشی اندازه 4.3 اینچی دارد و کیفیت آن نیز FWVGA یا همان 480×854 پیکسل در نظر گرفته شده است. نکته منفی در این صفحه نمایش این است که در اینجا از موتور براویای سونی برای خلق تصاویر بهتر استفاده نشده است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 228 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها کیفیت خوبی ندارد اما در عوض irancell123 قیمتی که برای آن می پردازید مورد مناسبی است. ما به هیچ وجه از کیفیت و کارآیی این صفحه نمایش رضایت نداشتیم، شاید بتوانیم در مورد کیفیت آن کمی سخت گیر نباشیم اما در مورد کارآیی باید بگوییم که این صفحه نمایش بسیار ضعیف عمل می‌کند. موارد بسیاری برای ما پیش آمد که پاسخ دهی صفحه نمایش به فرامین ما به خوبی انجام نشد و برای اجرای یک فرمان مجبور به چند بار ضربه زدن بر روی صفحه بودیم و گاهی اوقات نیز به اشتباه فرمان دیگری اجرا می‌شد. به طور خلاصه کارآیی صفحه نمایش برای یک صفحه نمایش لمسی خازنی بسیار ضعیف است و بیشتر ما را به یاد صفحه نمایش‌های لمسی مقاومتی می‌انداخت.
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در irancell123 گوشی دارد و دشمن باتری شما است.
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ آبی درخواهد آمد. irancell123
در کل نمی‌توانید از یک گوشی با این پردازنده نه irancell123 چندان قوی انتظار اجرای بازی‌ها و برنامه‌های بسیار سنگین را داشته باشید و کارکرد آن در حدی است که بتواند از پس کارهای روزمره شما بر بیاید.سیستم عامل و نرم افزار
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که از این میزان حافظه 5.8 گیگابایت در irancell123 دسترس کاربر قرار دارد.
جی اس ام در این مقاله قصد دارد که irancell123 به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در irancell123 این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
پردازنده و حافظه irancell123 داخلی
بعد از باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده irancell123 می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند
دوربین irancell123
سونی در این گوشی از یک پردازنده 2 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام با نام Snapdragon MSM8230 استفاده کرده است. این پردازنده در نهایت عملکرد خود سرعتی برابر 1 گیگاهرتز را می‌تواند تامین کند. همچنین یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 305 در داخل این چیپ ست قرار گرفته است که جزو پردازنده‌های گرافیکی سطح پایین کوآلکام است. در بیشتر بنج مارک‌ها Xperia L در میانه نمودار‌ها قرار می گیرد که به خوبی موکد این موضوع است که با irancell123 یک گوشی سطح متوسط روبرو هستید.
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده irancell123 است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خود گنجانده است.
اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که irancell123 توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.

م بازدید : 10 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

گفته می شود این اقدام ممکن از سوی شارژ مستقیم ایرانسل اپل مورد اعتراض قرار گیرد و کسانی که اقدام به فروش نسخه سفید رنگ آی‌فون به قیمت ۱۳۰هزار دلار کرده اند به دادگاه کشیده شوند.
باید شارژ مستقیم ایرانسل توجه داشت این پرینتر جمع و جور اداری برای محیط کوچک مناسب است و برای کارهای بزرگ نمی تواند پاسخگو باشد.
ظرفیت رسانه ای استاندارد این پرینتر 150 صفحه و ظرفیت باکس شارژ مستقیم ایرانسل خروجی آن 100 صفحه می باشد و یک ورودی USB 2.0 برخوردار است. قیمت این پرینتر 149 دلار می باشد.
منابع دیگری اعلام کرده شارژ مستقیم ایرانسل اند که این گوشی توسط شرکت فاکسکان در چین ساخته شده است.
به گزارش منابع آگاه این نسخه از گوشی آی‌فون۴ با قیمت ۱۳۰ هزار دلار در بازار چین به فروش می رسد. در حالی که گفته می شود پس از عرضه این گوشی با قیمت ۸۲۸ تا ۱۲۰۴ دلار به شارژ مستقیم ایرانسل فروش خواهد رسید.
این پرینتر قابلیت نصب وایرلس بدون پسورد را دارد و کابر مهمان نیز در این صورت می تواند از آن بهره ببرد. پرینتر دل B1165nfw علیرغم قیمت پایین شارژ مستقیم ایرانسل دارای ویژگی هایی است که برای کار در محیط های اداری کوچک مناسب می باشد. این پرینتر دارای طول 11.7 اینچی، عرض 15.8 اینچی و 11.5 اینچ عمق می باشد و وزن آن 16.75 پوند همراه با کارتریج جوهر است.
John’s Phone با قیمت ۱۲۱ شارژ مستقیم ایرانسل دلار در اختیار کاربران قرار دارد.
به شارژ مستقیم ایرانسل گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، در حالی نسخه سفید رنگ آی‌فون ۴ در چین عرضه شده که هنوز اپل درباره انتشار این نسخه از گوشی آی‌فون ۴ اطلاعی نداده است.
منابع آگاه گزارش دادند نسخه سفید رنگ آی‌فون ۴ با قیمت نجومی در بازار سیاه چین به شارژ مستقیم ایرانسل فروش می رسد.
لازم به ذکر است که با این گوشی نمی توان پیامک فرستاد زیرا این گوشی از سرویس پیامک، ایمیل، عکس، ویدیو و موسیقی شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی نمی کند و فقط مخصوص تماس طراحی شده است.
این عرضه دو هفته بعد از گمانه زنی های اخیر است که کمپانی اپل برنامه ریزی کرده بود که در بازه شارژ مستقیم ایرانسل های زمانی دو هفته ای بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.
نسخه جدید شامل بهبود در عملکرد کلی و تعمیر تعدادی از مشکلات مربوط به بتا دوم می باشد. این مشکلات شامل مسائل مربوط به iCloud ، AirPlay شارژ مستقیم ایرانسل و اپلیکیشن پیام بود.
پرینتر شارژ مستقیم ایرانسل کوچک وهمه کاره دل
بر اساس گزارش نوکیا، به طور میانگین هر کاربر Ovi، ۲٫۶ نرم افزار دانلود می کند. شارژ مستقیم ایرانسل
John’s Phone طراحی ساده ای دارد و همانند گوشی های اسباب بازی به نظر می رسد. کلیدهای درشتی دارد و دو کلید بزرگ تر برای پاسخ دادن به تلفن و قطع تماس روی آن شارژ مستقیم ایرانسل تعبیه شده است.
همچنان که انتظار می رفت اپل روز دوشنبه بتا سوم از iOS شارژ مستقیم ایرانسل 7 را عرضه نمود. دقیقا دو هفته بعد از دومین از سرگیری کار بر روی این نرم افزار بوسیله توسعه دهندگان این کار را اپل انجام داد.
از آنجا که شمار کاربران این فروشگاه نرم افزاری در حال افزایش است به نظر می رسد فروشگاه Ovi بتواند با اندرویید و اپل رقابت کند.یک شارژ مستقیم ایرانسل شرکت اروپایی اقدام به ساخت تلفن همراهی کرده که ادعا می کند، ساده‌ترین گوشی تلفن همراه دنیا است.
صفحه نمایش کوچکی هم در بخش بالای گوشی دیده شارژ مستقیم ایرانسل می شود که برای نمایش شماره تعبیه شده است. در کناره سمت راست گوشی پورتی برای وارد کردن سیمکارت وجود دارد.
پرینتر دل B1165nfw یک پرینتر لیزری تک رنگ است که می تواند به صورت یک اسکنر مستقل،کپی گیر و یک ماشین فکس عمل نماید. شارژ مستقیم ایرانسل این پرینتر Google Cloud Print، Apple AirPrint و اپلیکیشن آندرویدی موبایل برای دل پشتیبانی می نماید. این پرینتر قادر است که از طریق این اپلیکیشن پرینت دل 40 صفحه را به طور اتوماتیک پرینتر بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نوکیا اعلام شارژ مستقیم ایرانسل کرده شمار کاربران Ovi در بیش از ۱۹۰ کشور سراسر دنیا به ۱۶۵ میلیون نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ساده ‌ترین گوشی دنیا با نام شارژ مستقیم ایرانسل ‘John’s Phone‘ به بازار می آید.
نوکیا اعلام کرده به طور میانگین روزانه از فروشگاه نرم افزاری شارژ مستقیم ایرانسل Ovi سه میلیون دانلود می شود.
این پرینتر دارای حافظه 128 گیگی است و حداکثر بزرگ نمایی مدارک را تا 400 درصد و حداکثر کوچک سازی آن تا 25 درصد می باشد. حداکثر رزولوشن پرینتی آن 1200 x 1200 شارژ مستقیم ایرانسل dp است.
این گوشی برای سالمندان طراحی شده که غیر از تماس انتظار دیگری از گوشی تلفن همراه ندارند. شارژ مستقیم ایرانسل
واسط کاربری نیز چند مشکل کوچک نیز داشت شارژ مستقیم ایرانسل که بیشتر مربوط به ناپیدا بوددن پوشه ها، طراحی مجدد کنترل های موزیک و تقویمی که رویدادها را بر رویش نشان دهد . این آبدیت ها همچنین بهبود FaceTime و Siri voice بهتر را با خود به هممراه داشته است.
John’s Phone علاوه بر فضایی برای وارد کردن شماره تلفن و آدرس ها، بخشی هم برای بازی دارد که بسیار ساده است. شارژ مستقیم ایرانسل
در حالی که شارژ مستقیم ایرانسل دیگر از پرینترهای لیزری ارائه یک رابط صفحه نمایش لمسی با دکمه های مجازی و توانایی ویرایش عکس ها برای چاپ به طور مستقیم در کنترل پنل برخوردارند این پرینتر فاقد صفحه نمایش لمسی بزرگ برای انجام دستورات می باشد.

م بازدید : 16 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نچه در ادامه خواهد آمد بیان نکاتی در این باره از دیدگاه مدیران چند سرویس مطرح وبلاگ فارسی است و امیدواریم انعکاس این نظرات بتواند تغییرات مثبتی ایرانسل123 در فضای مجازی ایران ایجاد کند.
وی با تاکید بر ترسیم خط فصلی اظهار داشت مخابرات و تئوری های اطلاعات برای تعالی رشد انسان و ارتقاع کسب و ایرانسل123 کارها ایجاد شده است و امیدواریم مدیران بتوانند با ایجاد اینترنت پاک این لکه های ناپاک را از بین ببرند.
به گزارش ایتنا متن ایرانسل123 نامه مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی به شرح زیر است:
اگرچه در چند سال گذشته شاهد ارسال فهرستی از وبلاگ‌ها به سرویس دهندگان توسط نهادهای مرتبط بوده‌ایم اما در چند ماه گذشته درخواست مسدودسازی وبلاگ‌ها افزایشی چند صد در صدی داشته است. مطمئناً چنین حجم بالایی از مسدودسازی در تضعیف فضای ایرانسل123 کلی وبلاگ‌های فارسی موثر بوده و بالطبع و در عمل باعث دلسردی بسیاری از وبلاگ نویسان و نگرش منفی به سرویس‌های وبلاگ ایرانی شده است.بسیاری از وبلاگ‌هایی که در فهرست‌های جدید فیلترینگ دیده می‌شود مواردی‌اند که به نظر می‌رسد از نتایج جست‌وجو در موتور‌های جست‌وجوگر به دست آمده‌اند و از این رو ممکن است وبلاگی به خاطر پستی که چند سال قبل منتشر کرده است امروز فیلتر و مسدود شود. از این رو علیرغم آنکه با توجه به قانون جرایم رایانه‌ای ممکن است برخی مطالب وبلاگ‌ها تخلف به شمار آید اما آیا پسندیده‌تر نیست حداقل در شروع کار به جای مسدودسازی، با فرهنگ‌سازی در مورد مصادیق محتوای مجرمانه و همچنین اخطار به کاربران متخلف، به حفظ و گسترش فضای سالم وبلاگ‌های فارسی کمک کنیم؟ پیگیری فیلترینگ، روشی ناکارآمد
وی با اشاره به انجام پروژه هایی از جمله پردازش، ابررایانه ها، هوش مصنوعی و شبیه سازی داده ها که در جهت توسعه برنامه های اقتصادی کشور تعریف شده، خاطر نشان کرد: اهداف برنامه پنجم توسعه در مراحل اولیه در مجلس به تصویب رسیده که با تصویب نهایی این برنامه ایرانسل123 امید می رود در طول سال های آتی شاهد، رونق و جنب و جوش در آن حوزه باشم.
با تصویب قانون جرایم رایانه‌ای و شروع فعالیت کارگروه جدید تعیین مصادیق، سیاست‌های جدیدی در این زمینه اعمال شد که مدیران سایت‌های ارائه کننده خدمات وبلاگ نویسی فارسی معتقدند که نتیجه این سیاست‌ها باعث تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ ایرانی و آسیب به فضای وبلاگ‌های فارسی شده است. ایرانسل123
عملکرد نهاد فیلترینگ ایرانسل123 و تضعیف موقعیت سرویس‌های وبلاگ فارسی
وی با اشاره به شعار ITU در سال ۲۰۰۹ تحت عنوان محافظت از کودکان در برابر آسیب های اینترنت اعلام کرد باید در سال های آتی سالی را با نام ایرانسل123 حفاظت از خانواده در مقابل آسیب های اینترنت و سالی را با عنوان حفاظت انسان در برابر آسیب های اینترنت داشته باشیم.وی با بیان این که بحث اینترنت یک دغدغه مهم است اظار داشت : اگر نتوانیم مانع این آسیب ها شویم این مشکلات چالش هایی را در بحث های تخصصی ایجاد خواهد کرد.
انتقاد بر نحوه فعلی پیگیری فیلترینگ آن است که از بین هزاران وبلاگ مسدود یا فیلتر شده فقط تعداد انگشت‌شماری از وبلاگ‌ها رفع فیلتر شده‌اند، کمی(قلت) این مقدار ناشی از پیچیدگی نحوه رفع فیلترینگ است. وبلاگ‌نویسی که در فضای مجازی وبلاگ خود را ثبت و فعالیت می‌کند. برای دانستن دلیل مسدودسازی یا محتوایی که باعث فیلترینگ ایرانسل123 وبلاگش شده است مجبور به مراجعه حضوری به دبیرخانه کارگروه و ارائه مشخصات و تعهد است. درصد بسیار پایین وبلاگ‌هایی که رفع فیلتر شده‌اند نشان از ناکارآمدی شیوه کنونی دارد. عملکرد اینچنینی به نفع سرویس‌های وبلاگ خارجی است
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ایرانسل123 ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال مصادیق فیلترینگ ایرانسل123 در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
۱٫ ایرانسل123 موج فیلترینگ، سونامی مسدودسازی!
به گزارش ایتنا مدیران این سایت‌ها در نامه خود تاکید نموده‌اند که مهم‌ترین نقیصه در روش فعلی، تضعیف سرویس‌دهندگان ایرانی وبلاگ است که در نتیجه، کاربران را به استفاده از سرویس‌های خارجی وبلاگ سوق می‌دهد. ایرانسل123
آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده ایرانسل123 از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند

م بازدید : 14 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 سبوحی تاکید کرد: طبق پروانه صادره برای اپراتورهای ارتباطات بین‌المللی ماهواره‌ای، موضوع پروانه این شرکت‌ها، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه خدمات تلفنی، نمابر و انتقال داده‌های باند باریک و خدمات ارزش افزوده از طریق ارتباطات ماهواره‌ای به صورت سیار و ثابت به تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی است.
گوگل اطلاعات زیادی راجع به این سرویس منتشر نکرده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا خرید شارژ مستقیم ایرانسل و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل که پیشتر اعلام کرده بود در صدد راه اندازی یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی است نام این شبکه راGoogle +1 اعلام کرد اما ظاهرا تا بهار سال ۲۰۱۱ راه اندازی آن به تاخیر افتاده است.
تعدادی از مدیران سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در نامه‌ای به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، برخی مسائل و مشکلات در زمینه تشخیص و اعمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل مصادیق فیلترینگ در ووبلاگ‌های فارسی را مطرح کردند.
بر اساس این گزارش، سرگئی برین، یکی از موسسان گوگل روی خرید شارژ مستقیم ایرانسل این پروژه کار می کند.
طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می بایست 30 ثانیه باشد.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
ایرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از ایتنا ، بخشی از نامه: «آنچه از برآیند عملکرد فعلی نهاد فیلترینگ مشاهده می‌شود ارسال دعوتنامه غیررسمی برای کاربرانی ایرانی جهت استفاده از سرویس‌های خارجی است. متأسفانه کاربرانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که با توجه به روند فعلی فیلترینگ استفاده از سرویس‌های وبلاگ خارجی را مطمئن‌تر از نمونه‌‌های داخلی می‌دانند هر روز بیشتر می‌شوند.»
لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام "درخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آرزو" در خیریه نصب می کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.گوگل اعلام کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اجتماعی خود را با نام Google +1 راه اندازی می کند.
پایگاه اینترنتی رگولاتوری در بخش «دارندگان پروانه»، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسامی شرکت‌های دارای پروانه خدمات GMPCS را دو شرکت «کامپیوتری پردازش باز نوین» و «ارتباطات تلفن آسیا» در محدوده فعالیت سراسر کشور اعلام کرده است.

م بازدید : 56 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است ایرانسل یک دو سه که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از ایرانسل یک دو سه دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده ایرانسل یک دو سه اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های ایرانسل یک دو سه اندرویدی خودش پشتیبانی کند.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو ایرانسل یک دو سه بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود و دانلود این سرویس است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ایرانسل یک دو سه ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ ایرانسل یک دو سه هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
برچسبها: اینترنت ماهواره ای, اینترنت ماهواره ای ViaSat, دیش های مخصوص Exede, راه اندازی اینترنت ملی در ایران, شبکه اینترنت جهانی, ماهواره ViaSat-1, نسل بعدی سیستم های ماهواره ای, نمایشگاه CES, وبسایت Cnet, پرتاب ایرانسل یک دو سه ماهواره به فضا
این اسمارتفونه ها با کمک بلوتوث تبدیل به ایرانسل یک دو سه یک کنسول بازی شده می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.
سامسونگ در نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان ایرانسل یک دو سه کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی مجهز است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز ایرانسل یک دو سه است و احتمال دارد سونی آنرا نیز همانند اسمارت فون Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
این تبلت علی رغم دارا بودن ایرانسل یک دو سه ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک برخوردار است.
در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای شرکت ژاپنی ایرانسل یک دو سه سونی محسوب می شود صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید.
حال با ارائه همچنین سرویس هایی در سراسر جهان میتوان امیداور بود که روزی کاربران ایرانی نیز بتوانند طعم خوش اینترنت پر سرعت را با ایرانسل یک دو سه پرداخت هزینه مناسب بچشند.
هنوز مدت زیادی از پایان نمایشگاه CES 2013 که در آن کمپانی سونی از اسمارت فون های Xperia Z و Xperia ZL خود رونمایی نمود نمی گذرد و اینک این کمپانی اقدام به معرفی عضوی دیگر از ایرانسل یک دو سه خانواده Xperia خود — یعنی تبلت Xperia Tablet Z — نموده است. شاید دلیل معرفی نشدن این تبلت در نمایشگاه این بوده که سونی قصد نداشته آنرا به این زودی ها معرفی نماید، اما با منتشر شدن غیر رسمی عکس ها و مشخصات آن در رسانه ها، تصمیم به معرفی رسمی زودهنگام این تبلت گرفته است.
Xperia Tablet Z سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه ایرانسل یک دو سه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه نمایش می دهد.

م بازدید : 16 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 میسکو لس، دانشجوی دوره پسادکترا در دانشگاه MIT و مسئول این پروژه در کنفرانس Hot شارژ اتوماتیک ایرانسل Chips هنگام معرفی این پردازنده گفت: در ساخت این پردازنده که Execution Migraine Machine نام دارد، تلاش شده است تا ترافیک در درون تراشه کاهش یابد؛ این امر باعث خواهد شد تا انجام محاسبات سریع‌ تر از گذشته انجام پذیرد و مصرف انرژی نیز کاهشی چشمگیر داشته باشد.
دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، موفق به ساخت یک پردازنده جدید با 110 هسته پردازشی شده‌اند. هدف آن‌ها از انجام این کار کاهش مصرف انرژی در پردازنده و افزایش کارایی آن در گجت‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی شارژ اتوماتیک ایرانسل و حتی سرورهای بزرگ است.
سيستم عامل هر دو گوشی‌ اندروید 4.2 می باشد و با حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابايتی راهی بازار شده اند. هیچ کدام MicroSD برای اضافه شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن حافظه ندارند (در اینجا گلکسی S4 برتر است).
از آن‌جا که این محصول فعلا مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و محققان در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال توسعه آن هستند، نباید منتظر حضور این محصول به همین زودی‌ها در بازار باشیم.
خبرهای مبتنی بر رونمایی از شارژ اتوماتیک ایرانسل iOS جدید همزمان با رونمایی از آیفون‌های 5S و 5C به حقيقت نزديك شده است، يعنی با توجه به رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ 10 سپتامبر باید منتظر معرفی این سیستم نرم‌افزاری جدید هم باشیم.
وی در ادامه می‌گوید: این محصول، تراشه‌ای است که برای انجام امور روزمره و رایج طراحی شده است. این بدان معنی است که می‌توان تمامی کارهای معمولی که پردازنده‌های فعلی قادر شارژ اتوماتیک ایرانسل به انجام آن‌ها هستند را با استفاده از آن انجام داد. تراشه‌ای که ما موفق به ساخت آن شده‌ایم هیچ شباهتی به پردازنده‌های گرافیکی موجود که برای تسریع عملکرد‌های محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ندارد.
موتو X پردازنده ای موسوم به x8 داشته که سرعت 1.7 گیگاهرتزی دارد و البته فرایند پردازش و محاسبه با فناوری جدیدی صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته است، در حالی که G2 ال جی، چهار هسته ای Snapdragon با سرعت 2.26 گیگاهرتز دارد.
گفته می‌شود که از این تاریخ به بعد iOS7 در اختیار تمام کاربران اپل خواهد بود و به راحتی می‌توانند نرم‌افزار خود را بروزرسانی کنند.این شايعه توسط برخی ایمیل‌ها از شرکت‌های زیرمجموعه اپل به مشترکان پخش شده است و حالا تمامی علاقمندان به این برند منتظر نسخه بروز سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل هستند.
شزكت های ال جی و موتورولا (با همكاری گوگل) گوشی هایی را به تازگی معرفی كرده اند. هر دو اين اين گوشی‌ها دارای مشخصاتی هستند كه آنها را در رديف گوشی های درجه اول بازار قرار می دهد، سازندگان گوشی G2 شارژ اتوماتیک ایرانسل ادعای طراحی منحصر به فرد اين گوشی را دارند و در طرف ديگر Moto X با ويژگی سفارشی سازی نظر بسياری از كاربران را به سوی خود جلب كردi است.
هر دو 2 گیگابايت رم داشته و اتصالات نسل چهارم، LTE و ... را پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی ال جی 13 مگاپیکسلی تعریف شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و برای موتو 10 مگاپیکسل است.
وزن موتو 130 گرم بوده و وزن G2 نیز 140 گرم تعریف شده است. صفحه نمايش موتو 4.7 اینچی بوده و صفحه نمايش G2 نیز 5.2 اینچ که بزرگتر از موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل ايكس است.
صاحب نظران با شارژ اتوماتیک ایرانسل توجه به خروج هنگفت ارز برای واردات، تأکید می‌کنند که وزارت صنعت باید استراتژی مشخصی برای پاسخ به این حجم عظیم تقاضا، کیفی سازی تولیدات داخل و هدایت سلیقه‌های ایرانی به سمت محصولات وطنی تعریف کند.
البته گفته می‌شود که برخی اطلاع‌رسانی ها پیرو شایعه‌ای واحد بوده که حال با توجه به حجم وسیع اطلاع‌رسانی تبدیل به یک جریان شده است.شرکت Nuance هم که ارتباط نزدیکی با اپل دارد اقدام به منتشر کردن چنین خبری کرده و گفته که معرفی این سیستم عامل از دیگر برنامه‌های این شرکت (اپل) برای 10 سپتامبر، ( 19 شهريور) است.البته باید در نظر داشت که این شرکت به هیچ عنوان نقش سخنگویی برای اپل را ندارد و مطالبی را هم که شارژ اتوماتیک ایرانسل بیان کرده صرفا برداشت خودش از برنامه‌های اپل در آینده بوده است.
از لحاظ اندازه، گوشی موتو ایکس در ابعاد 129 در 65 در 10.4 میلیمتر ساخته شده است، در حالی که گوشی جی 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل در ابعاد 127 در 71در 8.9 میلیمتر ساخته شده است.
هر دو بلوتوث 4 دارند و از لحاظ باطری موتو شارژ اتوماتیک ایرانسل 2200mAh و باطری ال جی 3000mAh تعریف شده است.
وضوح تصویری ال جی 1920×1080 پیکسل و وضوح موتو 720×1280 است که قطعا شارژ اتوماتیک ایرانسل ال جی سر تر است.
مشخصات فنی اين دو گوشی كنار شارژ اتوماتیک ایرانسل هم جمع آوری شده و حالا كاربران می توانند به راحتی اين دو گوشی‌ را از لحاظ كارایی قضاوت كنند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده توسط محققین دانشگاه MIT، آنها تصمیم به ساخت و توسعه پردازنده 110 هسته‌ای برای افزایش قدرت و کاهش مصرف انرژی گرفتند و اکنون مشغول بکارهستند.
مقايسه اين دو گوشی می تواند مورد توجه كاربران گوشی های هوشمند واقع شود شارژ اتوما

م بازدید : 11 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی در روزهایی باقی مانده به معرفی پرچمدار جدید خود بسیار پر سر و صدا بوده اما در روز گذشته اخبار خاصی از سونی در منابع خبری مختلف منتشر نشده بود. ما هم برای همین و به منظور تنوع چند تصویر زیبا از اکسپریا زد اولترا را برای شما قرار میدهیم . امیدوارم از irancell123 این تصاویر لذت ببرید.
من آموزش و فایل هارو در یک فایل زیپ گزاشته ام irancell123 که میتوانید انرا در زیر دانلود کنید.
پس از معرفی آخرین نسخه از اندروید سونی به سرعت دست به کار شده irancell123 و آزمایشات این نسخه را بر روی دستگاه های اکسپریا آغاز کرده است. در حالی که حدود ۱۲ ساعت از معرفی رسمی اندروید ۴٫۳ نگذشته بود سونی لیستی از گوشی هایی را که به این نسخه به روز میشوند را معرفی کرد. هرچند طبق گفته سونی آن لیست نهایی سونی برای به روزرسانی به اندروید ۴٫۳ نبود.
با irancell123 توجه به شباهت سخت افزاری اکسپریا اس و آکرو اس و اس ال در صورت عرضه این به روز رسانی برای اکسپریا اس دو دستگاه دیگر نیز این آپدیت را دریافت میکنند.
این دستگاه قرار است با نامهای C6902 , C6903 , C6906 وارد بازار های جهانی شود اما برای بازار ژاپن ماجرا کمی تفاوت دارد. NTT Docomo که پیش از این نیز گوشی هایی را برای خود جدا irancell123 از بازارهای جهانی داشت اکنون نیز قرار است که هونامی را با عنوان SO-01F وارد بازار ژاپن کند.
آپدیت های قبلی جلی بین ۴٫۱٫۲ برای اکسپریا اس با سری عددی B.0 منتشر میشدند اما irancell123 حالا آپدیت پیش رو با سری متفاوتی قرار است عرضه شود. به همین خاطر احتمال اینکه این آپدیت برای نسخه های بالاتر از ۴٫۱٫۲ باشد نیز وجود دارد اما احتمالش کم است زیرا ما در سایت ptcrb.com که بررسی کردیم دیدیم زمان اندروید 4 اپدیتی از A.0 به A.1 ارئه شد ولی نسخه ی اندروید تغییر نکرد حالا هم از B.0 به B.1 اپدیت میشود احتمالا اگه بخواد نسخه ی اندروید تغییر کنه باید با بیلد نامبر 6.3B باشه اما بازهم احتمال تغییر نسخه وجود داره.
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن بود که گزارشاتی مبنی بر ارائه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس در ماه ژولای رسیده بود. که با وجود به پایان رسیدن ماه ژولای هنوز این آپدیت منتشر نشده است. اما حالا در تالار پشتیبانی سونی یکی از اعضای تیم پشتیبانی اعلام کرده که آپدیت جدیدی برای این گوشی با سری ساخت ۶٫۲٫B.1.XX در irancell123 راه است.
یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران اندرویدی ایرانی عدم استفاده از گوگل پلی (اندروید مارکت) است که اول تحریم بودیم و بعد از برداشتن تحریم های دیگه کسی نفهمید چه شد چون بعضی وقت ها برنامه باز میشد ولی زمان دانلود پیغام فیلتر میداد irancell123 ولی به هر حال ما امروز این دغدغه را به سادگی حل کرده ایم که خود ماهم اینطور استفاده میکنیم این روش کاملا کار میکند ولی نیاز به دستگاه روت یا دستگاه هایی که اندروید 4 به بالا نیاز دارد.و بر روی دستگاه های : xperia slو xperia solaو xperia pو galaxy s2و galaxy s3 امتحان شده.
به نقل از Fredik Ekstrand مدیر بخش نرم افزاری سونی این آپدیت هم اکنون در حال آزمایش بر روی دستگاههای اکسپریا است. تغییرات این نسخه نسبت به قبل شامل بهبود عملکرد سیستم، قفل صفحه نمایش، لانچر، دفترچه تلفن، مجموعه برنامه های رسانه های irancell123 جدید (واکمن، آلبوم، فیلم)، گزینه های بیشتر برای پیام های متنی، به روز رسانی وضعیت های صوتی و صفحه کلید با امکانات جدید می باشد.
چند روز irancell123 قبل بود که خبری مبنی بر آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس و اس ال برای شما قرار داده بودیم. حالا تصاویری از این آپدیت به بیرون درز کرده که ساختار این به روز رسانی را نشان میدهد. این آپدیت که تردید در نسخه اندروید آن نیز وجود داشت حالا مشخص شده است که بر پایه همان اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود.
حالا سونی در خبری تکمیلی اعلام کرد تمامی دستگاه های اکسپریا ۲۰۱۳ به اندروید ۴٫۳ به روز میشوند اما نکته ای که برای بسیاری امیدوار کننده است اینکه قرار است تعدادی از دستگاه های ۲۰۱۲ نیز به طور مستقیم از اندروید ۴٫۱ به ۴٫۳ به روز شوند. البته سونی هنوز اسمی از گوشی های ۲۰۱۲ که قرار است آپدیت جدید را دریافت کنند نبرده است اما انتظار میرود تعدادی از این گوشی ها با توجه به توان سخت افزاری بالاتر بتوانند این آپدیت را irancell123 دریافت کنند.
شماره ساخت این آپدیت irancell123 ۶٫۲٫B.1.96 و بر پایه اندروید ۴٫۱٫۲ خواهد بود. اما مهمترین نکته در این به روزرسانی این طور که اعلام شده است حل مشکل فیلم برداری در حالت فول اچ دی ۱۰۸۰ خواهد بود. این آپدیت تا اواخر همین ماه میلادی یعنی دهه اول شهریور ماه منتشر خواهد شد.
xperiablog پرجمدار جدید سونی با نام هونامی قرار است که در ماه سپتامبر و در نمایشگاه موبایل برلین رونمایی شود. بدون شک این دستگاه یکی irancell123 از پر سر و صدا ترین دیوایسهای این نمایشگاه خواهد بود که قرار است بعد از معرفی به تمامی بازارهای جهانی عرضه شود.
در این ویدیو کارکرد با قلم روی گوشی،گرفتن عکس با دوربین،تماشای ویدیو و تست پنجمارک نیز مشاهده میشود،در آخر نیز توسط ۲ خانم تایلندی تست ضد آب بودن آن صورت میگیرد،پیشنهاد میکنیم این ویدیوی جالب را از دست irancell123 ندهید! شما میتوانید از لینک آپارات ان را تماشا و دانلود کنید

م بازدید : 73 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

مادربردهای H81 از امکانات محدودتری نسبت به مادربردهای Z87 برخوردارند اما در عوض قیمت شارژ مستقیم ایرانسل مناسب تری دارند.
حالا با نشستن گرد و خاک حاصل از این اعلام باز نشستگی استیو بالمر به میزان 789 میلیون دلار خود را ثروتمندتر می‌یابد! (توجه کنید اعلام بازنشستگی=789 میلیون دلار سود) فوربس این را هم ذکر کرده است که اگر بالمر 78 میلیون سهم دیگر خود را در سال 2010 نفروخته بود احتمالا امسال می‌توانست به مرز 1 میلیارد سود هم برسد!بالمر از سال شارژ مستقیم ایرانسل 1980 که به مایکروسافت پیوست همواره سمت‌های مهمی را داشته است و از سال 2000 که بیل گیتس کناره گیری کرد، رسما مدیرعامل مایکروسافت بوده است. در سال‌های مدیریت بالمر، مایکروسافت رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد و با ارائه سیستم عامل ویندوز XP درآمد شگفت انگیزی را بدست آورد. البته حتی خود او نیز اشتباهاتی همچون عرضه ویندوز ویستا را قبول دارد.
از پروژه شکست خورده ویندوز ویستا گرفته تا تأخیر چندساله این شرکت برای سر و سامان دادن به سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند که باعث شده است تا ویندوزفون نتواند به این راحتی‌ها بر دو رقیب سرسخت خود یعنی iOS و اندروید چیره شود. همه این مشکلات در زمانی صورت گرفته‌اند که استیو بالمر بر مسند قدرت نشسته بود. ممکن است بالمر یک اقتصاددان خبره و کاربلد باشد اما شواهد نشان شارژ مستقیم ایرانسل می‌دهد که یک مدیر خردمند و با بینش قوی نیست و دلیل این ادعا نیز اوضاع نه چندان مناسب مایکروسافت در این روزها است.
بالمر قطعا در نوع خود منحصر به فرد است. فردی که با روحیه خاصی بر شارژ مستقیم ایرانسل روی سن بالا و پایین می‌پرد و از خود صداهای عجیب و غریب در می‌آورد. ممکن است بگویید این رفتار کاملا شخصی است و ارتباطی به دیگران ندارد که وی چگونه رفتار می‌کند. اما باید در نظر داشت که مایکروسافت یک شرکت چند صد میلیارد دلاری است و کوچکترین حرکت نامتعارفی از سوی بالاترین مقام اجرایی آن تاثیر بسیار بدی بر آینده این شرکت خواهد داشت.
گیگابایت چند ماه پیش مادربردهای شارژ مستقیم ایرانسل قدرتمند مبتنی بر پردازنده Z87 اینتل را معرفی کرد، از آنجایی که این تراشه امکانات متنوع و حرفه‌ای را ارائه می‌کند که شاید کمتر به کار کاربران عادی بیاید، اغلب کاربران منتظر عرضه مادربردهای مبتنی بر تراشه H81 اینتل بودند تا بتوانند انتخاب‌های ارزان قیمت‌تری را تجربه کنند. حال علاوه بر ایسوس، گیگابایت نیز مادربردهای مبتنی بر این تراشه اینتل را معرفی کرده که در ادامه مطلب به معرفی آنها می‌پردازیم.
H81 تراشه جدید اینتل است که همچون Z87 قادر به پشتیبانی از سوکت LGA1150 و پردازنده‌های نسل چهارم اینتل (Haswell) است. این تراشه شارژ مستقیم ایرانسل امکانات محدودتری نسبت به Z87 و حتی H87 دارد و از اسلات‌های کمتر حافظه رم و PCI Express پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل انتظار می‌رود مادربردهای مبتنی بر این تراشه با قیمت مناسب تری روانه بازار شوند. H81 دو درگاه SATA 6Gbps، دو درگاه USB 3.0، یک اسلات PCIe 2.0 x16 از طریق CPU و 6 درگاه PCIe 2.0 از طریق کانال چیپست را ارائه می‌کند. اما این تراشه از RAID یا فناوری Smart Response پشتیبانی نمی‌کند.
فارغ از هر گونه تعصب و جهت گیری، به نظر می‌رسد که نسل پیشین مدیران عاملی که کمپانی‌هایی چند ملیتی مانند اپل، جنرال الکتریک، مایکروسافت و... را بر عهده داشتند، از توانایی‌ زیادی در زمینه سخنرانی و جذب مخاطب به بهترین شکل، برخوردار بودند. برای مثال افرادی همچون شارژ مستقیم ایرانسل بیل گیتس، استیو جابز و جک ولش از این جمله‌ هستند.
ای کاش بالمر به جای این‌همه پیش بینی اشتباه در مورد رقبا (مثلا پیش بینی در مورد فروش نرفتن آیفون به دلیل گران بودن در سال ۲۰۰۷) کمی دقیق تر عمل می‌کرد و از مشاورین برجسته کمک می‌گرفت.به شخصه هنگامی که فیلم‌های سخنرانی بالمر را مشاهده می‌کنم تصورم بر این است که وی همه مخاطبان خود را کودک فرض کرده و با ادا درآوردن سعی در جلب نظر شارژ مستقیم ایرانسل آن‌ها دارد. این شما و این هم ویدیوی لحظات ننگین حضور بالمر در مایکروسافت:
همانطور که می‌دانید استیو بالمر حداکثر تا یک سال آینده، به طور رسمی بازنشسته می‌شود و سران مایکروسافت از هم‌اکنون به دنبال جانشینی مناسب برای وی هستند. در این مقاله قصد داریم شارژ مستقیم ایرانسل لحظاتی را به شما نشان دهیم که استیو بالمر در آن‌ها به انجام کارهایی می‌پردازد که در فرهنگ لغت ما به لودگی مشهورند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
شکی نیست که مایکروسافت با روزهای اوج خود بسیار فاصله دارد و متأسفانه این فاصله هر روز بیشتر شارژ مستقیم ایرانسل و بیشتر می‌شود و بالمر در رأس هرم این مشکلات قرار دارد زیرا امسال سیزدهمین سال حضور او در مایکروسافت به عنوان مدیرعامل است.
اگر به عملکرد ۳۳ ساله بالمر به دقت بنگریم، نکاتی را متوجه می‌شویم که نشان دهنده این موضوع هستند که این شارژ مستقیم ایرانسل فرد شاید جانشین خوبی برای گیتس نبوده است. این موضوع را می‌توان هم در شخصیت فردی بالمر دید و هم در نتیجه عملکرد شرکت تحت امر وی.
بر هیچ کس پوشیده نیست که مدیرعامل یک شرکت (چه کوچک و شارژ مستقیم ایرانسل چه بزرگ) یک نماد زنده و کامل از فرهنگ درون یک شرکت است. شخصیت، یک ویژگی کیفی است و نمی‌توان برای آن عدد و نمره تعیین نمود، اما هر کسی می‌تواند تشخیص دهد که آیا فردی از حداقل شخصیت لازم برای انجام کارها برخوردار است یا خیر.
البته قصد نداریم تمامی مشکلات را بر دوش بالمر بگذاریم اما نباید فراموش کرد که علاوه بر اینکه بهترین مزایا و پاداش‌ها برای مدیر عامل است و پس از شارژ مستقیم ایرانسل کسب هر موفقیت، نام او است که اول بر سر زبان‌ها می‌افتد، در مواقع بحران و شکست نیز مدیرعامل است که اولین و اصلی ترین فرد تقصیرکار

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 12,299