loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

تقاضاهای ایرانسل برای شارژ اتوماتیک ایرانسل تامین نیازهای ارزی بی پاسخ مانده است
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک شارژ اتوماتیک ایرانسل ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای 128 تا 2048 کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.
قلمبردزفولی همچنین از ایجاد سایت های استاندارد مورد تایید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی ضرر بودن تشعشعات خبر داد و گفت شارژ اتوماتیک ایرانسل : تشعشات سایت های ایرانسل بین یک صدم تا یک پانصدم حدمجاز است .
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از دیگر خطوط، به شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
وایمکس ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان شد
وی افزود: در حوزه بین الملل با ۳۹۴ اپراتور دنیا رومینگ سیمکارتی ها دایمی داریم و رومینگ سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز با ۱۳۰ اپراتور برقرار شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
مدیرعامل ایرانسل از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در زمینه تامین ارز مورد نیاز ، این اپراتور را حمایت کنند. قلمبر دزفولی گفت: تاکنون سه بار در زمینه نیازهای ارزی با سازمان تنظیم مقررات مکاتبه کرده ایم و شارژ اتوماتیک ایرانسل لی تاکنون پاسخی به مکاتبات ما داده نشده است .
وی افزود: با این حال ایرانسل نیز مانند سایر بخشهای اقتصادی کشور با تحریم های بانکی دسته و پنجه نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند.
به گفته ی قلمبر دزفولی براساس پروانه، ایرانسل باید طی هفت سال فعالیت و تا پایان سال ۱۳۹۲ معادل ۸۱ هزار میلیارد ریال به شارژ اتوماتیک ایرانسل دولت پرداخت کند که تاکنون توانسته ۵۶ هزار میلیارد ریال درآمد عاید دولت کند.
مدیر عامل ایرانسل با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش اینترنت یا خدمات GPRS است ، به رشد ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای ایرانسل طی یکسال گذشته ( مهر ۹۰ تا مهر ۹۱ ) اشاره کرد و گفت: رفتار مشترکان نشان دهنده رویکرد مشترکان به خدمات دیتا است. وی ضمن اظهار اینکه ایرانسل ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش و بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده در سطح کشور دارد ، از بکارگیری بیش از یک هزار و ۸۷۰ نفر بصورت مستقیم و اشتغال بیش از ۳۹ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار نفر در شبکه برون سپاری شده فنی ، فروش و پشتیبانی خبرداد.
قلمبر دزفولی ، میانگین نرخ قطعی مکالمات ایرانسل را ۷۹ صدم درصد اعلام کرد و گفت: متوسط شارژ اتوماتیک ایرانسل نرخ قطعی در تهران ۲/۱ ( یک ممیز دو درصد ) و متوسط نرخ قطعی در شیراز نیم درصد است که نسبت به رقم ۵/۱ درصد که تعهد ایرانسل است ، جلوتر هستیم .
وی افزود: ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۶ هزار سایت در کشور ایجاد کرده و بیش از ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور فعال است.
وی ادامه داد : در برخی شارژ اتوماتیک ایرانسل خطوط هوایی نیز مشترکان ایرانسل می توانند هنگام پرواز امکان تماس بدهند ولی نامی از این شرکت های هوایی نبرد.
وی در مورد عملکرد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل طی پنج سال گذشته گفت: عملکرد ایرانسل طی دوره فعالیت جلوتر از تعهداتی است که برای این اپراتور در پروانه تعیین شده است .
وی افزود: همچنین بیش از ۲۴ هزار روستا و ۲ هزار و ۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از شارژ اتوماتیک ایرانسل جاده های کشور تحت پوشش ایرانسل قرار دارد.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش 999 هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال و نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و 999 هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
مدیرعامل ایرانسل میزان درآمد ایرانسل در سال ۱۳۹۰ را بالغ بر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد درآمد ایرانسل از محل خدمات صدا و ۲۰ درصد مربوط به خدمات دیتا است.
ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه شارژ اتوماتیک ایرانسل ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
قلمبر دزفولی در مورد تاثیر تحریم های اقتصادی اظهار داشت: هیچ تغییری در رفتار طرف های تجاری ایرانسل مشاهد نکرده ایم و یک ارایه دهنده تجهیزات ( وندور) اروپایی عدم علاقه خود را نسبت به خروج از شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار ایران اعلام کرده است .
مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه در حوزه ورزش حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ بودیم، از تخفیف ویژه ۷۴ درصدی برای زائران حج تمتع خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل داد.
وی افزود: برای مثال تعهد ایرانسل پوشش ۷۵ درصدی جمعیت کشور تا پایان سال ۱۳۹۲ بود،اما ایرانسل هم اکنون ۸۲ درصد جمعیت کشور را تحت شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش دارد .
درآمد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال گذشته به ۳۵هزار میلیارد ریال رسید
به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از یک مهرماه تا 30 آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل از ساعت 2 تا 6 رایگان خواهد بود.
مدیرعامل ایرانسل در مورد رویدادهای مهم سال ۱۳۹۱ این اپراتور، به پوشش جزیره شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانی ابوموسی و تامین خدمات ارتباطی مورد نیاز اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: ایرانسل تنها اپراتوری است که اکثر مناطق نفتی خلیج فارس را تحت پوشش دارد.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، شارژ اتوماتیک ایرانسل قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار دارند.

م بازدید : 23 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین عرضه شارژ مستقیم ایرانسل کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارتباطی سال کشور شد
ايرانسل لوح تقدير كيفيت ارائه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل شبكه‌ای را دريافت كرد
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه شارژ مستقیم ایرانسل کاروان اعزامی ایران به المپیک
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور شارژ مستقیم ایرانسل برای چهارمین سال متوالی
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس شارژ مستقیم ایرانسل کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
ایرانسل لوح تقدیر شارژ مستقیم ایرانسل كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای را دریافت كرد
برای چهارمین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی؛
این برای چهارمین سال متوالی است که ایرانسل به‌عنوان برترین شارژ مستقیم ایرانسل سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده شارژ مستقیم ایرانسل هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این لوح تقدیر و سپاس شارژ مستقیم ایرانسل همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت و دبیر دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و شارژ مستقیم ایرانسل تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شارژ مستقیم ایرانسل شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و شارژ مستقیم ایرانسل دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب شارژ مستقیم ایرانسل سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با شارژ مستقیم ایرانسل اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
در دومین جشنواره ملی فاوا و برای دومین سال متوالی شارژ مستقیم ایرانسل
برای دومین سال متوالی و در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای شارژ مستقیم ایرانسل محور اپراتورهای تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، لوح تقدیر و سپاس به ایرانسل اعطا شد.
در این جشنواره كه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات شارژ مستقیم ایرانسل و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، لوح تقدیر و سپاس این شركت در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای در بخش اپراتورهای تلفن‌همراه را دریافت كرد.

م بازدید : 11 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

- ام تی ان ایرانسل همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که چنانچه تشخیص دهد از سرویس رومینگ بین المللی سوء استفاده می شود بدون آنکه نیاز به توضیح به مشترک داشته باشد مانع از برقراری تماسهای بین خرید شارژ مستقیم ایرانسل المللی توسط سیم کارت مدنظرشود.
۲-۳-۴- در مورد خدمات ماهانه در صورت اعمال پذیر بودن قبلا و در مورد دیگر هزینه ها یک ماه بعد به صورت کامل و در مدت ۲۱ روز پس از تاریخ صورتحساب موضوع بند ۷-۴. پرداخت باید در دفاتر ام تی ان ایرانسل یا در بانکهایی که هر زمان این شرکت تعیین می کند انجام گیرد. در شرایطی که پرداخت از طریق دستور پرداخت بدهی، دیگر ابزار الکترونیکی یا دیگر انواع واسطه صورت می گیرد بانک مشترک یا دیگر واسطه ها باید به عنوان عامل مشترک عمل کرده و مشترک تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل در صورتی به تعهدات خود عمل کرده است که پرداختها به دفاتر ام تی ان ایرانسل یا به بانکهای طرف قرارداد آن ارائه شده باشد. ام تی ان ایرانسل این پرداخت را به عنوان مبلغی که مشترک برای حساب خود پرداخت کرده در نظر می گیرد.
۴-۷-۳- مشترک یا افرادی از جانب وی نباید به هیچ وجه مبادرت به دستکاری یا تغییر نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم‌کارت کنند. در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهای ناشی از عمل خود می باشد.
۲-۴- ام تی ان ایرانسل می تواند پس از ابلاغ کتبی به مشترک مبادرت به تغییر این هزینه ها کند و تغییر هزینه ها را از تاریخ تعیین شده در این ابلاغیه اعمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کند.
۹-۳-علیرغم فعال بودن سیم کارت نمی توان از آن برای برقراری ارتباط از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طریق سرویس رومینگ بین المللی استفاده کرد و تنها در صورتی که مشترک به نحو مقتضی و مدنظر ام تی ان ایرانسل و از پنج (۵) روز کاری قبل کتبا از این شرکت درخواست کرده باشد، برای دوره محدودی از چنین خدماتی برخوردار خواهد شد. ام تی ان ایرانسل می تواند بدون نیاز به ارائه دلیلی به مشترک از ارائه چنین خدماتی به وی امتناع کند و نیز می تواند به تشخیص خود از مشترک بخواهد پیش از آنکه این خدمات به وی ارائه شود مبلغی را به عنوان سپرده به حساب ام تی ان ایرانسل واریز کند.
۳-۴- به جز در مواردی که کتبا توافقات دیگری با ام. تی.ان. ایرانسل به عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده باشد، مشترک باید پرداختهای خود را به ام تی ان ایرانسل به نحو ذیل انجام دهد:
۱-۷-۳- از خدمات شبکه برای مقاصد نامناسب، غیر اخلاقی یا غیر قانونی استفاده نکند. وی همچنین متعهد می شود از خدمات شبکه به نحوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که موجب وارد آمدن خسارت به اشخاص یا داراییهای آنها شده یا منجر به ایجاد اختلال در شبکه یا خدمات شبکه ام تی ان ایرانسل یا دیگر اپراتورها می شود استفاده نکند در این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهی ناشی از عمل خود خواهد بود.
۶-۳- چنانچه مشترک مالکیت سیم کارت خود را به فرد دیگری انتقال دهد باید بلافاصله ام تی ان ایرانسل را کتبا از این موضوع آگاه کند. تا زمان انجام چنین ابلاغی مشترک در قبال تمامی هزینه های مرتبط با سیم کارت مسئول خواهد بود. مالک جدید سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید مشخصات خود را در فرم هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت کند.
- چنانچه سیم کارتی سرقت یا مفقود شده یا آسیب ببیند مشترک باید بلافاصله کتبا ام تی ان ایرانسل را از این موضوع آگاه کند. مشترک باید تمامی هزینه های مربوط به سیم کارت را تا زمان ابلاغ سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت پرداخت کند. پس از درخواست مشترک ام تی ان ایرانسل در اسرع وقت مبادرت به صدور سیم‌کارت جایگزین برای وی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند. اما این شرکت می تواند برابر تعرفه هزینه ای برای صدور سیم کارت جایگزین از مشترک مطالبه کند. سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت یا صدور سیم کارت جدید یا ارائه شماره جدید به هر دلیلی که باشد نمی تواند منجر به فسخ این قرارداد شود و این قرارداد همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.
۴-۴-صرفنظر از مفاد بند ۳-۴ ام تی ان ایرانسل می خرید شارژ مستقیم ایرانسل تواند پس از ارائه ابلاغ کتبی به مشترک تشریفات و شرایط صدور صورتحساب و پرداخت آن را تغییر دهد.
۱-۵-۴- در صورتی که بدون کسب موافقت کتبی ام تی ان ایرانسل مبادرت به لغو دستور پرداخت بدهی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کند.
۷-۳- بدینوسیله خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترک متعهد می شود که:
۲-۵-۴-در صورتی که بدون خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابلاغ کتبی به ام تی ان ایرانسل و بدون آنکه این شرکت را از مشخصات بانکی جدید خود آگاه کند مبادرت به تغییر سیستم بانکی خود که دستور پرداخت بدهی بر مبنای آن صادر شده نماید.
۳-۷-۳- مشترک هیچ گونه حق مالکیت معنوی یا منافعی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خصوص نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم کارتی که در اختیار وی قرار گرفته ندارد.
۸-۳- ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود مبادرت به ارائه خدمات ارزش افزوده و تعیین هرگونه هزینه بر مبنای تعرفه ها برای این خدمات کند یا اینکه به ارائه چنین خدماتی پایان دهد. چنانچه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام تی ان ایرانسل به ارائه خدمات ارزش افزوده ای که در قبال آن هزینه اشتراک دریافت می شود پایان دهد پس از آن در قبال این خدمات هیچگونه هزینه ای از مشترک دریافت نخواهد شد. هنگامی که مشترک از یکی از تعرفه هایی استفاده می کند که شامل ارائه خدمات ارزش افزوده رایگان است، ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود و بدون ابلاغ به مشترک بدون آنکه هزینه های ماهانه خدمات را کاهش دهد یا مبالغی را به مشترک مسترد کند، مبادرت به تغییر، قطع یا جایگزینی چنین خدماتی کند.
۶-۴- صرفنظر از مشخصات بانکی که در فرم درخواست ذکر شده است بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل این خرید شارژ مستقیم ایرانسل حق رامی دهد که بر اساس مفاد این قرارداد بدهی های مشترک به شرکت را از حسابهای وی کسر و برداشت کند.
۱-۳-۴- پرداخت بابت ارائه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تحویل تجهیزات پایانه و یا سیم کارت به صورت کامل و در هنگام تحویل و در قبال دریافت رسید.
۲-۷-۳- از تجهیزات پایانه مورد تایید ام تی ان ایرانسل استفاده کند و از تمامی قوانین و مقررات مراجع ذیصلاح خرید شارژ مستقیم ایرانسل و نیز دستورالعملهای ام تی ان ایرانسل برای استفاده از تجهیزات پایانه، خدمات شبکه و سیم کارت متابعت و پیروی کند.
۴- خرید شارژ مستقیم ایرانسل هزینه ها:
- چنانچه ام تی ان ایرانسل خواستار پرداخت هزینه خدمات ارائه شده به مشترک از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستور پرداخت بدهی گردد مشترک در موارد ذیل مبادرت به نقض این قرارداد کرده است:
۱-۴- مشترک باید در قبال برخورداری از خدمات شبکه، سیم کارت و هر یک از محصولات و یا خدماتی که توسط ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خواه وی از این خدمات استفاده می کند یا خیر هزینه ای بر اساس برگه تعرفه به ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل پرداخت کند.
۷-۴- مشترک باید خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحسابهای ماهانه خود را در محلی که در هنگام ارائه درخواست مشخص شده و یا هر مکان دیگری که ام تی ان ایرانسل ممکن است هر زمان با اعلان در صورتحساب جاری مشترک یا به هر طریق دیگری مشخص کند پرداخت نماید. مشترک باید صورتحساب را کنترل کند تا از صحت محتوای آن اطمینان حاصل کند. مشترک می تواند پس از پرداخت هزینه های مربوطه خواستار صدور ریز صورتحساب خود شود. چنانچه در طول ۳۰ روز پس از صدور صورتحساب ایرادی به محتوای آن صورت نگیرد فرض بر این خواهد بود که محتوای آن صحیح می باشد.

م بازدید : 252 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به مناسبت فرارسیدن ۲۹ مهر، ششمین سالروز راه‌اندازی شارژ مستقیم ایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل تمامی مشترکینی که از روز ۲۹ مهر تا ۱۴ آبان ۹۱ ثبت نام خود را تکمیل و اولین تماس را از سیم کارت ایرانسل خویش برقرار کنند، از۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه رایگان بهره‌مند می‌شوند. آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، گفت: مشترکین جدید ایرانسل باید در این بازه زمانی ثبت نام سیم‌کارت خود را تکمیل و نخستین تماس را از خط ایرانسل خویش در همین بازه زمانی برقرار کنند تا امکان استفاده ازاین بسته هدیه با اعتبار یک ماهه را داشته باشند.
به گفته او، شارژ مستقیم ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ششمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، تا پایان مهرماه سال جاری، کلیه پیامک های مشترکین ایرانسل با تعرفه تخفیفی ۱۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.
به گزارش ایسنا از یک مهرماه تا ۳۰ آذرماه سال جاری، هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل از ساعت ۲ تا ۶ رایگان خواهد بود.
نیاز نداشتن به خرید سخت‌افزار تولید رمز یکبار مصرف و حمل و نقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان، اختصاص کلید رمزنگاری خاص به هر بانک، قابلیت ارائه چندین رمز یکبار مصرف به هر مشتری، فراهم آوردن امکان افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یکبار مصرف، سادگی استفاده از سیستم بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی، شارژ مستقیم ایرانسل امکان ارائه سبد کامل تر بانکی به طیف وسیع تری از مشتریان در سراسر کشور و به‌روزرسانی برنامه کاربردی سیم کارت از راه دور مبتنی بر (OTA) را می توان از مهمترین ویژگی‌های این خدمت برشمرد.
بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی از روز گذشته آغاز شده و امروز با حضور جمعی شارژ مستقیم ایرانسل از روسا، مدیران و کارشناسان حوزه بانک و بیمه در موسسه عالی اموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین این دسته از مشترکین ایرانسل علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه که در قالب یک بسته‌بندی با عنوان سیم کارت دوقلو عرضه می‌شود، می‌توانند از۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر با نخستین شارژ و ۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی شارژ مستقیم ایرانسل و هدیه نیز بهره‌مند شوند. ضمن آنکه شارژ شگفت انگیز ۲۵ درصدی تا ۳۰ آذرماه، ۵۰ مگابایت فضا برای پست الکترونیکی ایرانسل و یک آهنگ پیشواز رایگان یک ماهه نیز از دیگر مزایای مشترکین جدید ایرانسل است که در این مدت اقدام به خرید، فعال سازی و ارسال مدارک سیم کارت خود به ایرانسل کرده باشند.
بر اساس این گزارش، درحال حاضر شهرهای تهران، شهریار، شهرقدس، قرچک، اندیشه، اسلام شهر، شورآباد، ری، ورامین، لواسان، تبریز، شهرک صنعتی چرم شهر، شهرک صنعتی اطلس، سردرود، اصفهان، خمینی شهر، محمود آباد، خوراسگان، دانشگاه نجف آباد، شاهین شهر، کاشان، بهارستان، شهرک صنعتی جی، کرج، فردیس، هشتگرد، مشهد، توس، اهواز، دزفول، اندیمشک، شیراز، گلستان و شهرک صنعتی بزرگ شیراز تحت پوشش وایمکس ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل قرار دارند.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده شارژ مستقیم ایرانسل است مطلع می شود و می تواند با تماس با شماره های 719 پیامک صوتی خود را بشنود.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه شارژ مستقیم ایرانسل ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
با استفاده از این سامانه، مشتریان بانکها می‌توانند بدون نیاز به شارژ مستقیم ایرانسل خرید سخت‌افزار مورد نیاز برای استفاده از رمز یک بار مصرف سیم کارت خود را به این سامانه مجهز کنند و از خدمات بانکی که نیازمند استفاده از امنیت بالا است بهره‌مند شوند.
بنا بر اعلام، کلیه علاقه مندان به استفاده از این طرح می توانند با انتخاب یکی از مودم های ایرانسل که شامل مودم داخلی و مودم USB وایمکس هرکدام به ارزش ۹۹۹ هزار ریال و مودم فضای باز به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال و شارژ مستقیم ایرانسل نیز مودم همراه وایمکس به ارزش یک میلیون و ۹۹۹ هزار ریال به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند.
معرفی نسل شارژ مستقیم ایرانسل جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی شارژ مستقیم ایرانسل ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می شود.
ایرانسل به معرفی دو خدمت جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف (OTP) در بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی پرداخت. در این خدمت یکی از مهمترین موانع بانکداری همراه که همان نیاز به ثبت نام اولیه بر روی وب است حذف شده چراکه به جهت ارتقای امنیت، مشترکین می توانند بدون نیاز به هیچ گونه دسترسی به وب، تمامی اطلاعات حساب خود را از طریق تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه منتقل کرده و در کمتر از یکدقیقه به جمع کاربران خدمات بانکداری همراه بپیوندند.
علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می ‌توانند از طریق یکی از روش‌های ثبت نام از طریق پورتال ایرانسل، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل و یا تماس با شارژ مستقیم ایرانسل شماره ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از دیگر خطوط، به ثبت نام وایمکس اقدام کنند.
بدین ترتیب کاربران برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه نصب شده برروی سیم کارت خود شارژ مستقیم ایرانسل توسط گوشی، رمز یکبار مصرف را دریافت كرده و پس از احراز هویت توسط سرورهای مرتبط می‌توانند به طیف وسیعی از خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشند.
سامانه رمز یکبار مصرف (OTP) که مبتنی بر ارائه خدمات پیشرفته بانکی به بانکها و مشترکین ایرانسل بر پایه سیم‌کارت است، یکی دیگر از خدمات نوین ایرانسل به شمار می‌رود که در بیست و شارژ مستقیم ایرانسل سومین همایش بانکداری اسلامی عرضه شد.
معرفی نسل جدید بانکداری همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
از دیگر قابلیت های این سرویس نوین، می توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری620 ریال تعیین شده است. براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه ای، گیرنده پیام می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل را از طریق شماره گیری کد دستوری #5*3*130* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. یرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.
همچنین علاقه‌مندان به استفاده از وایمکس ایرانسل می توانند از میان تعرفه‌های دوره‌ای ماهانه، شش ماهه، یک ساله و مصرف آزاد، تعرفه مورد نظر خود را انتخاب و با توجه به سرعت اینترنت مورد نیازشان ازمیان سرعتهای شارژ مستقیم ایرانسل ۱۲۸ تا ۲۰۴۸ کیلوبیت برثانیه، سرعت اینترنت مورد نیاز خود را برگزینند.
معرفی نسل جدید بانکداری شارژ مستقیم ایرانسل همراه امن و سامانه رمز یکبار مصرف ایرانسل
استفاده آسان‌تر با توجه به ذخیره اطلاعات کارتهای بانکی برروی فضای امن سیم کارت، اختصاص کلید رمزنگاری خاص به هر بانک، عدم نیاز به وب برای ثبت نام اولیه کاربران، امنیت بالا، امکان ارائه خدمات بانکی نظیر انتقال وجه پایا و ساتنا شارژ مستقیم ایرانسل و به روزرسانی برنامه کاربردی سیم‌کارت از راه دور مبتنی بر (OTA) از جمله مزایای بانکداری همراه امن به شمار می‌روند.
مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان شارژ مستقیم ایرانسل 719، تا 60 ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.

م بازدید : 9 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شمار مشترکان MTN در ایران، 14 درصد تنها در فصل نخست سال رشد داشته است. دو بانک آمریکایی مریل لینچ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل وتسچی بانک، مشاوران مالی گروه MTN هستند.
[Only خرید شارژ مستقیم ایرانسل registered and activated users can see links]
به گزارش سرویس بین‌الملل "آینده" به نقل از Business Day، هنگامی که شرکت MTN، اولین مذاکرات را در سال گذشته با شرکت Bharti Airtel انجام داده، ‌در حدود 6 میلیون مشترک در ایران داشت. علاوه بر تجارت در ایران، این گروه در سودان و سوریه نیز رشد داشت. در حقیقت این شرکت، راهی برای بانک‌های آمریکایی برای سرباززدن از تعهدات خود باقی نگذاشت. هیچ کس در واشنگتن به طور علنی بیان نکرد که بانک‌های آمریکایی باید از نقش داشتن در ادغام دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت بزرگ تلکام منع شوند.
مزیت شارژ این طرح آن است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مشترک می تواند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر در یک دوره زمانی مشخص، با شماره گیری کد دستوری مخصوص آن، بیش از مبلغ شارژ درج شده بر روی کارت مکالمه کرده و یا تعداد بیشتری پیام کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کند. به طور مثال، اگر مشترک اطمینان دارد که در 3 روز آتی، باید تماس های داخل شبکه زیادی برقرار کرده و یا پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کند و یا به دلیل سفر قصد ارسال پیام چند رسانه ای، بیش از حد معمول را دارد، با خرید یک کارت شارژ 20,000 ریالی و شماره گیری کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز، می تواند علاوه بر 20,000 ریال اعتبار خود، از 4000 ریال اعتبار نیز برای تماس داخل شبکه استفاده نماید.
مشترکان ایرانسل می توانند از 23 تا 28 تیر ماه، یک محصول چندرسانه ای رایگان از ویترین دریافت کنند و در قرعه کشی 40 دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی تلفن همراه گوشی تلفن همراه نوکیا 5800 Xpress Music ویژه سرویس آهنگ پیشواز شرکت کنند.
اما گزارش سالانه MTN بیان می‌کند خرید شارژ مستقیم ایرانسل 13 درصد از درآمد سالیانه این شرکت در سال گذشته از ایران، سودان و سوریه بوده است، سه کشوری که وزارت خزانه‌داری آمریکا آن‌ها را شامل تحریم دانسته و خواستار محدودیت رابطه شرکت‌های بزرگ با این سه کشور شد.
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با راه اندازی این طرح تشویقی که برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار می گیرد، کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند از 20 تیر تا 31 شهریور در مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال کنند.
جزئیات بیشتر درباره جشنواره تابستانی ایرانسل بر روی سایت این شرکت به نشانی [Only registered خرید شارژ مستقیم ایرانسل and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار دارد.
براساس این گزارش، ایرانسل آسان ترین راه ممکن را برای فعالسازی شارژ شگفت انگیز در اختیار مشترکین قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل داده است به طوریکه برای فعالسازی، کافیست به جای کد دستوری عادی درج شده روی کارت شارژ، کد مخصوص شارژ شگفت انگیز شماره گیری شود.
قرض‌دهندگان آمریکایی امیدوارند بین آن‌ها و شرکت MTN قطع شود، چرا که منابع از بانک‌های آمریکایی گزارش داده‌اند در سطوح عالی بحث‌هایی پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده است که چگونه این مراحل بدون نقض قوانین خزانه‌داری آمریکا طی شود.
جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی از 23 تیر ماه 88 آغاز و تا 28 تیر ماه ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد داشت.
طبق خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گزارش، سایر بانک‌های آمریکایی در مورد تهیه منابع مالی برای نقشه ادغام صحبت می‌کنند، منابع می‌گویند که ادغام دو شرکت MTN و Bharti و خرید هرکدام توسط دیگری بدین معناست که استفاده‌کنندگان از سه گروه وایرلس مختلف در هم ادغام می‌شوند.
دردسر سکه شدن بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل برای بانک‌های آمریکا!
برای مثال، مشترکین میتوانند پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت رمز 12 رقمی برای شارژ 10,000 ریالی، به جای شماره گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت را معادل 10,000 ریال شارژمی کند، همان شماره رمز 12 رقمی را با کد دستوری ویژه #شماره12رقمی*144* شماره گیری نمایند ، تا سیم کارت آنان 12,000 ریال،بدون احتساب 3% مالیات بر ارزش افزوده، شارژ شود. شارژ اضافه شده برای تماس های داخل شبکه ایرانسل است. به این معنا که 10,000 ریال شارژ شامل تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده تنها برای تماس های داخل شبکه می باشد.
([Only registered and activated users can see links])ICTna.ir ([Only registered and activated users can see links]) - با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل از تاریخ20 تیر تا 31 شهریور، طرح تشویقی جدید "شارژ شگفت انگیز" به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه می شود.
عرضه شارژ شگفت انگیز به مشترکین سیم کارت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ایرانسل
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شارژ شگفت انگیز و همینطور جشنواره تابستان 88 ایرانسل در وب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایت رسمی این شرکت به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است. آغاز جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی
مشترکان برای شرکت در قرعه کشی می بایست با فعال سازی سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود، نخستین تماس را برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
مشترکان ایرانسل در شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی همچنین می توانند در قرعه کشی 40 دستگاه PSP سونی ویژه ویترین ایرانسل، سه دستگاه خودروی هیوندای سوناتا و چهار دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پژو 206 و با کسب حداقل شش امتیاز در طول جشنواره تابستانی ایرانسل در قرعه کشی یک دستگاه خودروی هیوندای آرزا شرکت کنند.
افزایش ناگهانی مشترکان ایرانسل در فصل نخست امسال، خبر خوبی برای شرکت MTN آفریقای جنوبی است، اما یک مشکل بزرگ برای بانک‌های آمریکایی که نقش مهمی در ادغام 20 شرکت بازی می‌کنند، پدید آورده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برخی منابع از پیشنهادی به گلدمن ساچز در مورد شرکت Bharti، یک شرکت ارتباطات سنگاپوری، که 31 درصد از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهام این شرکت مهندسی را داراست، خبر داده‌اند. اما هر دو بانک آمریکایی و گلدمن از دادن توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرده‌اند.
این گزارش در پایان می‌افزاید، چگونه شرکت‌های Bharti – MTN در یک‌دیگر اغام می‌شود – زیرا بیشتر از 20 شرکت تحت پوشش این دو است، این ادغام، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی از بزرگترین ادغام‌ها در دنیاست، و رشد تجارت MTN در فضای تحریم‌ها نیزاست.
این تحریم‌ها که هر ساله توسط ریاست‌جمهوری آمریکا تأیید می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل به دلایلی از جمله نقض حقوق بشر در ایران و همچنین حمایت ایران از گروه‌های تروریستی، وضع شده است.
مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل، همچنین می توانند با دریافت رمز 12 رقمی به مبالغ 20،10 ، 50 ، 100 و 200 هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه های پایانه فروش، رمز خریداری شده را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز وارد کرده و به ترتیب معادل 11,650 ، 23,301 ، 58,252 ، 116,505 و 233,010 ریال شارژ دریافت کنند. تاریخ انقضاء برای هر بسته افزایشی ایرانسل به ترتیب 3، 5، 10 ، 15 و 20 روز خواهد بود.
البته این تحریم‌ها از دو دیدگاه قابل بررسی است. یک دیدگاه معتقد است، منابع مالی که در این سه کشور جریان پیدا کرده است، ‌به عنوان مخالفت این کمپانی با قوانین تحریم است. اما دیدگاه دیگر که محافظه‌کارانه‌ است، می‌توانیم به این دو شرکت فرصت‌ها و راه‌هایی را خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیشنهاد دهیم که بتوانیم از پس این تحریم، به تجارت بپردازیم، چرا که هر دو شرکت ادغامی شامل قوانین تحریم نیز می‌شوند.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، مشترکان ایرانسل در این شهرها می توانند علاوه بر دریافت دو سیم کارت ایرانسل در ازای پرداخت هفت هزار تومان، از دو برابر شارژ ویژه تماس های داخل شبکه، یک آهنگ پیشواز رایگان پس از فعال سازی سیم کارت به مدت 10 روز و 100 پیام چندرسانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای (MMS) رایگان ویژه مشترکین جدید و قدیم بهره مند شوند.

م بازدید : 13 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل برای فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، کافی است کد دستوری #7*1*2*3*140* را از خط خود شماره گیری کنند. شارژ مستقیم ایرانسل پس از آن هنگامی که مشترک از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین‌الملل وارد می‌شود، سیم کارت وی به طور خودکار در وضعیت رومینگ قرار می گیرد.
اگر گوشی مشترك قابلیت تبدیل خودکار به حالت رومینگ را نداشته شارژ مستقیم ایرانسل باشد، کافی است گوشی یک بار خاموش و روشن شود تا در وضعیت رومینگ قرار گیرد. البته بعضی اوقات به دلیل تفاوت باند فرکانسی در کشور مقصد، مشترکین ممکن است مجبور به استفاده از گوشی دیگری باشند.
اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس شارژ مستقیم ایرانسل رومینگ بین الملل سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، کشورهای طرف قرارداد و روشهای شارژ در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، پیش از شارژ مستقیم ایرانسل این امکان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل تنها برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل در حدود 200 اپراتور جهان فراهم شده بود و از این پس سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز قابلیت دریافت و برقراری تماس را در کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل خواهند داشت.
احتمال اختلال در شبكه ايرانسل بعلت شارژ مستقیم ایرانسل بروز رسانی و ارتقاء تجهیزات فنی
بنا بر اعلام، مشترکین برای افزایش اعتبار سیم کارت خود، چه در ایران و چه در خارج از کشور کافی است شماره رمز کارت شارژ شارژ مستقیم ایرانسل خود را از طریق کد # شماره رمز 12رقمی *141* شماره‌گیری کنند و برای مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری خود در ایران یا کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل کافی است کد #1*141* را از گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنند.
به گفته وي مرکز تماس شبانه‌روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به شارژ مستقیم ایرانسل مشترکان ايرانسل است.
طبق این گزارش مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل، برای تماس با شماره‌های کشوری که در آن هستند لازم است همانند برقراری یک تماس بین شهری در ایران عمل کنند و برای تماس با هر شماره در شارژ مستقیم ایرانسل خارج از کشوری که در آن هستند، لازم است همانند برقراری یک تماس بین‌المللی شماره‌گیری کنند.
وي با عذر خواهي مجدد از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي طي 24 ساعت آينده ايرانسل به سبب آغاز عمليات بروزرساني تجهيزات، گفت: اين موضوع از روز شارژ مستقیم ایرانسل گذشته و از طريق پيام کوتاه به آن دسته از مشترکاني كه ممكن است در برخي از ساعات و در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند اطلاع رساني شده است.
مشترکین سیم شارژ مستقیم ایرانسل کارت‌های اعتباری می‌توانند علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس‌های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله شـارژ ایـنترنـتی (Web Recharge)، سـرویـس شـارژ الـکتـرونـیکـی (e-Charge) و سـرویـس خـط به خـط (P2P) در زمانی که در خارج از ایران هستند، استفاده کنند، ضمن آنکه مشترکین برای استفاده از دو روش آخر یعنی شارژ الکترونیکی و خط به خط می توانند از نزدیکان خود در داخل ایران کمک بگیرند.
به گزارش ايلنا، آرش كريم بيگي با اعلام اين خبر گفت: در زمان اجراي دومين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني ايرانسل ممكن است برخي از مشتركين در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند به همين سبب تصميم گرفتيم اين عمليات را در نيمه شب 5شنبه انجام دهيم تا اختلال احتمالي بر روي ارتباطات مشتركين شارژ مستقیم ایرانسل را در مدت اجراي اين عمليات به حداقل برسانيم.
مدير روابط عمومي شارژ مستقیم ایرانسل ايرانسل گفت: پس از اجراي موفقيت‌آميز نخستين مرحله از عمليات به‌روز رساني و ارتقاء تجهيزات فني شبكه ايرانسل، دومين مرحله اين عمليات از نيمه شب پنجشنبه 15 مرداد آغاز مي‌شود و حداكثر تا 24 ساعت به طول مي‌انجامد.
در وضعیت رومینگ بین‌الملل و در هنگامی که مشترک خارج از ایران قرار دارد، در شارژ مستقیم ایرانسل صورتی که تمام تماس های وی به پیام گیر صوتی منتقل نشده باشد، هر شخصی می تواند با شماره گیری شماره تلفن وی با مشترک تماس بگیرد.
مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل باید ثبت نام سیم کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشند و همچنین از داشتن اعتبار شارژ مستقیم ایرانسل کافی در سیم کارت و یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی اطمینان حاصل كنند.
برقراری رومینگ بین الملل سیم کارت های اعتباری ایرانسل در 10 کشور - برای نخستین بار در ایران، امکان استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در 10 کشور عراق، عربستان شارژ مستقیم ایرانسل سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، سوریه، قبرس، افغانستان، سودان، یمن و بلژیک فراهم شد.
در پایان سفر، هنگامی که مشترک شارژ مستقیم ایرانسل به ایران باز می‌گردد، سیم کارت وی با وارد کردن کد دستوری #8*1*2*3*140* به حالت عادی باز خواهد گشت.
مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در شارژ مستقیم ایرانسل صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.

م بازدید : 291 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

درروش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و می تواند با تماس با شماره های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719، تا 60 ثانیه برای مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام می‌بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد استقبال کاربران از سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس گفت: با شناخته شدن این سرویس، هر روز بر کارایی آن افزوده می شود.
این درحالی است که چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام کرد: 70 درصد ظرفیت وایمکس کشور هنوز خالی است و درخواستی برای آن نیامده است.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب موردنظرخویش ارسال کنند.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مشترک مورد نظر ارسال می شود.
به نظر می‌رسد انتخاب فروشنده تجهیزات رادیویی در ابتدا با تعیین طرح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تجاری (business plan) یک کریر (carrier) مشخص می‌شود که در آن نخست نیازمندی‌های یک کریر و همچنین نوع مشتریان آن بر‌حسب اینکه خانگی یا تجاری هستند مشخص می‌گردد و سپس خود را با تجهیزات رادیویی موجود در بازار هماهنگ و متناسب می‌کند.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری۶۲۰ ریال تعیین شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
فیضی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال منسوخ شدن سرویس وایمکس و جایگزینی سرویس جدید به جای آن وجود دارد یا نه، گفت: با توجه به وضعیت سرویس های ارتباطی کشور، وایمکس قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خود را خواهد داشت و تا چندی دیگر سرویس جدید جایگزین آن نخواهد شد.
استقبال از وایمکس در میان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران در حال افزایش است
برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته پیامک صوتی به مشترکین سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
پس از ضبط پیام، این امکان دراختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از 3 روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موردنظرخویش ارسال کنند.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می تواند با تماس با شماره های 719 پیامک صوتی خود را بشنود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین سیم کارتهای اعتباری می توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
ده سوال اصلی که باید از ارایه کننده تجهیزات WIMAX خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسید
وی با اشاره به کارایی اینترنت پرسرعت بی سیم افزود: گسترش این سرویس نیازمند تبلیغات و فرهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سازی از سوی اپراتورها و سایر نهادهای ذی ربط است.
از دیگر قابلیت های این سرویس نوین، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارتهای اعتباری620 ریال تعیین شده است. براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه ای، گیرنده پیام می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره گیری کد دستوری #5*3*130* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، بر روی گوشی خود نصب کرده باشد. وایمکس نیوز - صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اپراتورهای وایمکس کمتر از یکسال است که کار خود را شروع کرده اند و سرویس واگذار می کنند، گفت: با شناخته شدن این سرویس در میان مردم به مرور، استقبال از آن بیشتر می شود.
به گفته رضا تقی پور توسعه خدمات وایمکس در کشور نیاز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به فرهنگ سازی دارد و تا کاربران هزینه خدماتی که دریافت می کنند را نپردازند، این امر میسر نمی شود.

م بازدید : 14 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی با اشاره به نقاط ضعف رگولاتوری کشور، گفت: به طور مثال، قیمت یک STM1 از حدود 12 هزار دلار در چند سال پیش به حدود 4 هزار دلار در حال حاضر کاهش یافته و این در حالی شارژ مستقیم ایرانسل است که تغییری در تعرفه های پهنای باند در کشور ما صورت نگرفته است.
تا چندسال دیگر اپراتورهای وایمکس از بین می شارژ مستقیم ایرانسل روند
وی افزود: شارژ مستقیم ایرانسل برای توسعه باندوسیع، باید یک بسته یکپارچه تهیه شود که در آن مواردی مانند تعرفه، زیرساخت، Access، فرهنگ و خیلی مسائل دیگر دیده شود.
هزینه انتقال شارژ مستقیم ایرانسل غیر منطقی است
از این رو مسئولان و مدیران ارشد شارژ مستقیم ایرانسل شرکتهای ارائه دهنده خدمات باند وسیع در نشست هم اندیشی بررسی راهکارها و موانع توسعه خدمات باند وسیع در کشور که امروز در هتل سیمرغ تهران برگزار شد، گزینه هایی را برای رفع چالش‌های مربوط به توسعه خدمات باند پهن در کشور ارائه کردند.
محمدرضا کریمی - مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات نیز در این نشست افزود: در حوزه انتقال دیتا، قیمتها خیلی غیرمنطقی است و هزینه ارسال یک بسته اطلاعات در بین استانها حتی با هزینه یکبار انتقال دور کره شارژ مستقیم ایرانسل زمین برابری می کند؛ این موضوع از دلایل بالا بودن تعرفه خدمات DSL محسوب می شود.
علیرضا صیدی - رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد که کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و چند کشور همسایه نظیر ترکیه از سال 2000، توسعه باند وسیع را به صورت جدی شروع کرده اند؛ البته ایران نیز حدود سال 2003 فعالیت در این حوزه را با تدوین آیین نامه های مربوطه و اعطای مجوز آغاز کرد اما کشور ما متاسفانه برعکس روند مناطق توسعه یافته و درحال توسعه، پیش رفته و با وجودی که کشورهای در حال توسعه، اپراتورهای غالب را از ارائه خدمات باند وسیع منع نکردند اما منع ورود اپراتور غالب شارژ مستقیم ایرانسل به این حوزه، فقط در کشور ما رخ داده است.
ناصر اصفهانی- مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت نیز گفت: اگر مشخص شود که باندوسیع یک نیاز جامعه است، آنگاه می توان شارژ مستقیم ایرانسل با عزمی ملی همه مشکلات را حل کرد.
وی افزود: نگاهها در سیاستگذاری در این حوزه در کشور ما در حالیکه باید سرویس محور باشد تکنولوژی محور است؛ به طور مثال به اپراتور، پروانه وایمکس می دهند و این در حالی است شارژ مستقیم ایرانسل که با توجه به افول این فناوری، تولید تجهیزات آن تا چندسال آینده متوقف خواهد شد و این بدان معناست که اگر در پروانه فعالیت تجدید نظر نشود، اپراتورهای وایمکس از بین خواهند رفت.
برخلاف دنیا عمل شارژ مستقیم ایرانسل کرده ایم
پیام گوران - مدیرعامل شرکت سروش همراه سامانه نیز در این نشست گفت: در شارژ مستقیم ایرانسل توسعه باندوسیع نباید به یک موضوع بیشتر و به یک موضوع کمتر پرداخت؛ به نظر من همه بخشهای زنجیره ارزش در یک اولویت قرار دارند و باید به توسعه باندوسیع در کنار ارائه دهنده سرویس و در کنار ارائه دهنده محتوا و به صورت یکجا با هم نگاه کرد و همه را به صورت موازی هم پیش برد.
همه شارژ مستقیم ایرانسل بخشهای زنجیره ارزش در یک اولویت قرار دارند
به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نظرسنجی‌های داخلی نشان می‌دهد که علاقه مردم در ایران به سرویس‌های اینترنتی بسیار بالاست و در نتیجه ضرورت توسعه باند وسیع در کشور بیش از پیش شارژ مستقیم ایرانسل برجسته و مهم می شود. از طرفی امروزه توسعه باند وسیع در اکثر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به عنوان یکی از مهمترین زیربناهای رشد خدمات ارزش افزوده الکترونیکی و ارتباطی در همه بخشهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور معرفی و تأکید شده است.
انحصار، عامل عدم توسعه باندوسیع در کشور است شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی از سوی دیگر PAPها به جز تجهیزات DSLAM و router نمی توانند شارژ مستقیم ایرانسل تجهیزات دیگری را برای ارائه خدمات، وارد مراکز مخابراتی کنند و عملا نمی توانند وارد بازار ارائه IPTV شوند.
به گزارش مهر، حسن شاهی - معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت نیز شارژ مستقیم ایرانسل گفت: نحوه نگاه به بحث دیتا نگاه درستی نیست؛ یکی از آفتهایی که در این زمینه وجود دارد این است که بازیگرانی که به این بحث ورود پیدا می کنند، بیشتر به دنبال منافع مالی آنی هستند و همین که فعالیت آنها به سوددهی زودهنگام برسد آنان را قانع می کند.
نیاز به شارژ مستقیم ایرانسل نگاه فرابخشی در رگولاتوری
از اول سیاستگذاری شارژ مستقیم ایرانسل مناسبی نداشتیم
احمد پوررنگ نیا - عضو هیأت مدیره شرکت شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطات زیرساخت نیز در این نشست اظهار داشت: ما تقریبا در بحث پهنای باند بین الملل مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی را می توان در گسترش پهنای باند داخلی دانست.
وی تاکید کرد: متاسفانه از ابتدا سیاستگذاری مناسبی اخذ نشده و کل سیم مسی را در اختیار شرکت مخابرات قرار داده‌ایم و ایراد اصلی اینجاست. شارژ مستقیم ایرانسل
محمودرضا خادمی - رئیس سابق کمیسیون اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز، جمعیت جوان و بازار بزرگ در کنار زیرساخت مناسب را از مهمترین نقاط قوت باند وسیع در کشور قلمداد کرد و گفت: از نقطه نظر رگولاتوری نیز باید بدانیم که بسیاری از کشورها پس از ما صاحب رگولاتوری شده اند؛ البته در رگولاتوری ما نیز، باید نگاه فرابخشی حاکم شود و از سوی دیگر قدرت رگولاتوری نیز افزایش یابد.
وی رویکرد کشور در حوزه تلفن همراه را مشابه کشورهای دیگر خواند و گفت: در ایران اپراتور غالب توانسته در حوزه تلفن همراه ورود پیدا کند و در نتیجه، از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجه شارژ مستقیم ایرانسل ای را در این بخش تجربه کرده ایم که این موضوع را می توان به اینترنت باندپهن تعمیم داد.
محمد تاجمیری- مدیرعامل شرکت داده پردازی فن آوا نیز افزود: مبنای کل اختلافات بین PAPها و مخابرات منابعی بوده که به صورت انحصاری در اختیار مخابرات قرار شارژ مستقیم ایرانسل دارد و این شرکت مالک اصلی آن به شمار می رود و این امر را می توان یکی از عوامل عدم توسعه باندوسیع در ایران تلقی کرد.
تهیه شارژ مستقیم ایرانسل بسته یکپارچه برای توسعه باندوسیع

م بازدید : 10 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایانه های فروش (POS)
- نرم افزار همراه بان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل با سرعتی بی سابقه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توانسته است ظرف مدت ۵ سال از افتتاح شبکه خود، سراسر کشور را تحت پوشش خدمات با کیفیت تلفن همراه قرار دهد. ایرانسل همچنین با بهره گیری از متخصصان مجرب و برجسته توانسته است خدمات متنوعی را در سطح استانداردهای جهانی در مدت زمانی کوتاه به شما هموطنان عزیز عرضه نماید. ایرانسل پس از پنج سال ارائه خدمات نوین در زمینه تلفن همراه تا به امروز محصولات و خدمات پیشرفته و متنوعی را برای نخستین بار در ایران عرضه نموده و افتخار دارد که به عنوان نخستین ارائه دهنده «شماره طلایی» در کشور، دور جدید این خدمات را همزمان با آغاز دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ارائه نماید.
یادآوری! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
•شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب بانکی
• شماره پلاک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودرو
رزرو شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد نظر خود خواهید داشت!
حداکثر تا پایان همان روزی که ثبت نام می کنید، فرصت دارید تا هزینه شماره طلایی را پرداخت نمایید، چنانچه پرداخت دیرتر از زمان مشخص شده انجام پذیرد، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره طلایی به نام شما ثبت نخواهد شد.
گام نخست: انتخاب شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طلایی و رزرو
• شماره فعلی تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه، شماره تلفن ثابت منزل یا محل کار
برای شروع به نشانی مراجعه نمایید (این امکان به صورت شبانه روزی در اختیار شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار دارد) سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد نمایید. درصورتی که این شماره توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب شما را تأیید می کند و وارد مرحله بعدی می شوید. اگر شماره مورد نظر شما قبلاً رزرو شده باشد می توانید شماره دیگری را وارد نمایید.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر، روی آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک کنید.
توجه فرمایید که اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واریز نماید، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی او افزوده می شود و یا پس از طی مراحل اداری به وی بازگردانده می شود.
در صورتی که پس از ۲ بار مراجعه مسئول اداره پست به نشانی اعلام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده برای تحویل سیم کارت، در محل حضور نداشته باشید، سیم کارت شما به مناطق پستی (در تهران) و یا دفتر مرکزی پست (در شهرستان ها) ارجاع داده می شود. به یاد داشته باشید چنانچه ظرف ۱۵ روز از ارجاع سیم کارت، برای دریافت به اداره پست مراجعه ننمایید، سیم کارت از اداره پست به ایرانسل برگشت داده می شود که این موضوع توسط پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. سیم کارت برگشتی از پست به مدت ۹۰ روز در شرکت ایرانسل نگهداری و در صورت مراجعه حضوری مشترک به وی ارائه می شود. بدیهی است که پس از پایان ۹۰ روز مذکور و عدم مراجعه، مشترک نسبت به اشتراک خدمات، شماره اختصاص داده شده و هزینه اتصال پرداخت شده، ادعایی نخواهد داشت. اگر مشترک ظرف ۹۰ روز از زمان دریافت سیم کارت، آن را فعال ننماید و اولین تماس را از آن برقرار ننماید، سیم کارت باطل شده و مشترک هیچ ادعایی نسبت به آن نخواهد داشت. همچنین اگر مشترک پس از فعال سازی، به مدت ۹۰ روز متوالی از سیم کارت تماسی برقرار ننماید یا پیامکی ارسال نکند، سیم کارت وی باطل خواهد شد.
دور جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب شماره های طلایی ایرانسل!
• یک ردیف شماره های سریالی و پشت سر هم برای اعضای خانواده و دوستان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل این امکان منحصر به فرد را در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد تا شماره تلفن همراه خود را از میان میلیون ها شماره در بازه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر انتخاب نمایند:
از ۱۲ تا ۲۲ بهمن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۰
توجه: هر فرد در این دوره تنها می تواند در مجموع ۵ شماره طلایی اعتباری انتخاب کند. مشترکین تجاری در صورتی که مایلند بیش از ۵ شماره خریداری کنند، می توانند درخواست خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نشانی پست الکترونیکی corporatesales@mtnirancell.ir ارسال نمایند.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره شناسنامه
- سیم کارت پس از تکمیل پرداخت، ظرف ۲ هفته به دست شما خواهد رسید. انصراف: خریدار سیم کارت می تواند ظرف ۷ روز کاری از تاریخ انعقاد قرارداد (از زمان پرداخت هزینه اتصال) از خرید سیم کارت منصرف شود و برای بازپرداخت هزینه درخواست نماید. برای بازپرداخت هزینه، مشتری باید هر چه سریعتر فرم مربوطه (در همین وب سایت) را تکمیل نموده و طبق دستورالعمل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ارائه شده، فرآیند بازپرداخت را پیگیری نماید. (در صورت تمایل به انصراف، اقدام در مراحل اولیه باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شما می گردد.)
- باجه های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات بانکی (web kiosk)
گام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سوم: پرداخت هزینه
شما می توانید یکی از شماره های طلایی زیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و یا هر شماره دیگری را از ردیف اعلام شده، به دلخواه به عنوان شماره سیم کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب نمایید، برای مثال اگر بسیاری از دوستان و آشنایان شما شماره تلفن ثابت منزل یا محل کار شما را دارند، شما می توانید همین شماره را به عنوان شماره سیم کارت ایرانسل خود انتخاب کنید. شماره طلایی شما می تواند حتی مانند موارد زیر باشد:
هرچه زودتر اقدام کنید، شانس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتری برای
• ترکیب حروف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می نماید
قیمت شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طلایی برای سیم کارت اعتباری:
۲. پرداخت اینترنتی: در قسمت «پرداخت» در صفحه ثبت نام شماره طلایی می توانید با استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی کارت های بانکی کشور که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ محاسبه شده را پرداخت کنید.
- دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خودپرداز (ATM)
۱. پرداخت از طریق کارت شارژ: ایرانسل این امکان جدید را برای شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فراهم نموده تا پرداخت را از طریق کارت شارژ انجام دهید. در این روش باید مبلغ شماره طلایی را با وارد کردن رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی کارت شارژ در قسمت مربوطه در صفحه «ثبت نام شماره طلایی» پرداخت نمایید. بدین منظور می توانید از کارت شارژ های ۱۰.۰۰۰، ۲۰.۰۰۰، ۵۰.۰۰۰ و ۱۰۰.۰۰۰ ریالی استفاده کنید اما توصیه می شود جهت سهولت از یک کارت ۱۰۰.۰۰۰ ریالی و یک کارت ۵۰.۰۰۰ ریالی استفاده نمایید. همچنین برای تهیه رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی علاوه بر کارت شارژ می توانید از دیگر روش های دریافت شارژ رمزدار مانند روش های زیر استفاده نمایید:
شما می توانید شماره تلفن همراه مورد نظرتان را به روش زیر انتخاب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید.
لطفا پیش از انتخاب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره طلایی، شرایط و مقررات آن و نیز قرارداد مشترکین ایرانسل را مطالعه فرمایید.
•شماره های مرتب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بلافاصله پس از پرداخت مبلغ توسط مشترک و تأیید پرداخت توسط سیستم، شماره رزرو شده به نام مشترک تخصیص داده می شود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از آن، سیم کارت به پست تحویل داده شده و یک پیامک حاوی «کد رهگیری مرسوله پستی» برای مشترک ارسال می گردد. (مشترک می تواند با مراجعه به وب سایت پست جمهوری اسلامی ایران www.post.ir از آخرین وضعیت ارسال سیم کارت خود مطلع شود.) «کد رهگیری مرسوله پستی» را همچنین می توان از طریق تماس با ۷۰۰ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط دریافت نمود. مشترک هنگام دریافت سیم کارت از مأمور پست باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را جهت احراز هویت به همراه داشته باشد و یک نسخه کپی کارت ملی را به مأمور پست تحویل دهد. (سیم کارت، تنها به مالک آن تحویل داده خواهد شد.)
سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گام آسان برای دریافت شماره طلایی:
• کد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ملی
•تاریخ تولد یا ازدواج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
گام دوم: ثبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نام شماره طلایی
و یا هر شماره دیگری که بخواهید…. انتخاب با شماست! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از طی این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مراحل، ضروری است تا نسبت به پرداخت هزینه شماره طلایی (به مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ ریال) تنها به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید: (پرداخت های انجام شده به غیر از این شیوه ها معتبر نمی باشد.)
پس از تأیید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره طلایی مورد نظر شما و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وارد کردن اطلاعات لازم، ثبت نام را آغاز کنید. سپس وارد صفحه ثبت مشخصات شوید. دقت نمایید که علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیکی و یک شماره تلفن همراه نیز الزامی است، زیرا در کلیه مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام از طریق پیامک و پست الکترونیکی به اطلاع شما خواهد رسید. بدون تکمیل صفحه مشخصات فردی، شماره به نام شما ثبت نخواهد شد. پس از این مرحله یک پیامک و پست الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات برای شما ارسال می گردد.

م بازدید : 10 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در پی تغییرات مذکور، بهای سیم کارتهای دائمی کاهش می یابد؛ اما سیم کارتهای اعتباری و پیام رسان ایرانسل همچنان با بهای تخفیفی جشنواره تابستان 87، از قرار 10 هزار تومان برای سیم کارت اعتباری و 5 هزار تومان برای سیم کارت پیام رسان ارائه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر به www.irancell.ir مراجعه کنید و یا با مرکز خدمات شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل تماس بگیرید:
کارت شارژ 2 هزار تومانی به زودی ارائه خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
اینترنت ایرانسل | شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل GPRS
همچنین ایرانسل به مناسبت فرارسیدن زادروز امام محمد تقی (ع) به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های این شرکت که حداکثر تا پایان روز ۲۳ خردادماه ۹۰ ثبت نام خود را تکمیل و مدارک شارژ مستقیم ایرانسل خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار نمایند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار یک‌ماهه هدیه می‌دهد.
در حال حاضر بیش از هزار و ۷۷۵ شهر و دهستان، ببست هزار و ۹۰۰ روستا شارژ مستقیم ایرانسل و ۱۹هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش خدمات پیشرفته شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این تخفیف مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ شارژ مستقیم ایرانسل روز انجام دهند.
فعال سازی شارژ مستقیم ایرانسل GPRS
در این مطلب شیوه‌ی فعالسازی اینترنت GPRS (یا EDGE) ایرانسل ، نحوه فعال سازی بسته های افزایشی و تعرفه های مربوط به استفاده از این شارژ مستقیم ایرانسل سرویس به طور کامل توضیح داده شده. اگر قصد دارید از سیمکارت ایرانسل برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مطلب برای شماست.
همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، نرخ های جدید، برای مشترکین بیش از پیش مقرون به صرفه بوده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت. به طور مثال، در پی اجرایی شدن این تغییرات، شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین محترم می توانند با همان 5 هزار تومانی که تا کنون برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بـیشتـر (48,544ریال به جای 47,170ریال) خریداری نمایند. به همین ترتیب، نرخ مالیات اعمال شده در صورتحساب سیم کارتهای دائمی نیز از 6 درصد به 3 درصد کاهش می یابد.
علاوه بر این، مشترکان مذکور از شارژ مستقیم ایرانسل یک سیم‌کارت هدیه، ۵ محصول رایگان ویترین، ۱۰ فرصت استفاده رایگان از نقشه مجازی ایرانسل، ۲۰ پیام الکترونیک رایگان از پستچی، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان و همچنین ۵۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.
پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده و نیز در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی شرکت یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکین محترم، ایرانسل با اتخاذ سیاستهای جدید قیمت گذاری، از تاریخ اول مهرماه 1387، مبلغ مالیات فروش و عوارض اعمال شده بر محصولات خود را به شرح جدول زیر، از 6 درصد شارژ مستقیم ایرانسل به 3 درصد کاهش می دهد.
اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
از اول مهرماه 87 شارژ مستقیم ایرانسل
با کاهش نرخ مالیات فروش و عوارض از تاریخ 1/7/1387، تغییرات مندرج در جدول به طور خودکار در سیستم ایرانسل اعمال می شود.به این ترتیب، با اینکه اعتبار مکالمه نوشته شده روی کارت شارژهای قبلی که همچنان در بازار موجود خواهند بود، مطابق نرخهای قبلی است، ولی اعتبار مکالمه واقعی آنها در سیستم شارژ مستقیم ایرانسل تا میزان مندرج در جدول افزایش داده می شود.
کاهش مالیات فروش و عوارض از 6 درصد به 3 درصد، در سیستم های شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) نیز اعمال شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد.
ایرانسل GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
پس از وارد کردن این کد، تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود شارژ مستقیم ایرانسل و شما باید آن را install یا save کنید.
اینترنت ایرانسل (GPRS و EDGE)، بسته های افزایشی و شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه‌های مربوطه :
اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل | ایرانسل GPRS
كاهش شارژ مستقیم ایرانسل مالیات فروش و عوارض از 6 به 3 درصد
برای همه مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
روش دیگر برای دریافت تنظیمات شارژ مستقیم ایرانسل gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت شارژ مستقیم ایرانسل رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
تغییرات مذکور مطابق با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده بوده و به هیچ وجه موجب بالاتر رفتن قیمت شارژ مستقیم ایرانسل هیچ یک از کارتهای شارژ و یا سیم کارتهای ایرانسل نخواهد شد.
در این بازه زمانی، مودم های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد.
لحظاتی پس از ارسال این پیامک، شما پیامی حاوی تنظیمات gprs و mms دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید. حالا، شما می‌توانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G و/یا دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود. خب؛ حالا که اینترنت همراه ایرانسل خود را فعال کردید، بهتر است به فکر هزینه‌های آن نیز باشید. اگر هیچ بسته‌ای را خریداری نکرده باشید، هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد، و بر مبنای میزان شارژ مستقیم ایرانسل کیلوبایت ارسالی و دریافتی از گوشی شما محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت ارسال یا دریافت اطلاعات از اینترنت، در ساعات اوج مصرف ۵ ریال و در ساعات کاهش مصرف ۱ ریال هزینه خواهد داشت. اما اگر استفاده‌ی شما از اینترنت، از یکی دو ساعت در هفته بیشتر است، توصیه می‌کنیم یکی از بسته‌های تخفیفی gprs/edge را فعال کنید
درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از شارژ مستقیم ایرانسل طریق وایمکس ایرانسل با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا ۲ مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در شهرهای اصفهان (و دانشگاه نجف آباد)، اهواز، تبریز (و شهرکهای صنعتی اطلس و چرمشهر)، تهران، شیراز، کرج، مشهد (و شهرک صنعتی طوس)، شهریار، خمینی شهر، شاهین شهر، شهر قدس، قرچک، اندیشه و خوراسگان ارائه می‌شود.
شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی شارژ مستقیم ایرانسل دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را وارد کنید:
درحال حاضر، شارژ 2 هزار تومانی شارژ مستقیم ایرانسل تنها از طریق خدمات شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) امکان پذیر است و

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 12,439