loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

هزینه ارسال هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامک صوتی برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.
نوشته شده در خرید شارژ مستقیم ایرانسل دی ۵, ۱۳۹۱
ایرانسل اعلام کرد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال کنند.
مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تولید کنندگان *افزود: **ایجاد تسهیلات خرید اینترنتی توسط واحدهای خرده فروشی از دیگر توافقات حاصله بود.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌یی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، برروی گوشی خود نصب کرده باشد.
اما از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی اشاره کرد.
به نقل از ایرنا ، "حسین مهدوی"** گفت: تاکنون کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسید خرید شارژ مستقیم ایرانسل که تخلفی آشکار بود.
وی همچنین از الزام شرکت ایرانسل برای ارایه کارت هدیه همزمان با فروش سیم*کارت اصلی خبرداد و گفت: *این تصمیم با هدف جلوگیری از هرگونه اجحاف به مصرف کننده صورت می گیرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس پیامک خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ایرانسل
یادآور می شود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل هفته جاری توافق کردند از این پس شارژ کارت اعتباری این شرکت برمبنای نرخ درج شده بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی کارت عرضه شود.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می‌کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌یی نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
درروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می‌شود و می‌تواند با تماس با شماره‌های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از سه روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی (MMS) برای مخاطب موردنظر خویش ارسال کنند.
وی ادامه داد: *از این پس واحدهای خرده فروشی دارای پروانه با ارایه تصویر پروانه کسب می توانند تعداد مورد نیاز کارت اعتباری را از ایرانسل دریافت کنند و اجباری خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خرید تعداد نیست.
مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، درباره علت تخلف فروش کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی نیز گفت:*عرضه در سطح کلان درشبکه توزیع خرده فروشی موجب شده بود تا واحدهای کوچک توزیعی ترجیح دهند به عنوان مثال به جای خرید یکجا 500 کارت اعتباری میزان دلخواه را از واسطه خریداری کنند و همین امر موجب گران*تر شدن مبلغ خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ کارت می*شود.
مهدوی گفت:* در توافق با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل مقرر شد تا این شرکت تعداد کارت*های اعتباری مورد نیاز واحدهای صنفی را تامین کند بنابراین واسطه*ها از این چرخه حذف می شوند و کارت اعتباری به قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسد.
وی افزود: *در زمان حاضر بیش از 70 درصد سهم بازار متعلق به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل است و عایدی بالایی را نصیب این شرکت می*کند.
این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، افزایش تعداد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایندگی*های رسمی را از دیگر توافقات حاصله برشمرد و افزود: *واحدهای صنفی ملزم به فروش کارت شارژ ایرانسل براساس نرخ روی کارت هستند.
سرویس پیشرفته پیامک خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
مدیر کل سازمان حمایت از عموم مصرف کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل بازرگانی استان ها و یا شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

م بازدید : 13 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محمد كرم پور شارژ اتوماتیک ایرانسل معاون وزير ارتباطات در پاسخ به اين سوال كه با توجه به گذشت نزديك به سه هفته از زمان دريافت ابلاغيه، چرا شركت خدمات ارتباطي ام تي ان - ايرانسل همچنان تبليغات و فروش سيم*كارت خود را ادامه مي*دهد، گفت: رگولاتوري قصد جنگيدن با اپراتورها را ندارد و ترجيح مي*دهيم به جاي رسانه اي كردن نتايج پيگيري*ها، بيشتر عمل كنيم تا حرف بزنيم.
وی، میزان اشتغال مستقیم ایرانسل را ۱۸۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق به کارآفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۴۰ هزار نفر شده است.
او با اشاره به تحقق و ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی، همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش و آموزش تخصصی نیروها، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه‌های چهارم و پنجم، نوآوری و شارژ اتوماتیک ایرانسل تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه کشور، تحقق فناوری نسل در کشور، ایجاد مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴۰ هزار شغل در کشور، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش درآمدهای آن، استفاده از توان بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، کاهش قابل ملاحظه سیم‌کارت و سرمایه‌گذاری خارجی با بیش از میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را از دستاوردهای ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اصل ۴۴ در کشور عنوان کرد.دزفولی گفت: در شبکه ایرانسل همه مشترکین برای دسترسی به اینترنت امکان دسترسی به GPRS دارند و هیچ مشترکی از این دسترسی محروم نیست. از میان آنها نیز ۱۶ میلیون نفر از مشترکین بیشتر از GPRS استفاده می‌کنند و مشترکین وایمکس نیز مشترکین حرفه‌ای ایرانسل برای دسترسی به اینترنت را تشکیل می‌دهند.
فروش سيم كارت شارژ اتوماتیک ایرانسل هاي ايرانسل بزودي متوقف مي شود
وي افزود: سازمان تنظيم مقررات تمامي امور را براساس قانون پيگيري مي*كند و همان قانوني كه اين اجازه را به رگولاتوري مي*دهد در مواقع لزوم براي تنظيم بازار و مقابله با تخلفات وارد شود، قطعا مواردي را هم پيش*بيني كرده كه در صورت تمكين نكردن شركت*ها و اپراتورهاي زيرنظر رگولاتوري با آنها برخورد كند.وي در خصوص سخنان وزير ارتباطات كه گفته بود اپراتورهاي تلفن*همراه ملزم به اجراي ابلاغيه*هاي رگولاتوري هستند، افزود: سخنان وزير ارتباطات همانند چراغ راهي براي شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام مجموعه*هاي تحت نظر وزارتخانه *است و تمامي مطالبي كه ايشان فرموده*اند صحيح است. ايرانسل هم بايد همانند تمامي شركت*هاي ديگر از ابلاغيه*هاي قانوني رگولاتوري تبعيت كند.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در شارژ اتوماتیک ایرانسل مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان شارژ اتوماتیک ایرانسل مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
دزفولی، کل درآمد دولت از محل پروژه ملی ایرانسل از آغاز به کار تا شارژ اتوماتیک ایرانسل به امروز را ۸۱ هزار میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مستقیما توسط ایرانسل به دولت پرداخت شده است.
دزفولی با اشاره به حداکثر بهره‌برداری ایرانسل از توانمندی‌های داخل کشور گفت: درحال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل تولیدی، خدماتی و صنعتی در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم‌افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی برای تحقق استفاده از توانمندی داخلی با ایرانسل همکاری دارند.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با تاييد ارسال نامه*اي مبني به توقف فروش سيم*كارت*هاي ايرانسل در كشور شارژ اتوماتیک ایرانسل گفت: رگولاتوري به دليل پر شدن سقف واگذاري اپراتور دوم خواستار توقف فروش سيم*كارت هاي ايرانسل شده است.
درآمد ۸۱ هزار میلیاردی دولت از شارژ اتوماتیک ایرانسل محل پروژه ملی ایرانسل
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و شارژ اتوماتیک ایرانسل همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
وي به روزنامه فناوران گفت: به زودي نتايج پيگيري*هاي سازمان تنظيم مقررات در خصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل توقف فروش سيم كارت*هاي اپراتور دوم براي مردم و رسانه ها قابل لمس خواهد بود، البته در اين مسير نيز مديران ايرانسل نيز تاكنون با رگولاتوري همكاري خوبي داشته*اند.

م بازدید : 25 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی با مروری بر شبکه توزیع و فروش ایرانسل تصریح کرد: این شبکه از 14 توزیع کننده اصلی برخوردار است که مجموعا هفت هزار و 75 نمایندگی فروش از طریق آنها در سراسر ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل مشغول سرویس دهی به مشترکان ایرانسل هستند و یک هزار و 292 مرکز خدمات مشترکین و 581 دفتر پستی نیز خدمات پس از فروش ایرانسل را بر عهده دارند.
وی از رشد 56 درصدی در نصب تعداد آنتن های BTS ایرانسل در کشور خبر داد و افزود: مجموع آنتن های BTS ایرانسل در سال سوم راه اندازی به 10 هزار و 162 دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل رسیده است.
گزارش كامل کنفرانس خبری سومین سالگرد راه شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازی شبکه ایرانسل
2 آبان 1388:کنفرانس خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل سومین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل
طلایی، تعداد مراکز سوئیچ اصلی ایرانسل را 10 مرکز در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، شارژ اتوماتیک ایرانسل کرج، اهواز و همدان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 21 مرکز سوئیچ فرعی نیز در شهرهای قزوین، اراک، ارومیه، کرمان، رشت، اردبیل، خرم آباد، زاهدان، سنندج، گرگان و دیگر شهرهای ایران به مجموعه مراکز سوئیچ ایرانسل افزوده خواهند شد.
طلایی از انعقاد قرارداد همکاری با 13 بانک و موسسه مالی برای توسعه شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل خبر داد و گفت: درحال حاضر بیش از 50 هزار پایانه فروش و بیش از پنج هزار خودپرداز در سراسر کشور محصولات ایرانسل را به صورت الکترونیکی در اختیار خریداران قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهند.
وی ادامه داد: سایت های شش بانک کشور نیز محصولات ایرانسل را به صورت اینترنتی می فروشند و تا آخر آذر شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه 88 نیز چهار هزار فروشنده خدمات شارژ الکترونیکی را به مشترکان ارایه خواهند دهند.
به گفته شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، افزایش 100 درصدی پوشش شهری، افزایش 67 درصدی پوشش جاده ای و رشد 16 درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش 56 درصدی زیرساخت های شبکه ایرانسل از دستاوردهای این اپراتور در طول یک سال گذشته بوده است.
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.
هزار و 300 شهر و دهستان تحت پوشش ایرانسل قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفت
مدیر ارشد پشتبیانی پروژه های ایرانسل در مقایسه ای میان عملکرد و برنامه تعیین شده ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل تا پایان سال سوم برنامه خود باید شش هزار و 270 کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار می داد که این میزان درحال حاضر به هفت هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل 319 کیلومتر رسیده که 17 درصد بیش از برنامه تعیین شده در پروانه ایرانسل است.
طلایی اظهار داشت: شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش شبکه ایرانسل به بیش از یک هزار و 300 شهر و دهستان، 70 درصد جمعیت و هشت هزار و 600 کیلومتر از جاده های کشور افزایش یافته و به طور متوسط هر 20 ساعت یک شهر و یا یک دهستان تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته است.
ترغیب سازمان پروژه برای انجام خودارزیابی، تبادل تجربیات الگوهای برتر، ایجاد رقابت سالم در کشور جهت تعالی و بالندگی و ارزیابی و شناخت نقاط قوت در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمینه های بهبود از مهمترین اهداف اهدای جایزه ملی مدیریت پروژه بوده است.
به گفته وی، پروانه ایرانسل پوشش هفت هزار و 586 کیلومتر از جاده های کشور را از تعهدات سال چهارم این اپراتور عنوان کرده که با پوشش هشت هزار 661 کیلومتر آن، ایرانسل پیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل به پایان رسیدن سال چهارم راه اندازی شبکه خود که تیر ماه 1389 است، توانسته تا 14 درصد از برنامه خود جلوتر باشد.
مدیر ارشد پشتیبانی شارژ اتوماتیک ایرانسل پروژههای ایرانسل میزان درآمد دولت از محل پروژه ایرانسل را تاکنون سه هزار و 750 میلیارد تومان عنوان کرد که به طورمستقیم و یا غیرمستقیم از سوی این اپراتور به دولت پرداخت شده است.
در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور انتخاب و معرفی شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
طلایی، راه اندازی مرکز خدمات مشترکین ایرانسل با ویژگی زبان های منطقه ای، افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل 100 درصد ظرفیت آن و متوسط زمان پاسخگویی 130 ثانیه، متوسط زمان انتظار 10 ثانیه و پاسخگویی به 90 درصد تماس ها در مدت 30 ثانیه را از ویژگی های بزرگترین مرکز خدمات مشترکین خاورمیانه عنوان کرد.
4,5 آبان 1388:ایرانسل برنده شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه ملی مدیریت پروژه ایران شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز فازهای صفر تا سه دومین شبکه اپراتوری تلفن همراه کشور در طول سه سال گذشته موفق به دریافت این جایزه ملی شد. براساس بیانیه هیات داوران جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به دلیل مدیریت ریسک، انتقال موفق فناوری، مدیریت یکپارچه ایرانی-خارجی، مدیریت زمان و منابع، بازاریابی موفق و شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، جایزه ملی مدیریت پروژه به ایرانسل اهدا شد.
ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمود طلایی در نشست خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل که به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، افزود: 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی از 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مجاز MTN در پروژه ایرانسل محقق شده است.به گفته وی، کسب سهم 40 درصدی از بازار تلفن همراه کشور و جذب 51 درصد از مشترکان جدید تلفن همراه کشور از دستاوردهای ایرانسل در طول یک سال گذشته بوده است.
شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. شارژ اتوماتیک ایرانسل در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387" شد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
طلایی گفت: پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال سوم راه اندازی می بایست به 60.9 درصد می رسید که 68.7 درصد آن معادل 13 درصد بیشتر از تعهد ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل محقق شده و حتی برنامه 65.8 درصدی سال چهارم خود را نیز پشت سر گذاشته است.
درآمد 3750 میلیارد تومانی دولت شارژ اتوماتیک ایرانسل از محل پروژه ایرانسل

م بازدید : 13 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای شارژ مستقیم ایرانسل اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
وی اظهار داشت: پس از یک شارژ مستقیم ایرانسل سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در شارژ مستقیم ایرانسل راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته شارژ مستقیم ایرانسل است.
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان اعزامی شارژ مستقیم ایرانسل ایران به المپیک ۲۰۱۲
در این نشست، مدیرکل شارژ مستقیم ایرانسل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
وی ادامه داد: کمیته شارژ مستقیم ایرانسل ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علی‌آبادی با اشاره به شارژ مستقیم ایرانسل حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در شارژ مستقیم ایرانسل همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون شارژ مستقیم ایرانسل اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشیم.
موضوع شارژ مستقیم ایرانسل این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از شارژ مستقیم ایرانسل مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی شارژ مستقیم ایرانسل المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.

م بازدید : 252 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای مشاهده آهنگ های داغ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
۲ - از طریق استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کدهای دستوری (USSD)
۲. بلافاصله پس از اولین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!!
شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید!
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
آهنگ پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل [yes/OK]
از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
خرید شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
• فهرست کد های آهنگ پیشواز را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
جدول عملیات پایه از طریق کدهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستوری
جدول عملیات پایه از طریق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه
• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
روش‌های دسترسی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس
هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
در لینک پورتال آهنگ پیشواز در vitrin.irancell.ir صدها آهنگ متنوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
• برای دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
•• برای دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
این هم برای ایرانسلی ها ...! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
** به عنوان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:
با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید :
•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
خرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای شروع یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
توجه: در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره انتخابی قبل(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
۱ - از طریق ارسال پیام کوتاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
۱.انتخاب آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دلخواه
۳.از آهنگ پیشواز خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لذت ببرید!
**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
• کد دستوری # ۷۷۷ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.
• برای دریافت فهرست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

م بازدید : 21 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

محمد رضا صمیمی یک شهروند تهرانی در این باره می گوید: «ایرانسل همان اپراتوری است که به وعده‌های کوچک‌تر خود مانند هدایای نوروزی و دادن دو سیم‌کارت در ازای خرید یک سیم‌کارت عمل نکرده است، با این وجود چگونه می‌توان باور کرد که هواپیمای چند ده میلیونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکان خود جایزه بدهد؟»
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
در حالی این اپراتور با صرف هزینه‌های سنگین تبلیغاتی متقاضیان سیم‌کارت را مخاطب خود قرار داده است که بسیاری از آنها نسبت به وعده‌های تبلیغاتی آن بی‌اعتماد هستند و آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوعی فریب مخاطبان می‌دانند.
» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهیم .
برای این مظور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
یعنی : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این ابهامی است که بخش قابل توجهی از مخاطبان آگهی‌های تجاری این اپراتور با آن روبرو هستند و موضوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه هواپیمای شخصی را یک فریب تبلیغاتی بزرگ می‌دانند.
این در حالیست که به گفته برخی منابع آگاه ایرانسل ادعا کرده است که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هواپیمای مذکور را به قیمت یک خودروی سواری خریداری کرده است و هزینه سربار زیادی به این شرکت تحمیل نمی کند.
بدین منبا توجه به طرحهای مختلف و مخفی ایرانسل و کدهای متنوع آن، حتماً تا به حال به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موضوع فکر می کردید که آیا راهی برای انتقال اعتبار از یک سیم کارت ایرانسل به سیم کارت دیگر ایرانسل وجود دارد ؟
نقدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بر تبلیغات ایرانسل
» به طور مثال فرض کنید قصد داریم تا از سیم کارتی به شماره فرضی 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتقال دهیم .
با ترفندی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !
برای این مظور کافی است ابتدا با سیم کارتی که قصد دارید تا از آن اعتبار بگیرید یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه به صورت زیر و به شماره 1112 ارسال کنید
نقدی بر تبلیغات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
توضیح اینكه مطالب منتشر شده در این تحلیل نقادانه، صرفاً خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیدگاههای نگارنده را مطرح می سازد. چنانچه شما موافقت یا مخالفتی با این نقد دارید می توانید نظرات خود را در بخش نظرها و پیامها مطرح نمائید.
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
یکی از این گونه تبلیغات اغراق‌آمیز ، وعده اعطای جایزه هواپیمای شخصی به خریداران سیم‌کارت است که در ایران پس از انقلاب بی‌سابقه بوده و دیگر این که با توجه به مبلغ ناچیز فروش سیم‌کارت‌های این اپراتور، غیرمنطقی و غیرمعقول به نظر می رسد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
»» با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ناشناس خودداری کنید چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید .
[Only registered and activated خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل users can see links]
مبلغ مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد
مبلغ مورد نظر به ریال: شماره سیم کارت مقصد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مهسا سیادت دانشجو و مشترک تلفن همراه می گوید: «چگونه می‌توان پذیرفت که این شرکت در ازای فروش سیم‌کارت‌هایی که حداکثر قیمت آنها 150 هزار تومان بوده و تعرفه مکالمات آن نیز شب ها رایگان است، یک هواپیمای شخصی به خریداران خود جایزه می‌دهد که حداقل قیمت آن 100 میلیون تومان است.» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
وقتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلیغ ضد تبلیغ می شود!
این یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شوخی تبلیغاتی است!
یكی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتهایی كه در سالیان اخیر فعالیتهای تبلیغاتی بسیار زیادی را طراحی و اجرا نموده، شركت ایرانسل است. در این مدت نوع و شیوه تبلیغات ایرانسل همواره موافقین و مخالفینی را به همراه داشته است. در متن حاضر نقدی كه در سایت ایتنا بر تبلیغات ایرانسل نوشته شده است را مرور خواهیم كرد.
اما وقتی تبلیغات از مرز واقع گرایی دور می‌شود و کارگزاران تبلیغاتی یک بنگاه برای کسب نتیجه مورد نظر در کمترین زمان ممکن به اغراق و بزرگ‌نمایی غیرواقعی می‌پردازند معمولا نتیجه عکس آن هدفی خواهد شد که مد نظر تبلیغ کنندگان بوده است. این چیزی است که در حال حاضر بسیاری از مردم و کارشناسان درباره تبلیغات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخیر یک اپراتور می گویند و معتقدند این اپراتور برای برای فروش سیم‌کارت‌های خودد متوسل به شیوه های تبلیغاتی شده است که بر خلاف آنچه آنها انتظار دارند به بی‌اعتمادی مخاطبان و بی‌حاصل شدن بودجه‌های تبلیغاتی هنگفت این شرکت منجر شده است.
بدین منظور کافی است از سیم کارت اول یک پیام کوتاه به شماره 1112 ارسال کنید که در متن آن ابتدا شماره سیم کارت مقصد را نوشته و سپس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کنید .
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقدی بر تبلیغات ایرانسل
تبلیغات موثر و کارشناسی شده نقش فوق‌العاده‌ای در افزایش سهم یک بنگاه یا برند تجاری از سهم بازار دارد و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند تصویری ماندگار از یک محصول، سرویس یا یک برند در ذهن مخاطبان به جای گذارد.

م بازدید : 25 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش شارژ مستقیم ایرانسل بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی شارژ مستقیم ایرانسل خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته شارژ مستقیم ایرانسل ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره شارژ مستقیم ایرانسل ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان
علیرضا قلمبر شارژ مستقیم ایرانسل دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و شارژ مستقیم ایرانسل محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشیم.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران شارژ مستقیم ایرانسل به المپیک ۲۰۱۲
در شارژ مستقیم ایرانسل این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و شارژ مستقیم ایرانسل رفاه اجتماعی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو شارژ مستقیم ایرانسل آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال شارژ مستقیم ایرانسل مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل با امضای شارژ مستقیم ایرانسل توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه شارژ مستقیم ایرانسل حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان شارژ مستقیم ایرانسل ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای شارژ مستقیم ایرانسل نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی شارژ مستقیم ایرانسل سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.

م بازدید : 15 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

توجه: کد پستی 10 رقمی صحیح مربوط به محل سکونت هر فرد، در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز ثبت شده است. توجه فرمایید که کد پستی مندرج در کارت ملی لزوماً مربوط به محل سکونت فعلی شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمی باشد!
• پس از انجام مراحل تایید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مربوط به آن کد ارسال می گردد. درصورتیکه پس از 2 بار مراجعه مسئول اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، در محل حضور نداشته باشید، سیم کارت هدیه شما به مناطق پستی (در تهران) و یا دفتر مرکزی پست (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. در این حالت نیز مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت 30 روزه از زمان تکمیل ثبت نام با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت سیم کارت آنرا فعال نماید. درغیراینصورت، سیم کارت هدیه باطل می شود.
فراموش نکنید که در جشنواره امسال نیز می توانید سیم کارت های دائمی، اعتباری و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام رسان ایرانسل را با تخفیف خریداری نموده و با استفاده از انواع تعرفه های رنگی، برای مکالمات، اینترنت همراه (GPRS)، پیام کوتاه و سایر خدمات ایرانسل از تخفیف ویژه استفاده کنید.
شما می بایست در فاصله زمانی 1 تا 11 دی، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شده برقرار نمایید. توجه داشته باشید، از آنجاکه سیم کارت هدیه از طریق پست ارسال می شود، مشترکین می بایست هنگام ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نشانی درست و کامل را به همراه کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود (مندرج در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز) ارائه نمایند تا سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدیه به آدرس صحیح ارسال شود!
3. پیام کوتاه به 2115 برای تایید خرید شارژ مستقیم ایرانسل کد پستی:
در صورتیکه حداکثر تا 30 روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار ننمایید، این سیم کارت باطل می شود! خرید شارژ مستقیم ایرانسل
الف- خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورتیکه کد پستی که دریافت نموده اید صحیح نبود، می بایست با مراجعه به محلی که سیم کارتتان را ثبت نام نموده اید، سریعاً جهت تصحیح آن اقدام نمایید و پس از تصحیح، مجدداً یک پیام کوتاه به 2112 بفرستید.
• توجه فرمایید ارائه کپی مدرک شناسایی (شناسنامه یا کارت ملی) با درج شماره همراه ایرانسل روی آن جهت تکمیل ثبت نام ، الزامی است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
حتماً به یاد داشته باشید که پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت سیم کارت هدیه ...
پس از دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل این کد، حتماً آنرا کنترل کنید!
1. تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس از 1 تا 11 دی خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• هنگام دریافت سیم کارت هدیه، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر مالک سیم کارت الزامی است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بنابراین، لطفاً هر چه سریعتر مراحل بالا را برای تایید کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود انجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهید، زیرا در غیراینصورت، ارسال سیم کارت هدیه برای شما امکان پذیر نخواهد بود.
در جشنواره زمستان امسال، با شارژ شدن یا پرداخت قبض سیم کارت اول، سیم کارتهای هدیه به طور خودکار به میزان 20 درصد مبلغی که برای سیم کارت اول پرداخت شده است، شارژ رایگان دریافت می کنند! شارژ خودکار سیم کارت هدیه تنها در طول جشنواره زمستان و فقط برای 2 بار اول از زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد. به این ترتیب سیم کارت خریداری شده، برای برخورداری از سیم کارت هدیه می بایست در فاصله زمانی 1 تا 11 دی ماه ثبت نام، مدارک آن به ایرانسل ارسال و اولین تماس از آن برقرار شده باشد. به یاد داشته باشید که سیم کارت هدیه نیز تنها در فاصله زمانی برگزاری جشنواره زمستان از امکان شارژ ویژه برخوردار خواهد بود. بطور مثال اگر شما سیم کارت اول را در طول جشنواره 2 بار به مبلغ 20 هزار تومان شارژ کنید یا معادل آن قبض سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت دائمی خود را پرداخت نمایید، سیم کارت هدیه شما هر دو بار، به طور خودکار، 4 هزار تومان شارژ رایگان دریافت می کند!
برای دریافت سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هدیه اجرای 3 مرحله زیر الزامیست:
2. استعلام کد پستی 10 رقمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از 2112:
برای تایید کد پستی ثبت شده در پرونده خود باید مجدداً یک پیام کوتاه بدون متن، به شماره 2115 ارسال کرده و به این خرید شارژ مستقیم ایرانسل شکل کد پستی ثبت شده را تایید نمایید. در تایید کد پستی 10 رقمی دقت فرمایید، زیرا پس از تایید، سیم کارت هدیه به آدرس مربوط به این کد ارسال می گردد.
تا 11 دی ماه امسال؛ سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت هدیه با امکان شارژ ویژه
• سیم کارت هدیه به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، عیناً با مشخصات ارائه شده به هنــگام ثبت نام اولــیه، به نام مالــک آن سیم کارت ثبت می گردد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل بنابراین، نیازی به مراجعه مجدد برای ثبت نام سیم کارت هدیه وجود ندارد.
همچنین می بایست در همین فاصله، از سیم کارت خریداری شده، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال نمایید؛ به این ترتیب، ایرانسل کد پستی ثبت شده در پرونده شما در سیستم ایرانسل را برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال می نماید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورتیکه مشترکین پس از تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس از 1 تا 11 دی 87 جهت تایید کد پستی خود مطابق مراحل قبل اقدام ننمایند، ارسال سیم کارت هدیه امکان پذیر نبوده و بنابراین، سیم کارت هدیه باطل خواهد شد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت هدیه کاملاً رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست. این سیم کارت دارای 10 هزار ريال اعتبار اولیه (شامل مالیات بر ارزش افزوده) است.
• محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریـداری نماید، وجـــود ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ولی توجه داشــته باشید، بــه علت محدودیت تعداد کل سیم کارتهای هدیه، در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز نهایتاً 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.
• توجه فرمایید خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه نشانی دقـیق و کد پــستی 10 رقمی صــحیح (که در قبوض تلفن ثابــت، آب، برق یا گـاز ثـبت می شود) الزامی است؛ چرا که سیم کارتهای هدیه، تنها از طریق پست، مطابق کد پستی ارائه شده از سوی مشترک، به نشانی محل سکونت وی ارسال می گردد.
ب- درصورتیکه کد پستی که دریافت نموده اید درست بود، به مرحله بعدی بروید. خرید شارژ

م بازدید : 14 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

تنها در نزدیکی در خروجی سالن انتظار فرودگاه تابلویی نصب شده که آرم اداره بهزیستی شهرستان ابوموسی را در قسمت بالای سمت چپ خود داشت و روی آن نوشته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود: «اغلب معتادان، مواد را نخستین بار در جمع دوستان مصرف کرده‌اند.
علاوه بر این در شرایط کنونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سفر به ابوموسی برای دیگر ایرانیان امکان‌پذیر نیست، مگر در شرایطی که مجوزهای لازم را از استانداری و فرمانداری هرمزگان و ابوموسی دریافت کرده و دلیل موجهی
پس از ادعاهای مقامات امارات بود که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در قالب مصوبه‌ای، ابوموسی را به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب و معرفی کرد.
رسیدن به ابوموسی تنها از طریق هوایی و از مسیر فرودگاه بین‌المللی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بندرعباس امکان‌پذیر است: خبرنگاران با پرواز ساعت ۵:۳۰ دقیقه تهران – بندرعباس با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به این شهر رفتند و پس از آن با پرواز ساعت ۱۰:۳۰ بندرعباس – ابوموسی به جنوبی‌ترین نقطه از خاک ایران پا نهادند.
در ضلع سمت راست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم که ساخت‌و‌سازها زیاد است
در کارت پروازها هم فقط نام شما، شماره پرواز و شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صندلی نوشته شده است. داخل فرودگاه هم هیچ نشانه‌ای که به شما یادآوری کند الان در جزیره ابوموسی هستید، وجود ندارد. تنها بالای قسمتی
۶۰ کیلومتری از جزیره ابوموسی ادعاهایی مبنی بر مالکیت بر این جزیره را دارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و چندی پیش نسبت به سفر استانی محمود احمدی‌نژاد به این جزیره واکنش‌های بسیار تندی نشان داد.
هر روز دو پرواز از بندرعباس به ابوموسی انجام می‌گیرد؛ یکی در ساعت هشت صبح و دیگری در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه. مدت زمان این پروازها برای رسیدن به جزیره ۳۵ دقیقه است. پروازهای برگشت از ابوموسی به بندرعباس هم حدود یک ساعت پس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از رسیدن پروازهای ورودی انجام می‌شود
و پیغام مشترک خود را ارسال می‌کند. این مساله به دلیل همپوشانی فضای فرکانسی است.» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بر سر در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ورودی فرودگاه ابوموسی هیچ تابلویی نصب نشده است. در فرودگاه بندرعباس هم برای سفر به ابوموسی بلیت ارایه نمی‌شود و فقط کارت پرواز به شما می‌دهند.
از ریل بار فرودگاه یک تابلو نقش برجسته گلی بزرگ نصب شده که روی آن خلیج‌فارس، رستم، شعرهایی از فردوسی و چند نشان دیگر ملی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حکاکی شده است.
این پیام خوش‌آمد غیرمنتظرانه درست زمانی دریافت شد که خبرنگاران از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هواپیمای پرواز بندرعباس-ابوموسی پیاده شدند و بر آسفالت داغ فرودگاه کوچک این جزیره در قلب آب‌های خلیج‌فارس گام گذاشتند.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خبرنگاران حاضر در این سفر از سوی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی برای بازدید از ابوموسی رفته بودند تا هم این جزیره و جذابیت‌ها و قابلیت‌هایش را از نزدیک ببینند و هم شنوای وعده‌ها و برنامه‌های مدیران سازمان برای این منطقه نمونه گردشگری تازه تاسیس باشند.
سفر خبرنگاران به این جزیره نیز اولین تور بازدید از ابوموسی نام گرفت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چون پیش از این هیچ برنامه‌ای به این شکل برای غیرساکنان جزیره صورت نمی‌گرفت.
این پروازها برای ساکنان جزیره رایگان است اما هر شخص در ماه سهمیه محدودی برای سفر به بندرعباس خواهد داشت. ساکنان برای دریافت سهمیه و اعلام دلیل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سفر باید تقاضای خود را حدود دو هفته زودتر به فرمانداری ابوموسی ارایه کرده و منتظر اعلام موافقت یا مخالفت فرمانداری باشند.
مسوولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم اعلام کردند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلاش‌های خود را برای رونق صنعت گردشگری در این جزیره شتاب خواهند داد.
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوست فرزند خود را بشناسید. در ۶۰ درصد موارد، اعتیاد با تعارف دوستان شروع می‌شود. کمیته فرهنگی شهرستان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ابوموسی»
البته شبکه «ایرانسل» در ابوموسی آنتن نمی‌دهد و فقط گه‌گاهی نشان‌های کوچک آنتن تلفن همراهش بالا می‌آمد و کمی بعد هم پنهان می‌شد. اما در همین مدت اندک پیام خوش‌آمدگویی «ایرانسل» با مضمون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود به امارات را به گوشی خبرنگاران رساند.
و ساختمان‌های دو، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سه طبقه دیده می‌شود محل زندگی ایرانیان جزیره است.
برای سفر به این جزیره داشته باشند. وقتی هواپیما آماده نشستن در فرودگاه ابوموسی می‌شود از پنجره که به جزیره نگاه کنی، در سمت چپ باند فرودگاه و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضلع جنوبی جزیره اندک خانه‌هایی به رنگ کاه‌گلی دیده می‌شود که محل زندگی اتباع کشور امارات است،
پیام خوش‌آمد به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور «امارات متحده عربی» در حالی از سوی شبکه «ایرانسل» به گوشی‌های تلفن همراه ارسال شد که این کشور در سواحل جنوبی خلیج‌فارس و در فاصله
در همین حال آرش کرم‌بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل در این‌باره به شرق می‌گوید: «چون ایرانسل با اپراتور اماراتی «اتصالات» رومینگ به معنای گسترش سرویس اتصال در مکانی غیر از مکانی که آن سرویس ثبت شده است، دارد وقتی کسی وارد جزایر بشود شبکه اتصالات شما را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حوزه کشور امارات می‌بیند
«ایرانسل امیدوار است سفر خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عربی برای شما دارد.» این متن پیامی بود که روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برابر با ۹ می‌۲۰۱۲ در ساعت ۱۱:۳۲ از سوی اپراتور تلفن همراه، «ام‌تی‌ان ایرانسل» به گوشی تعدادی از خبرنگاران اعزامی به جزیره ابوموسی فرستاده شد.

م بازدید : 21 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

خطوط ممکن است. پرداخت هزينه اشتراک وايمکس ايرانسل از طريق پرداخت اينترنتي به وسيله سيستم کنترل حساب اينترنتي (e-Care)، خريد کارت شارژ و بارگذاري اينترنتي، خريد کارت شارژ و بارگذاري از طريق سيم کارت ايرانسل از طريق شماره گيري کد دستوري، پرداخت با استفاده از خدمات شارژ الکترونيکي از طريق مراجعه به فروشندگان مجاز ايرانسل و يا مراجعه حضوري به شعب بانک هاي عامل امکان پذير است. بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمکس ايرانسل، با پهناي باند بين ۱۲۸ کيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در 30 شهر اصفهان، انديشه، اهواز، تبريز، شارژ مستقیم ایرانسل تهران، خميني شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهين شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتي اطلس، شهرک صنعتي چرمشهر، شهرک صنعتي طوس، شهريار، شيراز، فرديس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامين، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، انديمشک، ري، هشتگرد و مشهد مقدس ارائه مي‌شود.
4- دریافت پیام های اطلاع رسانی سرویس اطلاع از هزینه و نمایش مانده حساب ( مستقل از زبان انتخاب شده توسط مشترک ) هیچ هزینه ای برای مسترک در بر ندارد . استفاده از سرویس " اطلاع از هزینه تماس " رایگان است و بایت فعال سازی و یا غیر فعال سازی آن نیز هزینه ای از اعتبار مشترک کسی نمی شود . شارژ مستقیم ایرانسل
1- سرویس " اطلاع از هزینه تماس " برای نخستین بار در کشور به مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل ارائه شده است مشرتکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند به منظور اطلاع از هزینه تماس و اعتبار باقی مانده سیم کارت خود با فعال سازی این سرویس از طریق ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 ، از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه و اعتبار باقی مانده در سیم کارت خود ، از طریق نمایش یک پیام خودکار رایگان ، مطلع شوند . از سوی دیگر مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #1*140* (USSD) از طریق سیم کارت اعتباری خود نیز قادر به مشاهده میزان اعتبار موجود در حساب سیم کارت خویش می باشند ، از نظر فنی پیام های ارسالی توسط دو سرویس در خصوص میزان اعتبار باقی مانده مشترکین سیم کارتهای اعتباری پیامک (SMS) نیستند ، بلکه پیام هایی هستند که بر روی بستر کد دستوری یا همان (USSD) پس از پایان هر تماس یا ارسال کد نمایش ماده حساب ، بر روی بستر کد های دستوری ایرانسل ارسال می شوند .
6- ایرانسل یکی از پیشتازان حمایت عملی از خط و زیان فارسی در محیط دیجیتال بوده ، به طوری که بدون یک ریال افزایش تعرفه ، تعرفه پیامک های فارسی خود را از 16 خرداد سال 1389 کاهش داده و نرخ پیامک فارسی برای پیامک هایی که حجم غالب آن با فونت فارسی نگاشته شده باشد ( حداکثر 70 درصد کارکتر فارسی در هر پیام ) برای کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری و کلیه پیامک های سیم کارت پیام رسان ، 100 ریال محاسبه می شود . 7-در خصوص موضوع ارسال پیامک خوشامد گویی به خبرنگاران اعزامی به جزیره همیشه ایرانی ابوموسی ، همانطور که بیش از این در اطلاعیه رسمی ایرانسل و از جراید کثیر الانتشار اطلاع رسانی شد ، به علت عدم مجوز نصب آنتن ایرانسل، در آن زمان جزیره همیشه ایرانی ابوموسی فاقد پوشش ایرانسل بوده و این پیامک ها به دلیل پوشش این جزیره از سوی دیگر یکی از اپراتور های اماراتی و توسط این اپراتور به مشترکین ارسال شده شارژ مستقیم ایرانسل بود .
در پاسخ به مطلب منتشر شده با کد خبر 2012624104327265 در خبرگزاری آریا ، شارژ مستقیم ایرانسل مورخ 91/04/04 با عنوان" ایرانسل خجالت بکشد" احتراما به استحضار می رساند :
در حالیکه امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی امنیت اخلاقی و اجتماعی کشور میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهان نیروی انتظامی است، همچنان روند واگذاری سیمکارتهای اعتباری بدون ثبت مشخصات خریداران بوسیله اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی.ان. ایرانسل در سطح شهرها ادامه دارد. به گزارش موبنا در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی قرار است موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی با حضور مسئولان ارشد کشورمورد بررسی قرار گیرد. این در حالیست که یکی از چالش های پیش روی جامعه مسئله امنیت است که در واقع با تداوم توزیع سیمکارت های ثبت نام نشده، موضوع امنیت جامعه درابعاد مختلف مورد تهدید قرار گرفته است.ضمن آنکه هر روز شاهد انتشار اخباری در رسانه هاهستیم که با استفاده از سیمکارت های ثبت نام نشده، امنیت اجتماعی بسیاری از افراد مورد تهدید قرار می گیرد.این سیمکارت ها در برخی سوپر مارکت ها، کیوسکهای روزنامه فروشی وحتی توسط شماری دستفروشان به صورت گسترده بدون تقاضای مدارک شناسایی و یا احراز سن قانونی متقاضیان عرضه شده و این روند با وجود بازتابهای گسترده رسانه ای آن همچنان ادامه دارد. اپراتور چند ملیتی ایرانسل بارها برای عرضه سیمکارت از این شیوه استفاده کرده و هیچگاه با جریمه از سوی مسئولان دولتی و یا قضایی کشور برای تخلفات گسترده اش مواجه نشده است.به اعتقاد کارشناسان، عرضه سیمکارت های فعال، بدون ثبت مشخصات خریداران آن هم به صورت گسترده جدای از تایید سودجویی های مسئولان این اپراتور صرفا تحریک کننده جوانان و نوجوانانی است که در فصل تابستان و فراغت از تحصیل با علم به اینکه مالک این سیمکارت در شبکه شناسایی نخواهد شد، تبعات فرهنگی- اجتماعی و حتی امنیتی گسترده شارژ مستقیم ایرانسل ای به همراه دارد.
3- کلیه پیامک های اطلاع رسانی ارسالی از سوی ایرانسل بر اساس زیان انتخابی مشترک ارسال می شوند و مشترکین می توانند در نخستین نوبت روشن کردن سیم کارت خویش و یا از طریق بستر (USSD) و یا منوهای تلفن گویای مرکز تماس ایرانسل به شماره 700 زبان ارتیاطی خود شارژ مستقیم ایرانسل با ایرانسل را انتخاب کنید .
در اين بازه زماني، مودم‌هاي داخلي با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقويت کننده وايمکس ايرانسل با ۵۰ درصد تخفيف به قيمت 499 هزار و 500 ريال عرضه خواهند شد و در طول دوره اين پيشنهاد تخفيفي، هر فرد تنها مي تواند يک حساب شارژ مستقیم ایرانسل وايمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام براي بيش از يک حساب، ثبت نام هاي اضافي ملغي مي‌گردند.
به گزارش روابط عمومي ايرانسل، ايرانسل به تمامي مشترکيني که در روزهاي 14 و 15 تیرماه 91 ثبت نام سيم کارت ايرانسل خود را تکميل، مدارک شناسايي خود را به ايرانسل ارسال کرده و در همين روز اولين تماس را از سيم کارت خويش برقرار کنند ۲۰ دقيقه مکالمه رايگان شارژ مستقیم ایرانسل با اعتبار يک ما

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 12,477