loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

می‌تواند برای شما نقش یک وسیله پیام‌رسانی، یک دوربین، کنسول بازی، ماشین حساب، ساعت، دستیار شارژ اتوماتیک ایرانسل شخصی، رادیو و حتی دستگاه مسیریاب باشد. اما بی‌شک برخی از کاربران در مورد تمامی کاربردهای تلفن‌همراه بی‌اطلاع هستند یا اصلا از آنها استفاده نمی‌کنند. به طور مثال کاربرانی هستند که از تلفن‌همراهشان فقط برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام استفاده می‌کنند.
چندی پیش وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا از کاربرانش برای شرکت در نظرسنجی دعوت کرد تا با شرکت در آن، شارژ اتوماتیک ایرانسل نظرات خود را در مورد پرکاربردترین قابلیت‌های تلفن‌همراه بعد از برقراری تماس تلفنی بیان کنند.
بر همین اساس پرکاربردترین قابلیت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن‌همراه از نظر کاربران ایرانی به شرح ذیل است:
تقریبا ۳۹ سال از اختراع اولین تلفن‌همراه دستی توسط مارتین شارژ اتوماتیک ایرانسل کوپر می‌گذرد. بی‌شک خود او نیز فکرش را هم نمی‌کرد وسیله‌ای که منحصرا برای برقراری تماس تلفنی اختراع کرده، روزی این همه کاربردهای گسترده داشته باشد. گذشت زمان موبایل‌ها را مانند فلزات آبدیده مقاوم کرد تا در برابر هرگونه فناوری جدید دوام بیاورند. امروزه دیگر تلفن‌همراه، صرفا تلفن‌همراه نیست.
هر چند که کاربرد تلفن همراه این روزها در حال افزایش است اما دانشمندان همچنان بر مشکلات احتمالی بهداشتی توسط این دستگاه هشدار می‌دهند. محققان آمریکایی به تازگی هشدار دادند که استفاده مادران باردار از تلفن همراه چه بسا نوزادان آنها را در شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده با خطر مشکلات رفتاری روبه‌رو کند.
پس شاید اصلا برایشان مهم نباشد که تلفن‌همراهشان قابلیت ارسال ایمیل دارد یا نه. یا برخی دیگر که علاقه زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل به بازی با موبایل دارند، پردازنده گرافیک، تعداد پیکسل‌ها، رابط کاربری و حتی اندازه صفحه‌نمایش و چیدمان کلیدها نیز برایشان اهمیت دارد.
پرکاربردترین شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات تلفن‌همراه
شركت سامسونگ بتازگی خبر تولید موبایل‌های جدید Galaxy S III را اعلام كرده است و بر اساس اظهارات مسوولان كمپانی سازنده، كاربران از موبایل گلكسی اس.3 انتظارات بسیار زیادی دارند تا جایی كه برخی كاربران، آن شارژ اتوماتیک ایرانسل را با iPhone 4S مقایسه كرده و این دو را رقیب سرسخت یكدیگر می‌دانند. یكی از مهم‌ترین پیش‌بینی‌ها در زمینه امكانات این گوشی داشتن پردازشگر‌های چهار تایی است؛ این در حالی است كه این گوشی‌ها چنين پردازشگرهایی ندارند، در عوض در داخل آنها از نوع پردازشگر‌های دو هسته‌ای Snapdragon جا سازي شده است.
عکاسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و فیلمبرداری 15/19 درصد
موبايل در خدمت سلامتي شارژ اتوماتیک ایرانسل
ارسال و دریافت پیام کوتاه شارژ اتوماتیک ایرانسل 85/22 درصد
محققان دانشگاه یال آمریکا دریافتند قرار گرفتن در معرض تشعشعات تلفن همراه در جریان بارداری بر رشد مغزی نوزاد تاثیر می‌گذارد و چه بسا موجب بروز مشکلات رفتاری از جمله بیش فعالی، نگرانی و ضعف حافظه در آنها می‌شود.محققان بعد از تحقیقات خود روی موش‌ها دریافتند که تلفن‌های همراه بر جنین در رحم مادر تاثیر منفی می‌گذارد، اما برخی محققان انگلیسی این تحقیقات را رد کرده و آن را «نگران‌کننده و توجیه‌ناپذیر» خواندند. این محققان انگلیسی گفتند که جنین موش‌ها شاید در معرض دوز بسیار بالاتری از تشعشعات نسبت به جنین انسان قرار گرفته‌اند. آنها افزودند: تمام بدن موش در معرض تشعشعات قرار می‌گیرد در حالی که زنان باردار تلفن همراه خود را با فاصله دست کم یک متر از رحم حمل می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، امواج پخش شده از تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل از نوع امواج رادیویی قوی هستند که برای بدن انسان مضر است و باعث سرطان و بیماری‌های مغزی می‌شود. امواج گوشی تلفن همراه از همه بیشتر سلامت انسان را به خطر می‌اندازد زیرا گوشی تلفن همراه با بدن انسان در تماس است.
تحقیقات گوناگونی در مورد عوارض ناشی از استفاده از تلفن همراه انجام شده است به عنوان مثال؛ امواج پخش شده از تلفن همراه روی دستگاه تناسلی اثر گذاشته و باعث کاهش یا ناباروری در مردان، سقط جنین در زنان و پیدایش ناهنجاری‌های مادرزادی در جنین می‌شود. این امواج همچنین دستگاه ایمنی شارژ اتوماتیک ایرانسل را ضعیف کرده و با اثری که بر قلب به جا می‌گذارد؛ باعث افزایش فشار خون می‌شود.
به کمک يك فناوری جدید، شما می‌توانید از طریق موبايل یا تبلت خود از هزاران کاربرد پزشکی استفاده کنید. به عنوان مثال با ایستادن دربرابر این ابزارها ضربان قلب شما اندازه‌گیری می‌شود. شما می‌توانید عکسی از هر مشکل پوستی خود را برای متخصص پوست بفرستید و او پس از بررسی آن براي تجویز پزشکی با شما تماس خواهد گرفت. اين كاربرد سال گذشته در سوئيس در دسترس متقاضيان قرار گرفت.اکنون در برن، روی طرحی کار می‌شود که در آن حدود 80 پزشک آمادگی خود را برای انجام مشاوره پزشکی تلفنی در اتاق جراحی اعلام کرده اند. تصور بر این است که می‌توان سالانه برای چهارصد هزار نفر این کار را انجام داد. برنارد تایسر، مشاور فنی مي‌گويد: شیوه مراقبت‌های اولیه بهداشتی و درمانی بیماران تغییر کرده، زیرا اولین نسل موبايل‌ها برای آگاه‌سازی و تجویز دارویی بیمار به جای ملاقات پزشک، در راه است.مشاوره تلفنی، به شصت درصد از بیماران کمک می‌کند تا پس از یکبار مشاوره با متخصص، بتوانند به مراقبت از خود ادامه دهند.با این انقلاب در عرصه مشاوره پزشکی، کاربردهای هر چه بیشتری عرضه می‌شود. مثلا مبتلایان به دیابت می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی میزان گلوکز خود را اندازه‌گیری کنند. اما این کاربردها، با هشدار پزشکان نیز روبه‌رو شارژ اتوماتیک ایرانسل است. آنها می‌گویند که این ابزار هرگز جایگزین پزشکان متخصص نخواهد شد و مانند هر ابزار دیگری باید درست مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 12,507