loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

طراحی های سونی در محصولات اخیرش یک روال مشخص را دنبال کرده است. این موضوع در عین حال که می تواند امضایی برای کمپانی باشد، لیکن خطر یکنواختی را نیز شارژ ایرانسل با خود به همراه دارد. با نگاه اولی که به Xperia V بیندازید، این نکته را تصدیق خواهید کرد.
Xperia V، پری دریایی سونی شارژ ایرانسل
Xperia V، پری دریایی شارژ ایرانسل سونی
از سه محصول شاخص معرفی شده توسط سونی در نمایشگاه IFA ، قصد داریم تا Xperia V را از زیر ذره بین بگذرانیم. محصولی قدرتمند که مدال مقاوت در برابر آب را نیز بر روی سینه خود می بیند. در شارژ ایرانسل ادامه مطلب با ما همراه باشید.
Xperia V، پری دریایی سونی شارژ ایرانسل
سخت افزار شارژ ایرانسل
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
طبق اعلام رسمی سونی، اکسپریا وی می تواند تا 7 ساعت زمان مکالمه را در اختیار کاربر قرار دهد. ما نیز برای سنجش باتری این دستگاه شارژ ایرانسل از نرم افزار AnTuTu Test کمک گرفتیم.
اگر در پشتی دستگاه را باز کنید با باتری1750 میلی آمپر در ساعت مواجه می شوید که در بالای آن نیز محفظه های کارت حافظه و میکرو سیم کارت جای گرفته اند. «اکسپریا وی» وزنی برابر 120 گرم دارد و ابعاد شارژ ایرانسل بدنه آن 10.7 × 65 × 129 میلیمتر است. در مجموع این محصول را می توان موبایلی خوش دست دانست که از ارگونومی خوبی نیز برخوردار است.
در عمل نیز اندروید 4، اجرایی راحت و چشم نواز دارد و دستگاه از پس اجرای بازی هایی مانند Modern Combat 4 و NFS MostWanted به خوبی بر می آید. اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های سخت افزاری اکسپریا وی بپردازیم، می توانیم به رم 1 گیگابایت و امکاناتی مانند NFC و رادیو اشاره نماییم. حافظه داخلی این دستگاه تنها 8 گیگابایت شارژ ایرانسل است که از این میان حدود 1.2 گیگابایت آن نیز به سیستم عامل و نرم افزارهای پیش فرض اختصاص داده شده است. البته شما همیشه می توانید از طریق کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت دیگر به حافظه دستگاه خود اضافه نمایید.
سونی آن قدر تنوع شارژ ایرانسل محصولات خود در بازار موبایل را گسترش داده است که سلایق بسیاری جذب دستگاه های رنگارنگ این کمپانی قدیمی می شوند.
طراحی شارژ ایرانسل
باتری شارژ ایرانسل
Xperia شارژ ایرانسل V، پری دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
همان شارژ ایرانسل طور که مشاهده می کنید، این مدل حتی نتیجه ای به مراتب بهتر از Xperia TX کسب کرده و علاوه بر هم خانواده های خود، محصولاتی مانند گلکسی اس3 و نکسوس 4 را نیز پشت سر گذاشته است. اما برای بررسی تخصصی گرافیک دستگاه از بنچ مارک Nenamark 2 کمک گرفتیم. پردازنده گرافیکی Adreno 225، در این آزمایش توانست با قدرت، رکورد 60 فریم در ثانیه رو به نام خود ثبت نماید :
تنها کلیدهایی که در اطراف گوشی پیدا خواهید کرد، دکمه های روشن/خاموش و کنترل صدا هستند که در سمت راست دستگاه تعبیه شده اند. جک 3.5 میلیمتری هدفون در بالا و پورت mini USB نیز در سمت چپ قرار گرفته است. هر دوی این پورت ها توسط یک درپوش محافظت می شوند. شاید فکر کنید که تعبیه درپوش برای پورتی مثل mini USB که هر روزه جهت شارژ به آن نیاز خواهید داشت، چندان مناسب نباشد. اما به هر حال این بهایی است که باید برای مقاوم بودن دستگاه شارژ ایرانسل در برابر آب پرداخت کنید.
نوار فلزی که اطراف دستگاه را فرا گرفته به همراه بدنه پشتی که از پلاستیک ساخته شده، چندان ترکیب خوبی را به وجود نیاورده اند؛ هرچند که سلیقه کاربر شارژ ایرانسل در این زمینه حرف اول را خواهد زد.
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
اگر طرفدار گوشی های مقاوم در برابر آب باشید، قطعا بررسی Xperia Acro S را به خاطر دارید. بسیاری از کاربران با طراحی ضخیم آن محصول مشکل داشتند‍ و ترجیح می دادند تا گزینه مقاومت در برابر آب را با دستگاهی ظریف تر تجربه کنند. همان طور که گفتیم، می توانید خوشحال باشید که سونی شارژ ایرانسل سیاست تنوع محصول را در پیش گرفته است.
این نرم افزار کاربرد پردازنده را به 100٪ می رساند، و در شرایط روشن ماندن مداوم صفحه نمایش با شارژ ایرانسل بالاترین روشنایی و اتصال به وای-فای آن را می آزماید. Xperia V موفق شد حدود 2 ساعت دوام بیاورد. در واقع می توان گفت که باتری این دستگاه کارکرد خوبی دارد و شما را تا انتهای یک روز شلوغ کاری، همراهی خواهد کرد.
معمولا عادت کرده بودیم که نواری درخشان و یا عبارتی نورانی را در صفحه جلوی خانواده اکسپریا و در قسمت پایینی مشاهده کنیم. اما این رسم دوست داشتنی این بار در اکسپریا وی رعایت نشده. دکمه های لمسی نیز بر روی بدنه قرار ندارند و سونی آن ها را به داخل صفحه شارژ ایرانسل نمایش انتقال داده است.
یک بار دیگر سونی با پردازنده دو هسته ای آماده است تا بزرگان بسیاری را به زیر بکشد. این کمپانی ژاپنی با همکاری کوالکام، پردازنده MSM8960 را از خانواده Snapdragon برای اکسپریا V انتخاب کرده است. این پردازنده از شارژ ایرانسل معماری Krait بهره می برد و فرکانسی برابر با 1.5 گیگاهرتز دارد. برای بررسی عملکرد کلی این دستگاه، از بنچ مارک Quadrant کمک گرفتیم. Xperia V در این آزمایش توانست نتیجه زیر را به خود اختصاص دهد:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 12,428